Ayrılıgın ertesi 2

25 0 0
                                    

Eveeettt yine baş başa kaldıkmı sessiz yalnız karanlık gecelerde yine ? Biz onunla konuşmadan ?onunla uyumadan ? Onasıl oluyorda o sıcacık yatagında rahatça uyuyabilior? Anlamıyorum doğrusu .
Seven insan 5 dakika özler herneyse bugün güne kötü bir rüya le uyandm diger part'da anlatacagım  :/ Bi arkadaşı dershanesine bıraktım içimdeki boşluk ailemin çöküşünden vede majesteleri büşradan kaynaklıydı çünkü aldatılıgım hissi morelimi yerle bir ediyordu her zamanki geçtigim 100.yıl parkındayım gene dalıp gidiyordum :( hayallr kurdum akarsuyun üstündeki köprüde tekrar dalıverdim neden hep aynı hayaler of! neden bitiremiyorum seni içimde ! evet ben onu canımdan çok severken o benden delicesine nefret ediyor !! Ya erkek adam ağlıyor o yanımda olamıyor egoistin teki o , Daha alalı bi kaç gün olmuştu elefonumu anneme hediye ettim kadının moreli çok bozuktu ada olsa tebessüm etti ben büşraya sattım demiştim evet yalan söledim bugün tüm gün dışardayım eve saat 7 gibi girdim internet paketim bitmişti whatsapdan bi baktım benide engellemişti başkasıyla oldugu şüphelerim tmamen kanıtlanmış gibiydi çünkü son zamanlarda bana okulda yazamayacagını söylüyordu biliyormusunuz onun için hep rkadaları daha önceliklii oldu :/ bi insanın içinde grammı sevgi olmaz lan kuzenimden msj attım engeli kaldırması için engeli kaldırdı evet ama hiçbişeyini göremiyordum çünkü numaramı silmişti sordum harbidende silmiş çok yüzsüzüm evet haal msj atıyordum çünkü çok seviyyorum saatlerimi geri alsam geri bana dönermi sevmiyo olsada ? duvarlara yumru atmaktan ellerim iyice morarmıştı ellerim sargıda idi kemiklerimin hemen hemen hepsi incimiş ve eti ezilmiş bi soralım bakalım ün gene astımım tutuu sabaha kadar acildeydim merkezdeki medikal park hastanesinde o hissetimi acaba ? hayııııırrr , seven hisseder değilmi dostum :'( çok kötüyüm ya 3 gün oldu içiyorum etrafa donuk gözlele bakıyorummm antidepresanlar alıyorum ama bumuydu herşey? ben onun yokluguna hzurla başlayamazdım günlerden gene birgün gene terketmişi beni o hep sıkılırdı benden bahanesi çok bi prensesti . Ben onu o kadar çok seviyordum ki başkasıyla evlensen dahiiii çocugun bile olsagel kabulümsün diyordum benmi çok gurursuz aşıgın tekiydim ? yoksaHAYAT MI ÇOK KAHPE ŞEREFSİZ ! Gözüme gene uyku girmiyor acaba başka erkege mi yazıyor korkusu deliye çeviriyor birde annemin yastık altı aglama sesleri ...
neden olmuyor .?
Acaba ne günah işledimde allahım bana bu kötülükleri yaşatıyor diyorum , kokusunu özledim yaa , sesini de duymayalı eoey olmuştu gözlerim doluyor onunla konuşmayınca yüegim sıkılıyor birdde allah kahrecedesi 6. hissim neden hep dogru çıkıyor :/ Genede onunla yaşananlar güzeldi teşekkür ederim ilk defa o kadar uzun msjla uyanmıştım  gerçi 9 ay çıktık sdece ilk 2 ay öyle msjlar almıştım neyse o da yeter size sorurum bi erkek eşşek gibi upuzun msj yazsa o msjla uyansanız ona ş tepkiyimi verirdiniz ??????? ' teşekkür ederim <3' ve bana yazma bidaha uzun msj ? sizce bu nedemek , kör batagın içinde sıkıştım gitmedigim falcı kalmadı tek popüler cevap yakın zamanda ayatın değişecek sadece sabret öyle bir kopmuşuz ki tekrar olmamız hayal gibi :/ hayattan o kadar sıkıldım ki oofff offf yeni biriyle tanışmak aynı muhabbet felan gerçekten sıkıcı ya , çok şükür durumumuz iyide arabam felan var dostlarım yanımda ama kimseyi istemiyorum her sabah uyan petrole git lpg al muratı evinden al kahlatı yap sankoya geç dertleş kahve iç fal baktırr sıkıldım ya . Neredde elleri? gerçi daha tutmadım bile o ayrı meselede hayalini kurdugumuz buğrayı başkasına vermesin ya benii benden etti ya ona yanında ki sarılsın ! yoklugu harap etti içimdeki bugrayı bende onu cennete bıraktım orada oynasın :/ galiba mutluluk yolu dikenli , caba yanında dolaşan it kim ama görüyorum k yanındakiler ona benden yakınnnn .
saat 02:26 bu gecede onla uyurum diye hayal kurmustum yanı msj da yanındayyım felan biraz konuşuruzz o bile mutlu ediyodu si düşünün o na o kadar ihtiyacım varkiii 
neyse yarın ne olacak acaba mutlu geçse bari gerçi bu saçma olur ama şimdi ugraşmam gerekn başka şeyler var tekrar yazıcam ayrılıgın ertesi 3 de yazarım görüşürüz kendinize ii bakın ..

3 SİYAH KELEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin