Bölüm 1

49 3 4
                                    

millettt yeni bir maceraya açılıyoruzz iyi okumalar

Ağlamaktan ıslanmış yanaklarımı sildim, saat sabahın beşiydi. Gözlerimden uyku akıyordu ama anneme bir şey belli etmemeliydim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra siyah kotumu ve bol gri kazağımı giydim. Saçlarım düz olduğu için uğraşmadım. Tenim beyaz, dudaklarım çatlamıştı. Astım hastası olduğumdan yanıma sprey ilacımı aldım, siyah çantamı da alıp annemle konuşmadan evden çıktım. Okula gitmekten nefret etsem de bu gün içimde daha fazla merak vardı. Cenk eski sevgilim, daha iki gün öncesine kadar çok iyiydik bana yaptığı ihaneti öğrenene kadar. evet beni aldatmıştı, sadece ağlayarak içimi döküyorum. Üç yıllık sevgimi bir günde, hayallerimi bir çırpıda sildim.

Okul kapısının önüne gelip derin bir nefes aldım, güçsüz görünmemeliydim. Gözlerimin yandığını hissetsem de ağlamadım, okula girdiğimde gözlerim tek arkadaşım Nazlı'yı arıyordu. Merdivenlere yönelirken herkes bana bakıyordu, ayrıldığımızı hemen herkese yaymış mıydı? hiç kimseyi takmadan merdivenlerden çıktım ve sınıfa girdim. Nazlı suratı asık bir şekilde sırada oturuyordu. Uzun süredir ilk defa bu kadar mutsuzdu, adımlarımı hızlandırarak nazlının yanına gidip oturdum. "Nazlı sorun ne?" uzun süre bir şey demedi, içime bir kuşku düşünce gülümseyerek onu dürttüm. "Yoksa flörtünle mü küstün ?" Gülümsedi ve kafasını iki yana salladı. kıvırcık saçlarıyla oynamaya başladım. "Tamam, tamam söyleyeceğim Melisa ama bu konu seninle alakalı üzülmeni istemiyorum." "Kızım ben güçlüyüm alındım ama" dediğimde de derin nefes aldı moralini düzeltemeyince bende ciddileştim. "Bak Cenk ayrıldığınızı söyledi ama kaşar bir kız olduğunu söyledi herkese yaydı." Gözlerim yanmaya başladı dediklerini algılayamıyordum beni rezil etmişti, bana iftira atmıştı!

Nefes almakta zorlanmaya başladım, aceleyle çantamdan spreyi çıkarmaya çalıştım, titriyordum her şeyi mahvolmuştu bu durum annemin kulağına bile gidebilirdi. Aceleyle spreyi içime çektim sakin kalmaya çalışıyordum. Nefesim düzene girince titreyerek ayağı kalkıp Cenk'i bulmak için koşmaya başladım. Arkamdan nazlı bana sesleniyordu ama umrumda değildi. Tek istediğim Cenk'i bulmak ve ona gününü göstermek istiyordum. Hızla alt kata indim, gözlerim Cenk'i arıyordu. Hiçbir yerde yoktu gözlerim dönmüştü çok sinirliydim dayanamayarak kupaların konulduğu cam dolabı ittirerek yere düşürdüm. Cenk diye bağırıyor, küfürler savuruyordum herkes bana bakıyordu beni işaret ediyorlardı. Nefesim yine kesilmeye başlamıştı ki biri arkamdan gelip iki kolumu tutup beni durdurmuştu. Kollarından kurtulmaya çalışıyordum, "bırak beni" "kızım delirdin mi?" dedi ve beni çekiştirmeye başladı ve dışarı çıkardı.

Hala nefes alamıyordum zorlukla "bıraksana beni" diyebildim. itercesine bıraktı sinirle önüme düşen saçlarımı geri attım. "lan sen delirdin mi okuldan atılmak mı istiyorsun kızım." siyah hırkasının şapkasını geriye atınca yüzü belli oldu kahverengi gözleri ve sarı saçları vardı. Nefes almakta zorlansam da konuşabiliyordum. "seni alakadar etmez" hıçkırıklarıma engel olamıyordum, omuzlarını silkip "ne halt yiyorsan ye" dedi. Yavaş adımlarla yanımdan uzaklaşmaya başladı.

bacaklarım tir tir titriyordu ,daha fazla dayanamayıp dizlerimin üzerine düştüm ve ağlamaya başladım. Bir an duraksadığını gördüm bana doğru döndü ama yanıma gelmeden ordan uzaklaştı.

kuzular şimdilik benden bu kadar devam etmemi isteseniz lütfen yorumlayın

ay'ımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin