BÖLÜM 1

108 12 40
                                    


YUGYEOM DAN

Yine güzel bir güne uyanmak isterdim ama ne yazık ki öyle olmadı çünkü ateş prensesini hala bulamadık sanki yer yarıldı da içine girdi neyse hemen kalkıp rutin işlerimi hallettim ve bizimkileri bulmaya gittim baktığımda yemekhane de yemek yiyiyorlardı ben de hemen onların yanına gittim baktığımda ateş prensesi hakkında konuşuyorlardı şöyle ki aslında onun adı ateş prensesi değil ama biz ismini bilmediğimiz için ona ateş prensesi diyoruz bildiğime göre hala gücünün farkında değilmiş gücünün farkında olsa ölümsüz olan bizi bile öldürebilir aslında ona bu kadar önem verememizin sebebi o türünün tek örneği daha önce hiç böyle birşey olmamış ateş prensesi doğduğunda herkes çok sevinmiş şenlikler törenler yapılmış tabi biz vampirler şenlikler yaparken düşmanlarımız bizi yok etmeye çalışmışlar annemin anlattığına göre ateş prensesi doğduğunda onun ateş prensesi olduğunu bilmiyorlarmış bunu benim annem ile bayan park gezerken birkaç çocuk ateş prensesi ile dalga geçmiş rose ise sinirlenmiş ve gözleri ile saçları biranda kırmızıya dönmüş işte o an onun ateş prensesi olduğunu anlamışlar daha sonra ise kurt adamlar rosenin kokusunu almışlar  ve savaş açmışlar savaş açtıklarında biz hazırlıksız yakalandığımız için savaşı kaybettik ama bayan park o sırada ışınlama cihazını kullanarak onu başka bir gezegene gönderdi ve ışınlanma aletini kırdı kurtların roseyi isteme sebebi ise  şöyle ki rose nin gücü sonsuz ateş ve onlar o ateşi bizi öldürmek için kullanmak istiyor acaba nasıl onu daha önce hiç görmedim ama duyduğuma göre çok güzelmiş düşüncelerimden ayrılıp bizimkileri dinlemeye başladım.

lisa-ateş prensesini çok merak ediyorum nasıl biri acaba 

jennie-aynen acaba güzel mi

jinyoung-ciddi misiniz kızın güzelliğine mi bakacaksınız 

jackson-aynen kız belki bizim düşmanımız bile olabilir 

yugyeom-neden öyle düşünüyosun

jaebum-jackson un demeye çalıştığı şey eğer kurtlar onu bizden önce bulduysa bizi düşman olarak gösterebilirler

yugyeom-anladım

evet bide bu konu vardı eğer kurt adamlar onu bizden önce bulurlarsa bizi düşman gösterip yok ettirebilirler aslında şöyle ki vampirler gördükleri şeyleri asla unutmaz ama ateş prensesi ışınlanma makinesini kullanmadan önce bayan park rosenin hafızasının gitmesi için büyü yapmış o yüzden hiç bir şey hatırlamıyor umarım onu kurtlardan önce ilk biz buluruz aksi taktirde sonumuz gelir.

ROSE DEN 

yine lanet alarmın sesiyle kalktım ve okula hazırlanmaya başladım hayır yani okula gidince ne olaksa artık neyse ben artık kendimi tanıtim adım rose bu zamana kadar hiç arkadaşım olmadı olmasını da istemiyorum zaten okuldaki erkekler benim peşimden koşar lakin ben onlara yüz vermiyorum çünkü onlsrın hepsi beni sadece vücüdum için seviyor aslında çoğu kişi bana duygusuz kibirli veya egoist gibi laflar söylüyorlar aslında öyle biri değilim yani sadece duygularımı dışarı vurmayı sevmem ne yaşarsam hepsini içimde yaşarım daha sonra banyoda işlerim bittikten sonra mutfağa gittim ve kahvaltı yapmaya başladım ve odama çıkıp kıyafetlerimi giydim okula geldiğimde bütün herkes bana bakıyordu alışmıştım artık umursamadan okulun içine doğru yol aldım balakım bugün bizi neler bekliyor

İNSAN VE VAMPİRLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin