ROSE DEN
Şuan deliriyorum çünkü bambam beni mal gibi daha yeni tanıştığım kişilere rezil etti.
rose-derdin ne senin bambam?
bambam-hala hiçbir şey anlamadın değil mi?
rose-ne anlamamı bekliyorsun? şuam tek anladığım şey senin beni arkadaşlarıma rezil ettiğin.
bambam-çok masumsun rose ve ben buna dayanamıyorum.
rose-bambam ne diyorsun ben hiçbir şey anlamıyorum.
bambam bir anda beni belimden tutup öpmeye başladı tabi ben o sırada donmuş bir şekilde bambam a bakıyordum daha sonra onu omuzlarından tutup ittirmeye çalıştım ama olmuyordu daha sonra birisi bambam a yumruk attı baktığımda bu kişi jaebum du hala bambam a yumruk atmaya devam ediyordu hızlıca jaebum un yanına doğru ilerledim.
rose-jaebum dur korkuyorum.
jaebumun bakışları bana döndü ve bana sarıldı
jaebum-sana bir şey yapmadı değil mi?
rose-hayır.
jaebum-hadi gel seni evine götüreyim hadi bana evini tarif et rose.
jaebum konuşuyordu lakin ben ona cevap veremiyordum dilim tutuldu sanırım jaebum kalkıp beni kucağına aldı ve ilerlemeye başladı lakin gözlerim daha fazla dayanamadı ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
JAEBUM DAN
Roseyi ke ndi evime götürmeye karar verdim lakin dikkatimi birşey çekmişti hayır bu olamaz rosenin boynunda ateş simgesi vardı eve gitmek yerine onu hemen jinyoungun yanına götürdüm
jaebum-millet herkes toplansın.
jinyoung-evet herkes burada seni dinliyoruz.
jaebum-bakın gördüğünüz şeye şaşırabilirsiniz ama bu gerçek.
yavaşça roseye yaklaştım ve boynundaki izi gösterdim baktığımda herkes çok şaşkındı.
jinyoung-o ateş prensesi onu bulduk.
ama bir sorun vardı bunu ona nasıl söyleyeceğiz.
jaebum-bunu ona nasıl söyleyeceğiz?
jinyoung-sen konuş aramızda onunla arası en iyi olan kişi sensin.
jaebum-tamam ben konuşurum.
aradan 1 saat geçtiğinde rose uyandı ve yanımıza geldi.
rose-şey teşekkür ederim beni kurtardığın için ben gidim artık.
jaebum-rose dur.
rose-efendim
jaebum-seninle bir konu hakkında konuşacagız.
rose-tamam.
jaebum-sen ateş prensesisin.
rose-ne hayal dünyan çok gelişmiş jaebum iyi şaka.
jaebum-hayır şaka yapmıyorum sen vampirsin.
o sırada kapı kırılma sesi duyuldu gelenlere baktığımızda ise gördüğümüz görüntü ile şok olduk.