☆ JACKLİSA ☆

58 7 124
                                    

ROSE 'DEN 

Dünyaya geldiğimde hemen arkadaşlarımı aramaya başladım eve geldiğimde onlarda yeni dışarıya çıkmışlardı beni gördükleri an Yugyeom gelip bana hemen sarıldı.

Yugyeom-iyi misin?beni çok korkuttun. (Kitabı okudum ve yugrose hariç bütün shipler var.)

Rose-iyiyim Yugyeom.

Yugyeom-sana bir şey yaptılar mı?

Rose-hayır d.o. beni korudu.

Yugyeom-anladım hadi içeriye girelim.

Eve girdiğimizde hemen odama çıkıp uyumaya başladım çünkü çok yorulmuştum.

JAEBUM DAN 

Rose geri geldiğine çok sevinmiştik ama kafama takılan şey yugyeomun hemen roseye sarılması gerçekten bu çocuğa ne oluyor benim aşık olduğum bütün kadınları elimden almak tek isteği galiba (jaebum seni neden sürekli acı çektiriyorum üstelik biasımsın)

Yukarıya yugyeomun yanına gittim ve odasına girdim tavana bakıp birşeyler düşünüyordu galiba çünkü geldiğimi bile duymadı.

Jaebum-yugyeom nasılsın?

Yugyeom-iyiyim gelsene kapıdan mı dikileceksin.

Jaebum-seninle bir konu hakkında konuşacağım.

Yugyeom-seni dinliyorum.

Jaebum-roseye mi aşıksın?

YUGYEOM DAN 

İşte bu soruyu sormasından korkuyordum şimdi ne söyleyeceğim yalan mı söylemeliyim yoksa gerçeği mi ilk önce Jennie yi elinden aldım şimdi de rose yi elinden alamam.

Yugyeom-saçmalama tipim değil.(2.biasıma küfür etmeyin lütfen:(

Jaebum-emin misin?

Yugyeom-evet eminim.

Jaebum-o zaman neden roseye sanki onu hiç bırakmayacakmış gibi sarıldın?

Yugyeom-taeyong gerçekten çok kıskançsın sadece onu karşımda görünce sevindim ve sarıldım.

Jaebum-tamam ben aşağıdayım.

Yugyeom-tamam.

Jaebum gittiğinde yalnız kaldım tıpkı eskisi gibi...

JACKSON DAN

Olanlardan sonra salona geçip oturduk salonda lisa ile ben hariç kimse yoktu jaebum yukarıya Yugyeom ile konuşmaya gitti rose uyuyor jinyoung ile jisoo yemek yapıyordu ben ise kısaya bakıyordum onu seviyordum lakin söyleyemiyordum ya beni çirkin bulup benimle alay ederse(sen mi çirkinsin ???¿¿¿)

Şuan söylemenin tam zamanıydı kimse yoktu elime böyle bir fırsat bir daha geçemeyebilirdi.

Lisa-jackson ne düşünüyorsun?

Jackson-lisa ben sana önemli bir şey söyleyeceğim.

Lisa-tamam dinliyorum.

Jackson-ben seni seviyorum.

Bakışlarımı lisaya çevirdiğimde şaşkın bir şekilde bana bakıyordu daha sonra ise hemen gelip bana sarıldı.

Lisa-bende seni seviyorum.

Biz birbirimize sarılıyorken jaebum geldi ve bizi gördü.

Jaebum-sap olan arkadaşların gözüne sokmayın kendinizi lütfen.


İNSAN VE VAMPİRLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin