Bölüm 3

52 8 53
                                    

YUGYEOM DAN 

Evet işte geldik dünya burası çok tuhaf bir yer ışınlanma cihazı bizi direk dünyadaki evimize ışınladı.

Yugyeom-evet hazırlanın yarın okula gideceğiz.

Herkes-tamam.

Odalarımıza çıktık ama ben uyuyamıyordum bir türlü onu acaba bulabilecekmiyiz şöyle ki şimdi siz onca insan arasında nasıl bulacaksınız 1 tane kızı diyorsunuzdur bunun için aslında simgeler var mesela şöyle ki lisanın elinde bir tane su işaret var.  Jisoo da bulut var ama jennie de ise bir dakika jennie de hiçbir simge yok  ve daha önce hiç bizim karşımızda gücünüde kullanması yoksa yıllardır aramızda olan kurt jennie mi? ama o bize  böyle birşey yapmaz neyse bu konuyu en kısa zamanda jinyoung ile konuşacağım aklımdaki düşüncelerden kurtuldum ve uykunun gelip beni bulmasını bekledim.

JENNİE DEN 

Şuan mutfak masasına oturmuş biş boş etrafa bakıp düşünüyordum Yugyeom u düşünüyorum şöyle ki onu seviyorum ve bunu kimse bilmiyor ona ne ara aşık olduğu mu bile bilmiyorum? Ama o beni sevmiyor düşüncelerim arasından sıyrılıp kahvaltı hazırlamaya başladım.

Sabah uyandığımda mutfaktan ses geliyordu kalktım ve mutfağa doğru ilerledim baktığımda jennie  yemek hazırlıyordu tam arkamı dönüp gidecekken aklıma dün geceki konu geldi ve jennieye doğru tekrar döndüm o ise bana bakmadan yemeği yapmaya devam ediyordu kıranlarda okuduğuma göre toprak simgesi bileğinde olmalıymış ama bileğine nasıl bakacağım ki jennie nin elini tutup o an kendime çevirdim ve mutfak masası ile arama aldım ellerimi ise kaçmasın diye yanlara koydum planım onu kenara sıkıştırıp eline bakmaktı tam eline bakacaktım ki bizimkiler aşağıya indi ve jennie ile beni böyle gördü ve "ooo"diye bağırmaya başladılar.

Jackson-istersen kanka siz yukarıya çıkın orada devam edin.

Jennie ye baktığımda ise bana bakıp sırıtıyordu. Cidden derdi ne bu kızın!

Jaebum-ben tokum size afiyet olsun.

Jaebum ardında hiç kimsenin soru sormasına izin vermeden yukarı çıktı bizimkilerde mutfaktan çıktıktan sonra hızla jennie ye döndüm.

Yugyeom-dersin ne senin?

Jn-benim bir derdim yok beni duvara yaslayıp öpecek kadar dibimde duran kişi sendin.

Jennie birden bana doğru geldi ve beni öpmeye başladı arkadan öksürük sesleri geldiğinde arkama döndüm ve bizimkiler bize sırıtarak bakıyordu ama jaebum ise bana hayal kırıklığı ile bakıyordu.

Jackson-ben size söylemiştim işlerinizi yukarıda halledin diye.

Tam konuşacaktım ki

Jennie-haklısın hadi gel biz işlerimizi yukarıda halledelim.

Jennie beni kolumdan tuttu ve yukarıya doğru çıkarmaya başladı.

Yugyeom-ne yapıyorsun sen?

Jennie-ne ben seni seviyorum?

Yugyeom-olmaz.

Jennie-neden?

Yugyeom-çünkü...

 Ne söyleyecektim jaebum un onu sevdiğini söyleyemezdim aslında jennie ye aşığım lakin kez jeabumun ona aşık olduğunu öğrendiğim gün jennie yi unutmaya çalıştım lakin pek başarılı değilim bu konuda.

Jennie-jaebumun beni sevdiği için değil mi?

Yugyeom-evet.

Jennie-ben seni seviyorum lütfen beni bırakma.

Jennie ye baktım ve dudaklarına yaklaşıp onu öpmeye başladım ve o an ben onun sahibi oldum.




~evet arkadaşlar bana sövebilirsiniz~

İNSAN VE VAMPİRLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin