Bölüm 8

42 7 50
                                    

YUGYEOM DAN

Şuan gördüğüm görüntü ile kalbimde bir ağırlık hissettim şuan jennie gözümün önünde kurtlar ile birlikteydi.

yugyeom-jennie sakın düşündüğüm şeyi yapmadın değil mi?

jennieye baktığımda gözleri dolu bir şekilde bana bakıyordu

jennie-özür dilerim yugyeom.

baktığımda ağlıyordu daha sonra bir kurt konuşmaya başladı.

baekhyun-onu bize verin.

jackson-asla.

yugyeom-onu istiyorsanız ilk önce bizi geçmen lazım.

kai-zevkle jennie sevgilim hadi biz onları oyalayalım sende o sırada roseyi al.

jennie-tamam aşkım.

sevgilim?aşkım?ne diyor bunlar jennie resmen beni ayakta uyutmuş ben bunları düşünürken jennie ve diğerleri kurta dönüşmüştü bakışlarımı jennieye çevirdiğimde oda benim gözlerime bile bakmadan kurt adama dönüştü daha sonra ise bize saldırdılar o sırada bizde durmadık ve bizde onlara saldırdık.

ROSE DEN

Şuan gerçekten neler oluyor karşımda resmen kurtlar ve vampirler savaşıyordu bir dakika okuduğum bir kitabta ateş prensesinin onları yok edebileceğini okumuştum ateş prenseside ben olduğuma göre o zaman onları ben yok edeceğim ama nasıl işte onu bilmiyorum kafamı kaldırdığımda gördüğüm görüntü ile şok oldum vampirlerin hepsi yerde acı içinde kıvranıyorlardı kurtlara baktığımda bana bakıp sırıtıyorlardı.

sehun-vay vay vay ateş prensesinin güzel olduklarını söylemişlerdi ama bu kadarını da beklemiyordum.

baekhyun-evet işimiz bitince belki biraz eğleniriz.

d.o.-saçmalamayı kesin artık.

 o an kafamı yugyeomun olduğu tarafa çevirdim bana baktı ve dudaklarını oynatarak kaç dedi onları burada bırakmak istemiyorum ama bunu yapmak zorundayım kurtlara baktığımda onlar bana ne yapacaklarını konuşuyorlardı bende arkama bile bakmadan evden çıktım evden çıktıktan sonra bağrışma sesleri geldi.

xiumin-LAN KIZ YOK.

chen-KONUŞMAYA O KADAR DALMIŞIZ Kİ KIZIN GİTTİĞİNİ FARK ETMEDİK.

Koşarken arkama baktığımda chen baek ve sehunun peşimde olduğunu gördüm ama onları umursamadan koşmaya devam ettim koşmaya devam ederken bir anda bir uçurumun yanına geldimde durmak zorunda kaldım arkamı döndüğümde onlarda gelmişti arkalarından ise diğerleri geldi elleri gümüş bir kelepçe ile bağlıydı tabi ya gümüş onların gücünü emiyor.

chen-evet prenses artık nereye kaçmayı planlıyorsun?





EN HEYECANLI YERİNDE KESTİM 

İNSAN VE VAMPİRLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin