Soruma cevap vermek yerine beni inceliyordu muhtemelen konuşma tarzım onu rahatsız etmişti. "Ben"dedi " hanımefendiciğim koca bir hiçim." Birden bire böyle söyleyip kafasını çevirmesi tuhafıma gitmişti.Sahiden kimdi,nasıl biriydi acaba Bora'ya benzetmiştim konuşma tarzını ,saçlarını, gözleri yeşil olmasa Bora geri geldi derim o kadar benziyorlar keşke dedim içimden Bora olsaydı. 'her tanıştığım insanda seni arıyorum ve an acısı kimse sen değil' eğer böyle düşündüğümü söyleseydim Bora'ya muhtemelen benle dalga geçerdi.Gülüşü geldi aklıma şimdide yutkunamadım canım yanmıştı gözlerim doluyordu,gülüşünde öyle bir tını vardı ki insana adını bile unuttururdu,canım yanıyordu her hücremde hissediyordum yangını,her hücremle özlüyordum onu,her hücremle yaşatmaya çalışıyordum onu ve anılarımızı çünkü onu ve anılarımızı unuttuğumda gidecek gibi hissediyordum.Onunla son konuştuğum gün mutluyduk sahiden mutluyduk Bora ve benim aramdakiler herkesten farklıydı,onu çok seviyordum ve bunu söylemesem bile hissediyordu,beni çok seviyordu ve söylemesede hissediyordum.Ama sanki o gün gideceğimi bilir gibi sesli söyledi beni sevdiğini ardından ekledi akşam dedi seninle konuşmak istediğim şeyler var çok heyecanlıydım bana seni seviyorum demişti çok mutluydum bir saat falan konuşmuştuk sonrası felaket gibiydi zaten,babam aradı gidiyoruz dedi hemen eve gel cevap vermeme fırsat vermeden kapattı telefonu ona hiçbir şey söylemeden kalkıp gittim belkide hatalıyım burda bilmiyorum ama 'Onun bana geldiği gün ben ondan gitmiştim'.O günden sonra asla ondan haber alamadım. Mert "iyi misin?"diyene kadar farketmemiştim ağladığımı,içimden iyiyim demek gelmiyordu kendimi kandırmaktan yorulmuştum "Değilim.Hiç iyi değilim."dedim ben bile bunu beklemiyordum birden kolları arasına aldı beni hiç tanımadığım bir yabancının kollarında ağlayacak kadar yalnızdım.Onun sarılması ağlamamı daha da çok arttırmıştı,artık nefes aldığımı bile hissetmiyordum Gözlerim kapanırken duyduğum son ses mertin "melodi gözünü aç lütfen!"diye bağırışlarıydı.
Nasıl bir bölüm geldi amaaaa yorumlarınızı bekliyoruuum <3 Bora da kim acabbbaaaa?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİLLAGE "Gecenin izi"
Ficção Adolescente"Seni ve anılarımızı unuttuğumda gidiceksin gibi hissediyorum." "Aslında hiç gitmeni istemedim" ........... Melodi annesizliğe ve babasının ilgisizliğine alışmışken hayatına aldığı kişi onu başka dünyalara sürükledi.Her şey mükemmel iken ansızın gel...