Несигурни В Тялото

9 1 3
                                    

Има хора, които се срамуват от телата си. Такива хора почват диети, покриват кожата си с десет слоя дрехи, отлагат срещи с приятели... даже и решават да сложат край на живота си. Но това... това е едно от най-грешните неща, които може един човек да направи и сега ще ви обясня защо. Тялото ни е специално направено индивидуално и неповторимо за нас. То си е с нас, откакто сме се родили чак до последните ни мигове, че и отвъд. Да, в някои аспекти можем да го променим, но в други не можем... а изобщо има ли нужда? Важно е да обичаме тялото си, краката, лицето, пръстите, петите и всеки един милиметър, за който се почувствате несигурни. Но е нормално да не ги обичаш. Напълно нормално е да мечтаеш за перфектност. Защото и аз съм човек като вас, и аз съм мечтала за красотата. Малко хора обичат себе си и най-вече тялото си от момента на раждането си през целия си живот та до края. Ако не сте един от тях не се притеснявайте, защото вие просто трябва да се НАУЧИТЕ да обичате себе си. И да, точно като с всички останали неща в този живот и това се учи. Поради тази причина искам да се обърна към всички, които се чувстват несигурни в телата си, или са решили, че урокът им е прекалено труден и ще се откажат...ще се откажат от всичко. Моля Ви, спрете ли тук НИКОГА няма да разберете какво е чувството да обичаш себе си. Една напълно искренна, невинна и прекрасна любов към цялото тяло. И това чувство ще е от най - хубавите неща, които ще изпитате някога, гарантирам! Затова отделете още малко сили, за да научите и този урок. Човек е много по-силен, отколкото предполага. Повярвайте в себе си и собствените си възможности. Не се нуждаете от никой друг, освен от себе си и собствената вяра и любов.

Хейй, здравей, надявам се някой да чете това и да му е помогнало поне малко. Исках да те питам кое е нещото което харесваш най-малко в себе си? Защо? Тук никой няма да те съди ако кажеш, никой няма и да види, или узнае, че става дума за теб. Аз примерно не харесвам  как ми изглежда носа. Но въпреки това съм изключително благодарна, че имам такъв и ми върши чудесна работа всяка сутрин 😊

An artist's work Où les histoires vivent. Découvrez maintenant