Nyomozás

8 1 0
                                    

Nóri POV

Hangos nevetésre keltem. Kómásan kimásztam az ágyból, és a hangok fele sétáltam. A konyhában kötöttem ki, ahol a Gréti és a Zóra hangosan nevettek.

-Jó reggelt-köszöntem nekik. Nem figyeltek rám, ezért megismételtem egy fokkal hangosabban. Még mindig lusták voltak rámfigyelni.

-JÓREGGELT!!!-ordítottam.

-Mi a franc-néztek rám egyszerre.

Hangosan kezdtem nevetni, mire mégfurábban néztek rám.

-Na, ne bámuljatok már!-mondtam még mindig nevetve.

-Amúgy Nojémi hol van?-kérdeztem komolyan.

-Elment-felelte Zóra.

-Bővebben?-néztem rá.

-Mondom. Lelépett. Eltűnt. Elhúzta a csíkot. Kilépett az ajtón egy szó nélkül-mondta.

-Az komoly-válaszoltam.

Timeskip Hétfő 7:50

Vajon hol lehet Nojémi? Nem láttam azóta a bizonyos éjjel óta. Még a suliban se találkoztam vele. Talán majd valamelyik szünetben összefutok vele.

-Ti láttátok Nojémit?-kérdeztem.

-Nem-felelték egyszerre.

-Jóaz-mondtam.

Bementünk a terembe, és leültünk a helyünkre.

Timeskip Az óra felén

-Hagyjátok már abba a röhögést! Min nevettek annyira?-szólt ránk a tanár.

-Rosé-nak az a feje hallod....Lisának meg: „I'm the hottest, okay?"-mondta Gréti nevetve.

-Mivan?-kérdezte egy random gyerek, mire Zóra kiesett a padból.

-Mi a...-néztek rá a többiek.

-Elég! Irány az első pad! Mind a hárman!-kiáltotta a tanár.

Tettetett szomorúsággal vándoroltunk el az első padba.

-Egy padba ülnek hárman?-kérdezte egy másik random gyerek.

-Bajod van vele?-fordultam a hang irányába.

-Nem, nincs-védte meg magát.

-Ajánlom is-vetettem rá egy utolsó mosolygós pillantást, majd leültem a helyemre.

Szünetben

Anna POV

Rosszul esett, hogy Noémi csak úgy elviharzott pénteken. Viszont sokat beszélgettem Áronnal, és végül is jól összebarátkoztunk. Nem tudom, hogy akkor most hogyan viszonyuljak Noémihez. Mondjuk ma még nem is láttam. Ha jól emlékszem, akkor három új diákot emlegetett, hogy őket kell körbevezetnie. (#értelmesmondat)
De kik lehettek azok? Meg kéne kérdeznem pár tanárt, hogy kik az új diákok. És ki kéne derítenem, hogy mi történt Noémivel. Aggódom érte, mert már péntek óta nem jelentkezett. Áron úgy véli, hogy megsértődött, és majd úgy is visszajön hozzám. Nem teljesen tetszik a stílusa ebből a szempontból, de attól még kedves velem és támogat. Én nem akartam megbántani Noémit, de úgy látszik sikerült. Rosszul érzem magam, és hiányzik az ölelése.

Nóri POV

-Még mindig semmi hír Nojémiről?-kérdeztem.

-Nojémi?-nézett érdekesen Zóra.

-Igen, elneveztem Nojéminek. Pontos j-vel. Baj?-kérdeztem.

-Nem. Én is így fogom hívni-felelte.

-Én is!-lelkendezett Gréti.

-Már csak azt kéne megtudnunk, hogy hol van-jelentette ki Zóra.

-Emlékeztek arra a lányra, aki sírt a verekedés ideje alatt?-kérdeztem magamban felidézve az eseményeket.

-Igen. Miért?-kérdezték egyszerre.

-A verekedés után Nojémi után ment, majd veszekedtek, miután Nojémi eltűnt-mondtam.

-Igen! Amikor Nojémi nálunk aludt pénteken, akkor rosszat álmodott, és az álmában valami Annát emlegetett. Aztán amikor felkelt, akkor elmesélte, hogy mit álmodott, és úgy említette az illetőt, hogy "az ex barátnője"-magyarázta Zóra.

-Akkor ez azt jelenti, hogy Nojémi barátnője Anna, aki valószínűleg az a lány, aki sírt a verekedés alatt, majd veszekedett Nojémivel-összegezte Gréti.

-Pontosan. Valaki emlékszik arra, hogy hogyan nézett ki a lány?-néztem felváltva rájuk.

-Húha....Asszem barna haja volt, kb olyan magas, mint a Gréti....és....nem tudom-mondta Zóra.

-Na, ez már egy nyom, legalább tudjuk, hogy nagyjából kit keresünk.

-Sziasztok! Ismertek egy bizonyos Szabó Noémit?-kérdezte egy barna hajú lány.

-Igen, miért?-kérdeztem.

-Ő a barátnőm, csak már eltűnt egy ideje, és nem válaszol az üzenetekre, nem veszi fel a telefont...-magyarázta.

-Oh, értjük. Mi is őt keressük, csak nem tudjuk, hol van. Te mikor láttad utoljára?-kérdezte Zóra.

-Pénteken. Amikor verekedett Áronnal-mondta a lány.

-Hogy hívnak?-kérdezte Gréti.

-Az most miért fontos?-kérdezett vissza a lány.

-Szükségünk van az információra-jelentettem ki.

-Anna vagyok-mondta a lány.

Elfeledett szerelem | Nojémi x elsőpadgang Fanfiction |Where stories live. Discover now