SZPESÖL RÉSZ?!?!?!!?!!?!!!?

5 2 6
                                    

OKAY EVERYBODYYYYYY
TODAY I'M INTRODUCING THE EVER BEST FANFICTION IN DA WORLD!!! ENJOY YOUR TIME READING THIS SHIT HEREEEEEE!!!!!!











Third person P.O.V

Az elsőpadgang békésen ült az órán, Miss Május(FIONA MAYYYYY) pedig éppen az idióta osztállyal üvöltözött. Egy csodás csütörtöki nap volt ez, éppen fizikaóra volt folyamatban, a kisdiákok pedig kísérleteket néztek volna. Három halk kopogást hallottak volna, de ezt senki nem hallotta, mivel mindenki hangoskodott. Viszont a következő eseményre már felfigyeltek.

AZ AJTÓ ÉRTED FOGTA MAGÁT, ÉS KIREPÜLT AZ EDDIG CSUKOTT ABLAKON, MAJD EGY ROHADTNAGY LILA VALAMI LÉPETT A TEREMBE.

–Az ott Hulk?–kérdezte az egyik Barbie baba.

–Édes István temessen el ha nem tudod! Ő. Ott. THANOS!!!!!–felelte az elsőpadgang Hyung-ja.

–Jóvanna basszus! Nem kell kiabálni–felelte az utcasarki, majd visszafordult a szintén utcasarki barátnőihez.

–Oké, ti velem jöttök!–nézett Thanos az első padban ülő nebulókra, majd csettintett egyet, mire ő és a három személy is eltűnt.

–Mi a....hova tűntek?–kérdezte Május kiasasszony.

–MAGA TÉNYLEG NEM VETTE ÉSZRE???–kérdezte az egyik idióta, majd ismét egy vitába bonyolódtak.

With the three firstbenchganger

Az elsőpadgang egy fura helyen találta magát. Amikor körbenéztek észrevették, hogy a fricking űrben vannak, előttük pedig Thanos áll teljes életnagyságban. Megjegyezném, hogy majdnem kitört a nyakuk, amikor felnéztek rá.

–Valamit meg kell tennetek nekem–kérte a nagy lila paca.

–És mi lenne az?–kérdezte a legfiatalabb.

–Elküldelek titeket a múltba, ahol meg kell nekem találnotok egy tükördarabot–mondta Thanos, majd leült a trónjára.

–Thanos uram! Nincs sok időnk, jobb lenne, ha azonnal elküldenéd őket–szólt egy tinédzser srác.

–Nyomás!–kiáltotta Thanos, majd ismét csettintett egyet, ezáltal az elsőpadgang eltűnt a semmibe.

–Hol vagyunk?–kérdezte a második legidősebb. Két társa ránézett, majd egymásra.

–Nem is figyeltél, ugye?–kérdezte a Hyung.

–Nem igazán.....Eric-ről néztem képeket–felelte a lány. Zóra a homlokára csapott.

–A múltban vagyunk, és meg kell találnunk egy tükördarabot Thanos-nak–magyarázta.

–Mikor találkoztunk mi Thanos-al?–kérdezte Gréti.

–Édes István–szólt Nóri.

–Mindegy, szerintem inkább keressük meg azt a szerencsétlen tükördarabot, és húzzunk haza–mondta Zóra, majd elindultak valamerre.

OKÉ, NINCS TÖBB ENERGIÁM EZT ÍRNI, ÚGYHOGY EZ MOST ENNYI. REMÉLEM BORZALMAS VOLT, AS USUAL. SZÉP NAPOT!
















 SZÉP NAPOT!

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

EZ MIIIII?

Elfeledett szerelem | Nojémi x elsőpadgang Fanfiction |Onde histórias criam vida. Descubra agora