–Akkor te vagy Nojémi barátnője?–kérdeztem.
–Igen. Vagyis....nem tudom. Pénteken veszekedtünk és úgy zárta le a vitát, hogy köztünk vége van a dolgoknak–mondta Anna lehajtott fejjel.
–Naa, ne legyél szomorú. Biztosan találsz valakit, aki majd szeretni fog–bíztatta Zóra.
–Remélem igazad lesz–felelte a lány.
Timeskip Délután 14:20
–Akkor először hol akarjuk keresni Nojémit?–kérdeztem.
–Megkérdezhetnénk a szüleit–ajánlotta fel Anna.
–Tudod hol lakik Nojémi?–nézett rá érdeklődő tekintettel Gréti.
–Jaa. Voltam már náluk elégszer, hogy tudjam–jelentette ki Anna.
–Oké, akkor mutasd az utat!–szóltam.
A Nojémi rezidencián
Anna bekopogott az ajtón, mi pedig mögötte álltunk, és kíváncsian figyeltük az eseményeket. Egy középkorú(nem úgy lel) nő nyitott ajtót. Valamit társalogtak Annával, majd Anna hátrafordult, és intett nekünk, hogy kövessük.
–Jónapot!–köszöntünk.
–Jónapot! Örülök a találkozásnak–mondta mosolyogva a nő.
–Hallom ti vagytok Noémi új játszópajtásai–jött elő egy öltönyös férfi az egyik szobából.
–Ömm...szerintem valamit félre tetszik érteni. Mi alig ismerjük Noémit, és csak annyit tudunk, hogy péntek óta nem láttuk–mondtam.
–És miért nem jött haza az óta a lányom?–kérdezte flegma stílusban.
–Uram! Nem tudom, hogy tud-e arról, hogy a lánya pénteken verekedett egy sráccal az iskolában, majd éjjel kettőkor találtunk rá egy kocsmában, részegen. Ezután hazavittük és reggelig nálunk volt. Figyeltünk rá, és ha nem vagyunk ott, akkor lehet, hogy a lánya nem is lesz biztonságban–mondta Gréti.
–Egy kocsmában? Az én lányom? Lehetetlen! Biztosan csak hazudsz!–háborodott fel a férfi, aki valószínűleg Nojémi apja.
–Drágám! Bánj kedvesen a vendégekkel!–szólt rá Nojémi édesanyja.
–Nem! Mi van, ha ezek az emberek rabolták el a lányunkat, és csak a látszatot akarják fenntartani azzal, hogy idejöttek?–mondta a pali.
–Na jó! TuDjA kIvEl BaSzAkOdJoN!–mondtam és kisétáltam az ajtón.
(#családbarátkoncepció #lul)
ESTÁS LEYENDO
Elfeledett szerelem | Nojémi x elsőpadgang Fanfiction |
Fanfic⚠️FIGYELEM⚠️ Ez a történet csak egy baromság, szóval ha érdekel, akkor olvasd el, de garantálom, hogy ezután a sztori után nem lesz kedved még élni se. Na mindegy, én szóltam! Az elsőpadgang tagjai iskolát váltanak, mert az előző osztálytársaik nem...