Some time later (Nojémi apja pizzát sütött a pincében/don't ask why/, és az időzítő óra csipogása hangzott úgy, mintha egy sikítás lenne)
Nóri P.O.V
–Kedves gyerekek! Nagy bejelenteni valóm van mára–szólt Piroska néni.
–Egy másik osztállyal jövő héten az Alpokba megyünk síelni–jelentette ki, mire az osztály ujjongani kezdett. Feltettem a kezem, amit a tanár észre is vett, ezért felszólított.
–És melyik lesz az a másik osztály?–kérdeztem.
–Kata néni osztálya–felelte Piroska néni, mire az osztály egy része szomorú lett, viszont én nagyon örültem.
Szünetben találkoztunk Nojémivel és Annával. Nojémi és én egymás felé rohantunk, majd megöleltük egymást.
–Megyünk síelni!–kiáltottuk egyszerre.
–Mi?–kérdezte Gréti.
–Nem hallottad? Piroska néni mondta, hogy egy hét múlva megyünk egy másik osztállyal síelni az Alpokba. És Nojémiékkel leszünk!!–mondtam lelkesen.
–Már várom!–mondta Nojémi.
Timeskip: Az úton az Alpokba
Zóra P.O.V
Nojémi mellett ültem, mögöttünk Nóri és Gréti, előttünk pedig Anna és egy lány az osztályából. Akinek nem tudom a nevét. Hehe🙂
–És Annával együtt vagytok már?–néztem Nojémire.
–Nem. Csak barátok vagyunk–mondta, mire kicsit szomorúbb lettem. Lehajtottam a fejem, és sóhajtottam egyet.
–Mi a baj?–kérdezte.
–Bonyolult–mondtam egyszerűen.
–Időm, mint a tenger–nézett rám.
–Csak tudod...jó volt titeket együtt látni Annával. Bevallom, szép lány, kedves és okos is. Lehet, hogy még egy kicsit be is jön nekem(Le cringe), de ő veled illik össze. És én shippellek is titeket–mondtam, mire felnevetett.
–Most mi olyan vicces?–kérdeztem feszülten(Ladies and Gentlemen! FESZÜLTSÉG!!! Thanks for reading).
–Ő már nem a barátnőm. Nyugodtan megismerkedhetsz vele, és ha úgy van, akár össze is jöhettek. Én csak örülnék–mondta.
–És mi van akkor, ha mindketten tetszetek?–kérdeztem nagyon halkan.
–Tessék?–kérdezte Nojémi.
–Semmi–válaszoltam.
Nóri P.O.V
–Szerinted miről beszélgetnek?–kérdezte Gréti miközben átadta nekem a fülesének felét.
–Fogalmam sincs, de valami....érdekes dologról beszélgetnek. Meg kellett találnom a megfelelő kifejezést–mondtam.
–Oké–felelte Gréti.
–Halljátok! Itt van Eric!–szólt Zóra.
–MIVAN?!–kérdezte Gréti és felállt.
–Hogy ki?–kérdeztem.
–Eric, te szerencsétlen! A THE BOYZ-ból!–mondta Gréti. Bólintottam, bár jóformán azt se tudtam, hogy ki ez az Eric.
Harmadik személy szemszöge
A vonat csak ment és ment. Mindenki beszélgetett, nevetgélt. Voltak, akik zenét hallgattak fülhallgató segítségével, de voltak akik éhségüket csillapították egy-egy szendvics elfogyasztásával.
(Imagine the camera zoomimg to one group)
Nojémi és társai nevetve forogtak, hol előre dőltek, hol hátrafelé fordulva beszéltek egymásnak. Anna és Kíra békésen ették a szendvicsüket, amikor hirtenlen Nojémi feje tűnt fel kettejük között.
–Mit szeretnél?–kérdezte Anna barátnőjét. Nojémi vigyorgott.
–A Zóra shippel minket–mondta boldogan.
–Oh–mondta Anna. Nem tudta, hogy elmondja-e Nojéminek, hogy mi a helyzet. Anna óvatosan Kírára nézett, aki megvonta a vállát.
–Ömm...–kezdte Kíra, de nem tudta, hogyan fejezze be.
–Van valami gond?–kérdezte Nojémi. Nem értette, hogy miért viselkednek így Annáék. Más reakciót várt Annától, azt gondolta, hogy barátnője így fog reagálni.
–Semmi–mondta Anna feszülten mosolyogva. Nojémi megvonta a vállát, és kicsit kétkedve, de visszaült saját helyére.
JE LEEST
Elfeledett szerelem | Nojémi x elsőpadgang Fanfiction |
Fanfictie⚠️FIGYELEM⚠️ Ez a történet csak egy baromság, szóval ha érdekel, akkor olvasd el, de garantálom, hogy ezután a sztori után nem lesz kedved még élni se. Na mindegy, én szóltam! Az elsőpadgang tagjai iskolát váltanak, mert az előző osztálytársaik nem...