"To tylko przyjaciel"

11 2 0
                                    

*Pov Leo*
Wróciłem do domu byłem zmęczony całym tym dniem dręczyło mnie wiele pytań na które nie miałem odpowiedzi.

-Cześć skarbie - powiedział tata Ethan

-Cześć tato- odrzekłem zmęczonym głosem

Odłożyłem telefon na blad i szukałem czegoś do jedzenia w lodówce.

-Gdzie byłeś? - spytał

-W żadnym ciekawym miejscu tak po prostu spotkać się z znajomym- odpowiedziałem

-To dlatego jesteś cały czerwony -powiedział chichocząc

-C-co?! Nie to nie tak - odparłem zakrywając dłońmi twarz

-Co się dzieje ?-zapytał ojciec wchodząc do pokoju

-Nasz synek znalazł sobie chłopaka-odpowiedział z wielkim uśmiechem tata

-Kto to taki? Kim są jego rodzice ? Ile ma lat? Czy zapewni Ci dobre życie? -ojciec zadawał masę niekomfortowych pytań

-To tylko przyjaciel-powiedziałem

Zabrałem z lodówki serek Danio i postanowiłem wyjść z kuchni.Poszedłem w kierunku swojego pokoju.Usiadłem na łóżku i zacząłem delektować się moją zdobyczą.

*Pov Alex*
Bałem się jak Leo zareaguje na pocałunek ,ale na szczęście mnie nie spoliczkował ani nic z tych rzeczy.Kupiłem mamie co potrzebowała i zaczęłam się kierować do domu.

*Pov Leo*
Po skończeniu mojej pysznej zdobyczy postanowiłem iść spać nie chciało mi się myć.Na szczęście jutro sobota więc nie muszę rano wcześnie wstawać.

Skip time

Obudziłem się ,chciałem sprawdzić która godzina na telefonie.Przeszukałem cały pokój i nigdzie go nie było.Przypomniałem sobie ,że zostawiłem go w kuchni.Wyskoczyłem jak oparzony z pokoju nie miałem przecież hasła do telefonu i tylko Bóg wie co wpadnie do głowy moim rodzicom.Wbiegając do kuchni zobaczyłem ich obydwóch stojących przy blacie Kornel trzymał w ręce mój telefon nie wiedziałem co się święci...

Czy To Przypadek ? [Yaoi]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz