Misafir

6 1 0
                                    

Olay yeri incele ekibinin işini bitirip çıkması 4 saat sürdü saat 19:40 da kapılar kapandı ama Zed hala evde durup olayın oluşumunu tahmin etmeye uğraşıyordu.Kurban neden öldürüldü? Katil kimdi? Neden bu ev? Ve o yerdeki komando bıçağı kime ait ti ? Tüm bu sorular Zed'in aklını karıştırıyordu. Zed olay yerindeki kan gölünün tam karşısında ki kanepede oturuyordu ışık yok , etraf zifiri karanlıktı . Zed bütün polislik yılları boyunca bu yöntemi kullanır ve işe de yarar. Zed bir yol bulamayıp yarınki otopsi den gelen bilgilerle bir umut, birşey yaparım çabası ile arabasına gidiyordu. sokakta ışık ,çok düşüktü yok denilebilecek bir haldeydi. Zed karanlıkta bir şey gözüne takıldı ve oraya odaklandı .Elinde bir komando bıçağı olan yüzü maskeli yırtık pırtık kıyafetleri ve dağınık saçı ile fakir birini andırıyordu, 1.80 boyları arasında bir boyu olması lazımdı çünkü çok uzundu, Zed aniden adama doğru glock marka silahını adama doğrulttu ve adam direk kaçtı. Zed de hemen peşine koyuldu . Adam çok hızlıydı ama zed yapışı vücudunu iyi taşıyabildiğinden daha da ekstra hız kazanıyordu, adamı tam yakalayacaktı ki adam Zed e bir tekme attı ve Zed yere düştü , Zed bu ani darbenin etkisi ile tökezledi , kendine gelene kadar 2 saniye geçti ve ayağa kalktığında adam kaçmıştı .

Koridor gölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin