Okuldaa...

66 4 0
                                    

Okula geldik. Sınıfa girdiğimde Özge adında hiç hazzetmediğim kız Bahar'la hararetli hararetli bir şeyler konuşuyordu. Beni fark edince hemen kendi yerine geçti. Bu arada Özge'den hiç hazzetmememin nedeni de biz önceden aynı okuldaydık. Kıskançlıktan ne yapacağını şaşırmıştı. Her fırsatta kötü oklarını bana çevirmekten geri durmuyordu.
Bahar'ın yanına gittim.
- Ne oluyor Bahar? Dedim sinirle.
- Bir şey yok merak etme. Benimle tanışmak istemiş de...
- O kadar mı yani? Dedim. O da başını salladı. Şimdilik konuyu kapattım neyse.
İlk ders matematikti. En Sevdiğim ders olur kendileri. 😂 Serhat hoca içeri girdiğinde garip bir heyecan kapladı yüzümüzü. Çünkü Serhat hoca kendinden emin bir şekilde yürüyordu. Elinde kitapları vardı. İlk günden ders işleyecek gibiydi. Tanışmadık da. Hepimizi tanıyor heralde. Hiçbir açıklama yapmadan geçmiş yıllardan öğrendiğimiz bir soru çeşidini sordu.
- Kim çözmek ister? Dedi.
Kimseden cevap yoktu.
- Cansu kalk bakalım, dedi.
Ben adımı bilmesinin şaşkınlığını bırakmış soruyu nasıl çözeceğimi düşünüyordum. İnsan unutuyor zamanla...
Ben yavaşça doğruldum ve artık tahtanın önündeyim. Tahtaya gidene kadar sorunun nasıl çözüleceğini hatırlamıştım. Çözmeye başladım soruyu. Özge'nin gözündeki hırsı görmeliydiniz.
Sonunda tamamladım. Hocam da :
- Aferin, Cansu, dedi. Ben de yerime geçtim. Cam kenarı 2. sırada oturuyorum.
Hoca sonunda derse başladı.
- Evet, arkadaşlar. Artık derse başlayayım. Öncelikle Cansu'nun çözdüğü bu soru gerçekten de zor bir soruydu. Sizi denemek istedim ama ben seçmeseydim kimseden cevap çıkmayacaktı. Eğer dersim böyle işlenirse elimden geleni ardıma koymam. Biliyorsanız gelin ve çözün. Anlaşıldı mı?
- Eveeeet, dedik sınıfça.
- Bir dahaki derse herkes hazırlıklı gelsin ve e bırakın artık bu çekingenliği, dedi ve sınıftan çıktı.
Ardından hemen zil çaldı ve ben soluğu müdür odasında aldım. Annemler oradaydı. Hemen sordum Kaan'ın hangi sınıfta olduğunu. Annem:
- B sınıfında yavrum. Dedi.
Ama ben A'dayım yaa! 😞
Neyse ne yapalım artık. #herşeykısmet
Sınıfıma geçtim. Dersler devam etti.
Bugünün nasıl geçtiğini anlamadım. Şu an servisteyim. Kaan da burada. Ya ben konuşmasam hiç mi konuşmayacak bu çocuk. Hadi bakalım bu sefer ben de konuşmuyorum.

Az Bi Sabır !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin