8.

2K 45 1
                                    


Már hajnali 4 volt és épp hazafelé tartottam,és már az utcámban voltam amikor halottam egy nyávogós hangot
-szióka édes-vigyorgott rám egy szőke hajú ribi,akit hát nem sok ruha takart.
-szia cica-markoltam bele a seggébe-nincs kedved egy kis játékhoz?-kacsintottam rá
Végülis annyira nem vagyok kidőlve,és még mindig nem tudtam elfelejteni Sofiat.
- hát persze hogy van kedvem -vihogott
Felmentünk a szobámba,majd le is támadtam a csajt.
Elkezdtem a nyakát csókolgatni,miközben letéptem a ruháit.. /Sofia szemszöge/

Tegnap este óta azon gondtolkoztam ,hogy voltam képes beleszeretni a bátyámba. Ez szerelem egyáltalán? Nem hiszem,biztos csak vonzalom.. -gondolatmenetemből egy ajtócsapódás szakított ki. Biztos Jason jött haza. Kb 7 órája ment el valami buliba.
Vajon le is feküdt valakivel? Vagy találkozott valaki csajjal? Najó le kéne állnom hisz az sem biztos hogy szeret,ráadásul lehet hogy van valakije.. de azt mondta volna ,nem?
Najó lekell állnom.
Inkább átmegyek hozzá beszélgetni -döntöttem el magamban.
Hangtalanul kilopóztam a szobámból hogy anyáék ne kelljenek fel,majd benyitottam Jasonhoz..
Nos ,ez elég nagy hiba volt ,ugyanis épp khhm..dugott egy szőke ribivel... Azt hiszem itt tört el bennem valami..bíztam benne..
-uhh bocs-csaptam be az ajtót,majd visszamentem a szobámba. Vajon ez a barátnője volt?-merült fel először ez bennem-és komolyan ennyit jelentettem neki? Egyszer olyan mintha közel férkőzne hozzám,aztán meg ezt csinálja.. -ezek a gondolatok közt aludtam el.

Mostohatesók |ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz