1. Bölüm - Labirent

374 17 5
                                    

Dışarıya baktığımda gördüğüm karanlık hava hiçte iç açıcı değildi. İçinde bulunduğumuz mevsim normallerinden çok daha soğuk ve fırtınalıydı. Kulağımda kulaklık ve elimdeki kahve fincanı ile yağmurun yağışını izliyordum.

Adım Beril, 16 yaşındayım. Kendimi nasıl anlatabilirim bilmiyorum pek de beceremem zaten fakat sürekli gülen bir yapım olduğunu söyleyebilirim en azından dışarıdan genelde bu tarz yorumlar alıyordum.

Annem ve 5 yaşında ki kız kardeşim ile birlikte Izmir'de yaşıyoruz. Bir de babam var. Fakat onu birkaç ayda bir görüyorum. Geliri o kadar iyi olmasa da Samsun'da gece gündüz çalışıyor, iyi olmamız için elinden geleni yapıyordu.

Annem, geçimimizi kolaylaştırmak için ek iş olarak başkalarının evine temizliğe gidiyordu. Böyle bir ev bulamadığı anlarda bebek bakıcılığı yaparak kendince ev ihtiyaçlarımızı gideriyor, ailemize maddi anlamda yardım ediyordu.

Kardeşim adı Hilal. 5 yaşında tüm her şeyden habersiz tamamen saf, tüm diğer çocukların da olduğu gibi. Evde annem temizliğe dışarı çıktığında kendince evi düzenliyor, evde çizgi filmini izliyor, bir şeyler karalıyordu. Yaşına göre gayet akıllı bir çocuktu. Evde tek kaldığından dolayı ona karşı pek bir tedirginlik hissetmezdik. Ne yapıp ne yapamayacağını iyi bilirdi. Zaten arada bir karşı komşu Zübeyde Teyze Hilal'i bakmaya gelirdi.

Yaşadığımız yer İzmir'in adı çıkmış semtlerindendi. Sokaklar serseri dolu olup, sürekli kavga olurdu. Fakat artık alışmış gibiydik. Ne de olsa hemen hemen her gün yaşanılan hadiselerdi.

Evimiz okulumun bir alt caddesindeydi. Ya da eski okulumun demeliyim. Okulum bir kolej olmuştu artık. 'Izmir Altay Koleji'. Gelirimizin bu kadar iyi olmadığı halde kolejde nasil bulunduğumu düşünebilirsiniz, haklısınız da. Okulun sınavına girerek, o okulda burslu öğrenci olarak ücretsiz okumaya hak kazanmıştım. O kadar mutluyum ki. Artık her sabah laf atan serseriler ile karşılaşmak zorunda kalmayacaktım. Neden diye düşünürseniz dedigim gibi evimiz İzmir'in adı çıkmış semtlerinden. Yeni okuluma servisle gidecektim. Bu konuda da şans benim tarafımdaydı.

Yarın pazartesi bu da yeni okul, yeni hayat demekti benim için.

Ilk bölüm, ilk kitabım olduğu için kısa vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Umarım beğenirsiniz. Iyi okumalar:) :*

LabirentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin