TANIŞMA

46 7 5
                                    

Küçük bir köyde yaşayan Attila covid-19 hastası olduğunu öğrenir . Hastaneye tedavi amacıyla gittiğine beyin, karaciğer ve akciğer kanseri olduğunu öğrenir. Hastanede akciğerinin birini ve karaciğerinin yarısını kaybeder. Herkes Attila'dan umudunu kesmiştir. Doktorlar ise bir ay yaşamaz diyordur. Fakat Attila ölüme kafa tutar ve mucizevi bir şekilde o 1 ayda, kaybettiği organlarını yeniden oluşturur. Bilim insanları ise beyin tümörü alındıktan sonra tamamen iyileşen Attila'yı incelemeye karar verirler. Attila'yı kaçırıp üzerinde çeşitli deneyler yapar ve yenilenme yeteneğinin dışında farklı süper güçlerinin olduğunu keşfederler. Onun DNA'sını başka insanlara aktarıp süper güçlü insanlar yapmaya çalışırlar. Deneyler sırasında binlerce insan ölür. Başarılı olanların ise çocuk yapmalarını sağlıyor ve o çocukları inceleyip daha iyi örnekler hazırlıyorlardı. Bu tam 10 yıl sürmüştü fakat Attila'da yaşlanma belirtisi yoktu. Direkt olarak onun çocuğunu yapmak istediklerinde artık dayanamayan Attila firar etmişti. Ondan örnek almak için gelen hemşireyi yakalayıp bulunduğu yere bağladı ardından onun kanından içip şekline girdi. Kapı kontrolü sırasında hemşireden aldığı saç telini kullanıp kapıyı açtı. Laboratuvarda bulunan uyku kapsüllerinden birini çalar ve acil kaçıştan dışarı kaçar. Kaçan Attila sığınacak bir yer bulduktan sonra kendini uzun yıllar yetecek kadar yiyecekle bir yeraltı sığınağına hapseder ve derin bir uykuya dalar. Böylece hem daha fazla acı çekmeyecek hem de unutulana kadar saklanacaktı. Her yüzyılda uyandı uyandı ve vücuduna yeteri kadar besin aldı. Taaa ki besini bitene kadar yani 800 yıl sonrasına kadar.

DENEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin