10.Bölüm: Ölüm

436 36 7
                                    

10.Bölüm: Ölüm

Bölüm şarkısı; Adele - Rolling in the Deep

Bölüm şarkısı; Adele - Rolling in the Deep

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Bazı vedalar hiç edilmedi.'

Genç kadın bedenindeki acıya dayanamayarak haykırdı bir kez daha. Ayakta duracak takati kalmamıştı fakat zorluyordu kendini.

Alnından süzülen terleri silmeye yeltenmedi tekrar. Her sildiğinde yerine yenileri geliyordu. Saraydaki bütün hekimler toplanmış genç kadına ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardı. Her ağızdan bir şey çıkıyor fakat işe yaramıyordu. Kimse ne olduğunu bilmiyor genç kadın kıvranıyordu.

Bir diğer sarayda ise yas tutulmaya başlanmıştı. Durmayan kalbin yasına şimdiden başlamışlardı. Oğlunu kaybedecek olmanın korkusuyla etrafa saldırıyordu güzel kadın. Kral ise tepkisizce tahtında oturuyordu. Oğlu ölüyordu fakat yaşlı Tanrı'nın umrunda değildi.

Tanrı gözlerini açtı. Zor aldığı nefesler arasında dudaklarını araladı.

"Ona, onu hala çok sevdiğimi söyleyin."

Titreyen sesi bütün kalplere acı doldurdu. Ardından ise son nefesini verdi Tanrı. Sevdiği kadın tarafından öldürülmüştü. Ona yaşattığı şeyler ardından haketmişti belki de bunu.

9 Diyarada çabucak yayıldı bu haber. Tanrı son nefesini sevdiği kadını anarak vermişti.

Hıçkırıkları yükseldi genç kadının. Birkaç saat önce fiziksel acısından dolayı ağlarken şimdi sevdiği adam öldü diye ağlıyordu. Evet, kendi öldürmüştü fakat hala seviyordu o adamı. Hala bir parça taşıyordu kalbinde adama ait. Belki de hiç geçmeyecek, unutulmayacak bir parçaydı bu.

Elleri saçlarında kendine zarar vermeye başlamıştı kadın. Suçluyordu kendini. Suçluydu ki zaten. Acımadan öldürmüştü sevdiği adamı. Sonrasını düşünmeden yapmıştı bunu ve yıkılmıştı şuan genç kadın. Bedenini zemine bıraktı ve yumruklarını yerle birleştirerek bir kez daha bağırdı. Kendine kızıyordu. Aptallığına küfürler yağdırıyordu. Bir intikam için sevdiği adamı öldürmüştü. Başka birinin canını alsaydı üzülmezdi bu kadar. Fakat şuan hayatındaki en acı şeyi yaşıyordu.

Kadın için birkaç saat, birkaç gün gibi geçmişti. Zaman ilerlemiyordu. İnsanın sevdiği yanında olunca zaman çabucak geçer derler ya. İşte sevdiği artık yanında değildi kadının. Geçmiyordu zaman onun için.

Doğruldu yerden kadın. Saatlerdir yerde sabit bir şekilde oturuyordu. Ayakları tutmuyordu artık. Zorla büyük balkona ilerledi. Ellerini korkuluklara yerleştirdi ve derin bir nefes aldı. Yaşlı gözleri darp alanına döndü. Yerle bir olmuştu. O alan gibi kadında yerle bir olmuştu.

Düşündü kadın. Güzel anıları geldi gözleri önüne. Sevdiği adamla geçirdiği zamanlar.

"Sevgilim, bunu yapmalıyız!"

Loki yaklaştı genç kadına. Heyecanı sesinden belli oluyordu. Eğleniyordu, kimseyle eğlenmediği kadar eğleniyordu kadının yanında. Gözleri ilk önce sevdiği kadının suratını izledi. 'Çok güzel' diye geçirdi içinden. Gözleri kadının gözlerini bulduğunda ona umutla bakıyordu.

"Loki, bunu yapamayız."

Kadının sözleri ardından adam pes etmedi. Israrla devam ediyordu. Yapmak istediği şey ise kardeşine ufak bir şakaydı. Kadın güldü bu haline. Ne çok seviyordu kardeşiyle uğraşmayı. Belki de hayatında yapmayı en sevdiği şey buydu.

"Alita, eğer bu planda bana katılırsan istediğin bir şeyi yapacağım."

Kadın küçük bir kahkaha attı.

"Loki, sen benim istediğim her şeyi yapıyorsunki."

Adam surat astı kadına. Bu Tanrıyı böyle görmek mümkün olmayabilirdi yıllar önce. Aslında kadın hariç herkese karşı sert ve katıydı. Babasına bile. Zaten asıl ona karşı böyle olması gerekiyordu.

Kadın dayanamayarak bir adım attı sevgilisine doğru.

"Ah pekala, yapacağım."

Loki'nin gözleri parladı. Hızla planı anlatmaya başladı kadına. Alita ise tereddüt ediyordu. Loki sonrasını düşünmüyordu fakat Thor ona zarar verebilirdi. Bir kez daha reddetmeyi düşünsede sustu kadın.

Loki, bir kadın bedenine dönüşmüştü. Jean'in bedenine. Thor'a şuan fazlasıyla kötü bir şaka yapacaklardı. Ne tepki vereceği belirsiz olsada daha sonra Loki'ye bunu ödeteceğini biliyorlardı.

O günün sonunda Thor ağlarayak odasına kapanmıştı. Loki'nin kahkahalarıysa sarayı dolduruyordu.

Gülümsedi kadın. Ne çok özlemişti o zamanları. Geri dönebilmeyi diledi bir kez daha fakat gerçek olmadı yine. Loki ölmüştü ve bunu kendisi yapmıştı. Gerçekleri kendi yüzüne vururken yutkunamıyordu her seferinde.

Derin bir nefes daha aldıktan sonra gözlerini açtı. Yaşlı gözler son kez etrafta gezindi ve odasına ilerledi kadın.

Şuan tek istediği şey sevdiği adamın yanına gitmekti.

Bölüm hakkındaki görüşleriniz neler?

Bölüm aralarına ✾ bu başlık altında sözler ve gifler paylaşacağım bundan sonra. Kendinden sonraki bölüm adına yazılar olacak. Bilgi vereyim dedim.

Nasılsınız bu arada?

Oy ve bol bol yorumu eksik etmeyin lütfen! :)

𝑳𝒂 𝑫𝒐𝒖𝒍𝒆𝒖𝒓 𝑬𝒙𝒒𝒖𝒊𝒔𝒆 ▪︎ 𝑳𝒐𝒌𝒊 𝑳𝒂𝒖𝒇𝒆𝒚𝒔𝒐𝒏 ▪︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin