12.Bölüm: Hakikat
Bölüm şarkısı; Rahat Fateh Ali Khan - Teri Meri
"Kraliçeyi koruyun!"Savaşan güçlü ruhları, ölmüş bedenlerin kokusunu her birini hissediyordum.
Asgard savaşı başlatmıştı. En savunmasız anımızda yakalamışlardı bizi.
Zorlukla ayağa kalktım.
"Kraliçem, saraya dönün."
Harold'u dinlemedim. En önde savaşmam gerekiyordu. Ben bir kraliçeydim, korkak değil.
Derin bir nefes aldım ve onlara ilerledim. Odin ve Thor'a doğru.
Bu mesele Odin'in umrunda değildi. Thor kardeşinin intikamını almaya gelmişti.
Halkıma saldıran Thor'a doğru yaklaştım.
"Thor!"
Fazlasıyla yüksek çıkan sesim çoğu bakışların bana çevrilmesini sağlamıştı.
Thor öldürücü bakışları ile bana yaklaşıyordu. Beni öldürmeyeceğini biliyordum. Bunu yapmazdı, yapamazdı.
"Halkıma zarar veremezsin!"
Alayla güldü.
"Halkın umrumda değil Alita, kardeşimi öldürdün!"
Yutkundum. Ben öldürmüştüm. Bunu daha önce kimse yüzüme karşı söylememişti. Herkes sessiz kalmış, tepkimden korkmuştu.
"Geri çekilmeliydiniz."
Onu sinirlendirmiştim. Hızla bana doğru yaklaştı. Çekicini sallamaya başladığında karşılık vermem gerektiğini anlamıştım.
Gökyüzüne doğru havalandım. Gücümü toparladım ve ona saldırmak adına ellerimi ona uzattım. Dudaklarımdan birkaç sözcük çıktı ve bedenim yere düştü. Acıyla kıvranıyordum.
Thor şaşkınca bana doğru yaklaştı.
"Alita, ne oluyor?"
Az önce bana saldıracak olan adam şimdi benim için endişeleniyordu.
Acıyla bağırdım. Sanki ölüyordum, ölümün kollarındaydım.
Bedenimden bir ısı yayılıyordu. İçimde tutamadığım güç etrafa yayılmıştı.
Hiçbir şey hissetmiyordum artık. Gözlerim istemsizce kapanıyordu. Ne bir şey duyuyor ne de bir şey yapabiliyordum. Sadece kendimi karanlığa teslim ediyordum.❂
Thor, en yakın arkadaşını hızla kucağına aldı. Savaşı durdurmarı için adete gürlemisti genç Tanrı.
Frigga hızla yanlarına yaklaşmıştı. Eğer birine bir şey olursa diye gelmişti buraya, iyi ki de gelmişti.
Genç kızı hızla kontrol etti.
"Thor, yaralı değil."
Tanrı kafasını salladı. Ona bir şey yapmamıştı, yapamazdı.
Frigga şüphelenmişti. Büyüden korkmuştu.
"Saraya gidelim."
Thor onu onaylayarak hızla büyük saraya ilerledi. Kimse önünü kesmedi, onu durdumaya kimsenin cesareti yoktu.
Harold endişeyle onların peşine takıldı. Eski dostunun emanetiydi o kız. Ona bir şey olmasını istemezdi.
Kızın odasına girmişler ve onu yatağına bırakmışlardı. Odada sadece Frigga, Thor ve Harold vardı.
"Onun neyi var?"
Harold endişe ile kıza yaklaşmıştı fakat Thor onu durdurdu.
"Yaklaşma. Büyü olabilir."
Frigga gözlerini kapamış ve ellerini kızın vücudunda gezdirmeye başlamıştı. Dudaklarından anlamsız sözcükler çıkıyordu.
Frigga kızın karnında durdu. Elini etrafında gezdirdi. Dudakları yukarıya doğru kıvrıldı.
Artık korkacakları bir şey kalmamıştı.
İki endişeli adama döndü.
"Neyi var anne?"
Thor kadına yaklaştı ve beklentiyle onu inceledi.
"O hamile."
Kimse kadının söylediklerine inanamamıştı. Böyle bir şey nasıl olurdu ki? Kız uzun süredir dünyadaydı ve Loki'yi hatırlamıyordu.
"Ama nasıl?"
Gülümsedi ve yatağın baş ucundaki koltuğa yerleşti.
"Alita bir büyücü. Bedeni bunu gizlemiş olmalı. Tahminime göre uzun süredir hamile ve bedeni bir tepki verdi. Bebeğin doğum zamanı gelmiş olmalı."
Thor duyduklarında inanmakta zorluk çekiyordu. Bir yeğeni olacaktı. Loki'nin bir çocuğu olacaktı.
Alita'ya bir şey olmayacağını öğrendiği için rahatlamıştı her biri.
Tek umutları bu bebeğin sağlıklı bir şekilde doğmasıydı.
Ne bir savaş ve de intikam vardı. Artık birbirlerine sahip çıkmaları gerekiyordu.
〄
Hello, ben geldim!
Bölüm nasıldı bakalım?
Hamilelik hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sizce hayatları nasıl devam edecek?
Thor'un endişesini nasıl buluyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑳𝒂 𝑫𝒐𝒖𝒍𝒆𝒖𝒓 𝑬𝒙𝒒𝒖𝒊𝒔𝒆 ▪︎ 𝑳𝒐𝒌𝒊 𝑳𝒂𝒖𝒇𝒆𝒚𝒔𝒐𝒏 ▪︎
Hayran KurguDüşlüyor musun beni ? Gel, yɑvɑşçɑ. Burɑlɑrdɑ bekliyorum seni. Gel dikkɑtlice. Burɑlɑrdɑ bekliyorum seni. Düştüğün zɑmɑn elinden tutɑcɑğım. Uyɑnık zɑmɑnlɑrın ɑltındɑ, Sessizlik, ɑltın bir mısırı soyɑr gibi. Uyɑnık zɑmɑnlɑrın ɑltın...