yatagin uzerindeki adam yuzundeki kanli vahsi savas boyasi gibi gorulen kesiklere ragmen hala soluk aliyordu. kadin onu.oldurmemisti.
Yatak carcafi yigini arasinda sirt ustu yatiyordu. dugmeleri acik frak gomleginsen hareketsiz soluk gogsu gorunuyordu. Pantolonu ayak bilegine kadar inmisti Puro ve kolonya kokuyordu. Acmis oldugu viski sisrsi devrilmis luk kamaranin dosemesinde yan yatmis duruyor. ve zumrut rengi halinin uzerine Legavulin damliyordu. Kristal su bardagini sikica kavramisti. Kadinin darbesi aniden gelmis ve adamin ayaklarini yerden kesmisti.
Cat cicek desenli gece elbisesini ustune gecirdi. O uyanmadan gitmek istiyordu. Yerdeki kovboy cizmelerinden birini kavradi. Topugu adamin sakagina bastiginda bulasan kanla kayganlasmisti. Ayagini cizmenin icine itekledi. Ve baldiri deriye yerlesti. Bacaklari esnek ve yumusakti korpe genc kiz bacaklari. Diger cizmeye de basparmagina kadar oturttu. ve ucunda babasinin yuzugunun asili oldugu kolyeyi alarak basindan asagi gecirdi. findik kahverengisu saclarini kabartti. elini tekrar cizmesinin icine sokarak parmaklarini bicagin oniks sapinda gezdirdi.
Cat nereye giderse gitsin ne yaparsa yapsin her zaman yaninda bicak tasirdi.
Bicagi kinindan cikartarak yatagin uzerindeki adamin gogsune saplama ve derisini kas dokusunh organlarini ve kemigini parcalama arzusunu bir tsunami gibi yuksek ve.kuvvetli tum bedeninde dalga dalga hissetti. Yukari asagi tekrar tekrar. otuz kez kirk kez bir.cinnet bunu yaptiginda adamin.nasil gorunecegini biliyordu. Dogranmis gebermis.katledilmis bir.domuz gibi. kendini Mezarliktaki bir grafiti gibi aadamin kanindan yapilmis sprey boyayla resmedebilirdi.
Bu resmi daha.once gormustu.Bicaklarla neler yapilabileceginj biliyordu Cat bicagini cizmesinin.icine koydu ve bilincsiz adami orada birakti. oldurneye degmezdi. Beyninde havai fisek gibi fink atan goruntulerden dolayi midesinin bulandigini hissetti. Dogruca banyoya gitti. Dizlerini fayanslarin.uzerine koydu ve klozete kustu. Sifonu cekip. Kusmugunu temizledi Dengeli bir sekilde ayakta durabildigini hissetti anda merdivenlersen kosarak asagiya indi. Ve.kendini disariya atti. Dogayla burun burunaydi. Charlwa Frederick adli dev maden gemisnin guvertesinde durdu ama denizin uzerinde degildi. Bu.gemi artik denize acilmiyordu. Duluth turist bolgesinin kalbinde Superior Golundeki bir kanalda gorulmeye deger bir muzeydi. Kirmizi celikten yapilmis iki futbol sahasi buyuklugundeki duz uzun guvertesi ayaklarinin altinda sallaniyordu. Gemi canliymis givi inledi. Golden esen ruzgar saclarini dalgalandirdi. Ve elbisesinin icinde soguk parmaklar gbi gezindi. Nisan baslariydi ama Duluth da nisan gunes battiktan.sonra kis anlamina geliyordu.
Ruzgarin gecenin icinse ucurdugu su damlalari boncuk boncuk tenine yapisti. Titreyerek kollarini bedenine doladi. Keske paltosu olsaydi. Suya kadar on sekiz metre uzunlugundaki ip merdivene dogru giderken.topuklari celik zeminin uzerinde cinliyordu. Kendinj.kucuk ve yalniz.hissetti.