🎲24.BÖLÜM🎲

83 19 21
                                    


Karar verme güçlüğü ; alınan karar sonrasında karşımıza  çıkacak durumların üzerimizdeki etkisi ile ilişkilidir.
Karar verme durumları yaşamımız üzerinde ETKİMİZİ bize hatırlatan durumlardır. Aldığımız kararın hayatımızı nasıl etkileyeceğine dair varsayımlarda bulunuruz.Bu varsayımlar sonucunda bizi olumlu etkileyeceğine inandığımız kararı alırız. Ancak bazı durumlarda  hayatımız  üzerinde belirgin değişimlere sebep olacağı, sadece bizi değil karşımızdaki kişi yada kişileri  de etkileyeceği için karar almak bir miktar daha  zorlaşır.
Duygularımız, anılar, ön yargılarımız bu süreci etkileyen en büyük unsurdur ve kimi zaman çıkmaza düşürür.Bir nihayetin sonucun da her iki tarafın yaşadığı duygular kendi kişiliğine göre farklılık gösterirken, bir şekilde olan bitene uyum sağalanıyor diyelim .

Bu konu üzerinde düşünürken nasıl bir soru çıkacak diye merak ettiniz .: ) Aslın da bu konu bana iki soru türettiriyor, ama isteyen birini yada ikisini birden cevaplayabilir. Her ikisi için nasıl cevap verirdiniz , siz neler düşünürdünüz ve nasıl davranırdınız merak ediyorum .
Teşekkür ederim...💐☺️

Soru ;
1-İnsan  neden acı çekeceği kararlar alır?

2-Siz bir karar alırken ; karşınızdakinin de durumunu , duygularını göz önüne alarak düşündüğünüzde; aklınızda ilk neyin cevabı olmalı?

💫Düşün  Ve Yaz💫 (ANKET)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin