🧩23.BÖLÜM🧩

93 21 30
                                    

İçimizdeki huzura kavuşmak ve özümüzü fark etmek istiyorsak , en önce kendi yaşamımızın  ve yaşadıklarımızın sorumluğunu almalı, bu sayede gerçekten özgürlüğün ne olduğu farkederek yarattığı huzurla kendini bulmalı diyorum.
Diyorum, lakin her yazdıklarımın arkasında durmakla kalmayıp bunu hayata geçirme arzusu taşırken, zorlukların ve beraberinde gelen yorucu duyguların altında sıkıştığım oluyor benimde.
Yaşadığımız hayatta insan sürekli bir mücadele içerisinde.Geçirdiği  günlerini, akıp geçen zamanı, kaybolan  yıllarını , olduğu makamı, gördüğü acıyı , sevdayı daha nicelerini yaşarken ;kendi kendine sorgulamaya başlar...
İnsan ; " nedenleri "sorgulamayı sever.
Bir zaman gelir ; kimi eşine , dostuna paylaştıkları her neyse içlerinden birisi için , en önce bu soruyla başlar , "Neden ?"
Karşında ki; yaşadıklarını empati yapar ve sonra sanki gerçekte yaşasaydı diye bir an düşünür , canlandırdığı zihninde ölçer , tartar ve sonrasın da dile gelirken ne kadar inandırıcı olur orası meçhul...
Yanlış anlaşılmasın arkadaşlar , ben inandırıcılık derken ; insan ya mutlak doğruyu inandırmak ister , anlamasını bekler
ya da karşısındakinin inanmak istediği her neyse , kolayı seçer ve onun yaptığı gibi "suçlu - suçsuz " yargılamalar başlar...Ta ki sular durulana kadar ... Sonrası koca bir sessizlik, derin derin uzaklara ...

Şimdi size soruyorum ;

SORU; Neden suçlamak anlamaktan daha kolaydır ?

💫Düşün  Ve Yaz💫 (ANKET)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin