Bonus : Dwudziesty Drugi

94 18 8
                                    

Chcą
Obmacać cię
I wniknąć chciwym okiem
W twe łono

Chcą Ciebie, kobietę wyzwoloną
Stłamsić
Ośmieszyć
I Tobą wzgardzić

A wszystko to
Jedynie ku ich tchórzostwu
I przez niedociągnięcia
W innej kompletnie sprawie

A ja chcę
Wypluć im prosto w twarz

Po prostu wypierdalajcie.





***

Utwór ten został napisany z powodu wyroku Trybunału Konstytucyjnego, który zapadł 22 października 2020 roku [stąd też tytuł wiersza]. Jak wszyscy zapewne wiecie dotyczył on całkowitego zakazu aborcji w przypadku ciężkiego i nieodwracalnego upośledzenia płodu lub nieuleczalnej choroby, zagrażającej jego życiu. Co może nie było widoczne tak bardzo tutaj na wattpadzie, walczyłem na moich social mediach, zamieszczając ten utwór w ramach protestu na moim oficjalnym Instagramie od wierszy i na relacji na Facebooku. Ustawiałem też słynny symbol protestujących na moich profilowych wielokrotnie [na FB, Insta, a nawet tutaj].

Jako osoba niebinarna poczułem się jakby ktoś kurwa odebrał mi godność. Chciałem wstawić i tutaj ten wiersz, ale prawdę mówiąc nie miałem odpowiedniego miejsca by go zamieścić. Ostatecznie wstawiam go więc tutaj, jako bonus.

Nieważne czy jesteś biologicznie kobietą, osobą transpłciową, czy może tak jak ja, niebinarną. KAŻDY ma swój głos w tej sprawie i nie daj sobie wmówić, że jest inaczej. TK jest nieugięty do tej pory z tego co mi wiadomo. Ale nawet jeśli nie złamiemy rządu, to te tłumy wychodzące na ulice; te miliony Polaków, także za granicą, to zapisze się w historii.

🏳️‍⚧️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️🏳️‍⚧️

🥀 Różana Poezja 🥀Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz