Je těžké opustit domov. Je těžké opustit všechny vaše přátelé a domov, ve kterém jste žili přes padesát let. Ale je to pro naše dobro. Lidem by po čase bylo divné, že i po tolika letch vypadáme pořád stejně. Pořád vypadáme na osmnáct, už 540 let.
Myslela jsem si, že tohle stěhování už bude v pohodě, když už jsme se stěhovaly asi milionkrát, ale není. Se sestrou jsme bydlely snad všude na světě. V roce 1678 v Paříži, v roce 1783 v Londýně, v roce 1849 Sydney, v roce 1914 v Chicagu v roce 1955 v Sietelu a v dalších městech.
Teď bydlíme v New Yorku. Vlastně už skoro ne. Teď se stěhujeme do jednoho malého zapadlého městečka ve Virginii. Myslím, že se jmenuje Mystic Falls. Vypadá to, že je to strašnej zapadákov, ve kterém není žádná zábava, ale říká se, že je to město upírů, vlkodlaků a čarodějek. A hlavně šťavnatých lidí, jak by řekla Izzy, moje dráhé dvojče.
Ano, mám dvojče. Na první pohled vypadáme naprosto stejně, ale když s námi strávíte nějaký ten čas, poznáte, že jsme každá naprosto jiná. Například já nezabíjim lidi. Vždy se z nich jen napiju, vymažu jim paměť a nechám je odejít, ale Izzy? Ta je vysaje do poslední kapky krve. A to je jen začátek naší rozdílnosti.
Ale i přesto, že jsme rozdílné se máme moc rádi. Držíme spolu už půl tisíciletí a pořád nás to neomrzelo. Takže, když Izzy navrhla, že se přestěhujeme do Mystic Falls, nezbývalo mi nic jiného než souhlasit. Možná, že tam na nás čeká veliké dobrodružství (i když o tom silně pochybuji).
New York mi bude chybět a to hodně. Budou mi chybět kamarádi, obchoďáky, mrakodrapy a nejvíce upíří bar, kde se schází upíři z celého New Yorku.
No nic, budu se muset přes to přenést. Utřela jsem si slzu, která mi stékala po tváři. Ano, až takhle mě to dojalo.
,,Zbohem New Yorku," řekla jsem a podívala se na krásně rozsvícený noční New York. Naposledy.
,,Můžeme?" zeptala se mě Izzy, která už naložila všechny naše věci do auta.
Nebyly to všechny naše věci. Nábytek a zabalené krabice nám odvezou stěhováci. Izzy je ovlivnila, aby nám dali slevu 50%. V autě jsme měly jen nějaké oblečení, důležité osobní věci a chladící krabici s pytlíky plnými krve. Izzy sice říkala, že si na benzínce, kdyžtak něco zakousne, ale já jsme je raději vzala.
,,Opravdu musíme odjet?" podívala jsem se se smutným výrazem na svoje dvojče.
,,Ale no tak Mag!" zasmála se.
,,Bude se mi po New Yorku stískat," řekla jsem a sklopila oči na svoje černé tenisky.
,,Uvidíš, v Mystic Fall se nám bude určitě líbit. A teď si už nastup, protože chci tam být do zítřka," ukázala na místo spolujezdce. Já si neochotně nastoupila. Nastoupila a zapla si bezpečnostní pásy. Jako upírka jsem nemusela, ale dělám to tak vždycky. Narozdíl od Izzy, která si jen odfrkla, když mě viděla, že si je zase zapínám.
,,Tak hurá do Mystic Falls!" zasmála se a nastartovala. A potom se hodně rychle rozjela pryč z New Yorku.
-----------------------------
→ A je tu první kapitola naší nové knihy! Doufáme, že se vám bude líbit
→ Moc nás potěší, když nám napíšete komentář a dáte vote
→ Trailer máte na boku (udělala ho Terka a mě se moc líbí, tak doufám, že se bude líbit i vám :-D)
- Eli a Teri
ČTEŠ
Love of vampire twins
FanficIzzabela a Maggie Reeds jsou upíří dvojčata. Jedna jako druhá, ale přesto každá jiná. Stěhují se do Mystic Falls, kde potkají Damona a Stefana Salvatorovi. A tím dnem začíná jejich velké dobrodružství...