Uběhlo několik týdnů a mě se začíná v Mystic Falls líbit čím dál tím víc. S Damonem trávím skoro veškerý svůj čas a zdá se, že už spolu oficiálně chodíme. Izzy zase tráví všechen svůj čas se Stefanem. Pořád o něm mluví a nedokáže bez něho vydržet ani pár hodin. Takhle zamilovanou jsem jí ještě nikdy neviděla.
Všechno se zdá být růžové, ale doopravdy to tak není. Musíme si pořád dávat pozor, aby se Stefan a Damon nedozvěděli, že jsme vlastně dvě. Už několikrát jsme Izzy říkala, že by bylo lepší, kdybychom jim to řekly, aby na to třeba nepřišli sami, ale ona o tom nechce ani slyšet.
,,Kdybychom jim to řekly, tak by jim asi došlo i to, že se občas vyměňujeme. Co myslíš, že by na to řekli?" vyjela na mě dneska ráno, když jsem jí zase přemlouvala.
,,Určitě by to pochopili a navíc, bylo by to pro všechny lepší, kdyby to věděli. Mohli bysme třeba chodit na dvojité rande!" navrhla jsem nadšeně, ale Izzy rázně zakroutila hlavou.
,,Mag, oni se to prostě nesmí dozvědět. Cítili by se podvedeni," řekla mi a naštvaně praštila do stolu, který se málem rozpadl. Měla sice pravdu, ale já tyhle tajnosti nesnášela.
,,Teď se cítíš provinile, co? Ale čí to byl nápad, že se budeme vyměňovat!" vyjela jsem na ní. Nejsme zrovna to dvojče, co se rádo hádá a řve (v tom je dobrá Izzy), ale teď jsem se opravdu naštvala. Na ní.
,,A kdo s mým nápadem souhlasil, ha?" vykřikla ještě hlasitěji než já. Chtěla jsem na ní taky něco zakřičet, ale vlastně jsem neměla co. Měla pravdu. Já jsem s tím jejím blbým nápadem souhlasila. ,,No vidíš, Mag, můžeme za to obě stejně. A přece nechceš, aby se s námi ti dva rozešli," řekla a podívala se mi do očí.
,,Ne, to nechci," zašeptala jsem. I když jsem byla starší já, občas mi přišlo, že Izzy je ta, která tady velí. Chtěla jsem jí připomenout, že jsem starší o 5 minut, ale promluvila ona.
,,Tak máme jasno. Jdu teď za Stefanem, tak nezlob," mrkla na mě a vyšla z domu ven. Jen jsem si povzdychla. Nic jiného jsem ani dělat nemohla.
Abych se trochu odreagovala, zavolala jsme Damonovi, aby se tady zastavil. Věděla jsem, že on mi náladu určitě zvedne.
**********
Damon dorazil asi do dvaceti minut. Hned jak přišel, jsem se mu vrhla kolem krku a nechala se obejmout jeho velkými pažemi. Milovala jsem jeho vůni, oči, rty... No prostě všechno.,,Jsi v pořádku, Mag? Zdáš se mi nějaká smutná," zeptal se mě, když se ode mě odtáhl. Podívala jsem se do těch jeho krásných očích a hned mi bylo mnohem lépe.
,,Jo, jsem v pořádku, jen jsem se trochu pohádala s Izzy," řekla jsem mu a on se na mě usmál.
,,Tak víš co? Já ti udělám svoje skvělé utěšovací palačinky s borůvkami, co říkáš?" navrhl mi a táhl mě do kuchyně. Musela jsem se zasmát.
,,To by bylo super," řekla jsem nadšeně. On mě dlouze políbil a posadil mě na barovou židli v kuchyni.
,,Hned to bude," řekl a začal si připravovat suroviny na svoje úžasné palačinky. Chvíli jsem ho jen pozorovala, ale potom jsem mu šla pomoc.
**********
,,Ty tvoje utěšovací palačinky opravdu zabraly," řekla jsem Damonovi a dlouze ho políbila na rty. On mi polibek oplatil.,,Ty vždycky zaberou," ušklíbl se. ,,Hlavně, když je na nich dvojitá porce šlehačky," mrknul na mě a znovu mě políbil.
,,Opravdu už musíš jít?" zeptala jsem se ho smutně. Nechtěla jsem, aby odcházel.
,,Je mi to líto, ale opravdu musím. Slíbil jsem Stefanovi, že mu pomůžu opravit auto," řekl a protočil očima. Věděla jsem, že se mu odejít nechce, ale musel.
,,Hraješ si na hodnýho bráchu?" zeptala jsem se ho se smíchem. Jak jsem za posledních pár týdnů zjistila, tak se k sobě chovají se Stefanem stejně jako my s Izzy. Jednou to je mezi námi super, povídáme si spolu, nakupujeme, vaříme, lakujeme si nehty... A potom máme dny, kdy se neskutečně pohádáme. Třeba dneska.
,,Nikdy! To Stefan je ten hodnej. Akorát já jsem ten šikovnější, takže mu musím pomoc," vysvětlil mi a já se zasmála.
,,Fajn," souhlasila jsme nakonec. ,,Ale zítra si někam vyrazíme, dobře?" zeptala jsem se ho a doufala, že bude souhlasit. Nesnášela jsem se za to, že bez něho nevydržím jeden den.
,,To je jasné," řekl a naposledy mě políbil. Vzal mě za ruku a společně jsme došli ke vchodovým dveřím. Usmála jsem se na něho a dveře otevřela. To, co jsem však uviděla na terase mě vyděsilo. A Damona určitě taky.
Na prahu našeho domu stála Izzy se Stefanem a vášnivě se líbali. Když si nás všimli, odrhli se od sebe. Stefan se podíval nejdříve na mě, potom na Izzy a nakonec na Damona. Damon zase přeskakoval pohledem mezi mnou a Izzy.
,,A sakra..." zaklela Izzy a já souhlasně přikývla. Tohle bylo špatný. Moc špatný. A už nebylo cesty zpět.
,,Může mi někdo vysvětlit, co se to tu sakra děje?" zeptal se Damon a díval se na mě a Izzy vražedným pohledem. Stejně tak Stefan.
_____________________________
→ Ahojte! Skoro po půl roce přidáváme novou kapitolu. Doufáme, že jsme vás tou dlouhou pauzou nijak neodradily a že budete číst dál ;-)
→ Jak myslíte, že se zachovají Damon a Stefan po tomhle velkém odhalení? Moc nás potěší votes a komentáře :-)
- Eli a Teri
ČTEŠ
Love of vampire twins
FanfictionIzzabela a Maggie Reeds jsou upíří dvojčata. Jedna jako druhá, ale přesto každá jiná. Stěhují se do Mystic Falls, kde potkají Damona a Stefana Salvatorovi. A tím dnem začíná jejich velké dobrodružství...