"Bir cisim yaklaşıyor abi."
Jeno'nun ağzına leblebi atarken durup söylediği şeyle hepsi o tarafa dönmüştü. Cidden bir cisim yaklaşıyordu. Elit Jeongin, üzerine geçirdiği sarı adidasları, altına çektiği nike ayakkabıları, jöleli saçları, boynundaki zincir kolyesiyle oldukları yere doğru geliyordu. Üstelik elindeki poşetlerin içinde lahmacun, ayran, şalgam, kola ve leblebi vardı.
"Oğlum," dedi Hyunjin gelen Jeongin'den gözünü çekmeden. "Ben aşık oldum."
"Abi, yengeye nolmuş?"
"Melek olmuş oğlum yengen."
"Abi adidasın altına nike giymiş. Yengeyi iyi yetiştirmişsin."
"Saçını jölelemiş... Ben aşığım arkadaşlar, çok pis düştüm şerefsiz evladıyım."
Hyunjin burnunu çekip sulanan gözlerini silerken eliyle çocuklara işaret yaptığında Jeno ve Jaemin kalkıp koşarak Jeongin'in yanına gitmiş ve elindeki poşetleri almıştı.
"Yenge biz alalım bunları."
"Ben taşırdım zahmet olmasın."
"Estağfurullah olur mu öyle şey."
"Lütfen yengeciğim, olmaz öyle."
Jeongin mecburen elindeki verirken Hyunjin'le göz göze geldiğinde üzerindekileri gösterip ağzını oynatarak "Nasıl," demişti. Hyunjin parmaklarını büzüp "süper" der gibi sallarken Jeongin gülümsemişti.
"Selamün aleyküm gençler," dedi Jeongin.
"Aleyküm selam yenge."
"Aleyküm selam."
"Aleyküm selam yengeciğim."
"Aleyküüüüm selaaaam."
"Naber Jisung?"
"İyiyim Jeongin, sen nasılsın?"
"Elhamdülillah."
Hyunjin duygusal bir keko şu an.✌🏻🥺✌🏻
"Çok güzel olmuşsun," dedi Hyunjin ayağa kalkarken. "Bu kadar uğraşmana gerek yoktu."
"Severek hazırlandım."
Jeongin gülümseyip çocuklara baktıktan sonra yeniden Hyunjin'e dönmüştü. Gerçekten Hyunjin utanmasa oturup zırlayarak ağlayacak şu an.
Jeongin'in jöleli saçını okşayan Hyunjin sağa sola bakıp Jeongin'i öpmek için yaklaşırken onları izleyen arkadaşlarına bakmıştı. Bakar bakmaz çocuklar mesajı alıp farklı yerlere bakmaya başlamıştı. Edep, saygı, maşallah maşallah.
Hyunjin, Jeongin'i alnından öpüp yanağından makas aldıktan sonra boğazını temizleyip elindeki tesbihi cebine koydu.
"Yenge ayıp olmazsa bir şey sorabilir miyim?"
Jeongin, Jeno'ya gülümseyerek kafa sallarken Jeno ayıp bir şey sorar gibi fısıldayarak "Jölenin markası ne," diye sormuştu.
OQOSÜDLSLDODCĞRFĞRFLPFÜFFŞFRŞĞFÜTCŞFŞFÜCRŞXELEXÜFTÇFRKXPD
"Valla şu an hatırlamıyorum, eve gidince bakar söylerim."
"Eyvallah yenge."
"Oğlum jöle markası sorulur mu lan ayıp."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
maraba ーhyunin, minsung
Humorjeongin, keko hyunjinle yatar chan: jeongin çok tatlı hyunjin: geri bas hyunjin: geri bas lan minho: aga noluyor sana aga jisung: şaka yapıyor abi hyunjin: yapmicak lan