Gulf o gece neredeyse hiç uyumamıştı. Bütün gece, mew ile tanistiktan sonra olanları düşünüp durdu. Bu gece olanlar gulf için biraz fazlaydı. Gulf bu geceyi düşünürken istemsizce eli dudaklarına gitti. Yavaşça dudaklarına dokundu, mew'in kendisini öpüşü aklına geldi. Bundan nefret etmedi. Sadece anlayamadı. Mew neden öyle demişti. Seninle konuşmam gereken şeyler var demişti ne konuşması gerekiyordu? Neden ona sen benimsin demişti?
Gulf birine ait olmak nedir asla bilmeyen biriydi. Bütün gece bu soruları düşünmekten uyuyamadı. Mew'e sinirliydi evet fakat onu öptüğü için değil, ona bağırdığı için, onun ohm ile öpüştüğünü söylediği için. O sırada gulf kocaman evde tek olmanın verdiği rahatlıkla kendi kendine konuşuyordu.
- Bir dakika neden ohm ile öpüştüğümü düşündüğü için kızgınım. Asıl beni öptüğü için kızgın olmalıyım.
Fakat gulf kendine bile itiraf edemesede mew onu öptüğü için hiçte kızgın değildi. Mew'in gulfa söylediği sözler hoşuna bile gitmişti.
Aklı karışıktı, ne demişti? Bundan sonra seni rahat bırakıcam.
- Önce gel beni öp sonra seni rahat bırakıcam de. Tabi oldu... dedi sesini yükselterek.
- Ne yani beni öpmeni sarhoşluğuna mi vereyim? Sen her sarhoş olduğunda birini mi öpüyorsun mew dedi.
Daha da sesini yükselterek. Bu ihtimali düşünmek bile gulf'ı sinir etmeye yetmisti. Gulf daha fazla düşünmek istemedi. Ve uyumaya çalıştı.Sabah onu uyandırmak için çalan alarmına uzun zamandır lanet etmiyordu. Fakat bu gece 1 saat uyuyan gulf için alarm çalmamalıydı. Istemesede kalktı, hazırlandı ve okula gitti. Sırasına oturdu o an karnının ac olup olmadıği önemli değildi. Kafasını masaya koydu ve uyudu. Onu uyandırmaya çalışsalarda gulf kimseyi duyamayacak kadar uykuluydu. Sonunda uyandığında öğle arası olmuştu. Kalktı gözlerini ovuşturdu etrafına bakti, sınıf bombostu. Yanina baktığında mew'in hiç bir eşyası yoktu. Bir kaç dakika etrafa boş boş baktı. O sırada war içeri girdi. "Sonunda uyanabildin öğle arası oldu hadi kalk yemek yiyelim" dedi. Gulf "tamam" dedi. Sınıftan çıkarken aklına mew geldi.
-Mew nerde?
- Hastaymış bugün okula gelmedi. Neden? Dün ettiğiniz kavga yetmedi birazda okulda kavga edeyim mi diyorsun.
- Hayır. Sadece merak ettim.Gulf zaten bir sürü şey düşünüyordu birde bunu düşünecekti şimdi. O gün gulf için bitmek bilmedi. Bütün gün mew'i düşündü. " acaba gerçekten hasta mi? Ona bakacak biri var mı? Ya daha kötü olursa ?" Aklında var olan bu sorularla akşam oldu. Eve gittiğinde doğruca odasina cıktı. Üzerini değiştirdi. Eline telefonu aldı. Mew'e " Nasilsin? " yazdı. Daha sonra ise sildi gönderemedi. Defalarca aynı mesajı yazdı. Ama eli gönder tuşuna gitmedi. Aramak istedi fakat onu da yapamadı. Daha sonra erkenden yatıp uyudu nede olsa yarın okula gelecek diye düşündü.
Sabah hızlı bir şekilde kalktı. Okula gitmek için hazırlandı. Okula hızlıca gitti ve beklemeye başladı. Beklediği, merak ettiği insan mew'di.
Mew okula gelmişti. Kendini çok iyi hissetmesede okuldaydi.Sınıfa girdiğinde gulf mutlu olmuştu. Fakat mutluluğu çok kısa sürdü. Mew yanına oturmak yerine sınıfında kendine asılan kızlardan birinin yanına gidip, gülümseyerek " seninle oturabilir miyim?" Demişti. Kız hemen kolundan tutarak yanına oturtmuştu. " Tabiki " dedi. Daha da fazla gülümseyerek. Gulf bu duruma aşırı sinir olmuştu. Bir anda masadan kalktı . Kalabalik olan sınıfta herkes o anda ona döndü, o ise sadece mew'e sinirli bir şekilde baktı. Ve sınıftan çıkıp gitti. O sırada daha yeni gelen war ne olduğu bile anlayamamıştı. Eşyasını masanın üzerine atıp arkadaşını takip etti.
- Gulf bekle ne oluyor?
Gulf o sırada çatı katına çıkmıştı bile. War hemen peşinden gitti.
- Bir şey yok sadece sinirliyim
- Kime?
- Benimle kavgayı başlatan kendisi trip atan yine kendisi dedi
-Mew mi?
- Başka kim olabilir ? Tabiki o
- Ne yaptı?
- Gitti okulun en çapkın kızının yanına oturdu.
- Eee ne var bunda?
- O, benim sıra arkadaşım. Benim yanımda oturmalıydı.
- Sen ne zamandan beri sıra arkadaşı ister oldun?
Gulf cevap verememisti. Sadece arkadaşının yüzüne baktı. Ve oflayarak kafasını diğer tarafa çevirdi.
- Hem siz neden tartıştınız? Bir türlü anlatmadın.
- Önemli bir şey değil boşver.
- Madem önemli değil. Neden senin yanına oturmadı? Kavgayı onun başlattığına emin misin ?
Diye sordu war imalı bir şekilde.Gulf imayı anlamıştı. Arkadaşına sinirli bir şekilde bakıp sınıfa gitmek için çatıdan inmeye başladı. Arkadaşı ise arkasından
- Benden bir şeyler saklamaya başladın gulf. Bu hiç senlik değil dedi.Birlikte sınıfa girdikten hemen sonra hoca sınıfa girdi. Ders başlamıştı. Mew hiçbir şey olmamış gibi etrafına neşe saçmaya insanlarla konuşmaya devam ediyordu. Bu durum gulf'ı daha da sinir ediyordu. O iki gündür onu düşünmekten, yaşananları düşünmekten, hastalığını düşünmekten neredeyse uykusuz kalmıştı. Ama onun umrunda bile değildi. Hastalığından eser bile kalmamışti. Belkide hasta bile değildi diye düşündü. Ders boyunca mew'i izlemişti. Mew izlendiğinin farkındaydı. Ders de sürekli yanındaki kız ile fısıldaşıp gülüşüyorlardi. Mew bir ara kızın saçıyla oynamaya başladı. Gulf artık dayanamayacağını düşündü. Ellerini yumruk şeklinde sıktı. O esnası iyi ki zil çaldı yoksa gulf sınıfın ortasında mew'i veya kızı dövebilirdi.
Gulf mew'in yanına gidip konuşabilir miyiz mew ? Dedi. Sesini sakin çıkması için zorluyordu. Mew yüzüne bakmadan,
- Benim konuşacak bir şeyim yok.
- Ama benim konusacaklarim var.
- Benim yok. Hem biz yemek yiyeceğiz dimi ? Deyip yanında oturan kızın omzuna elini atmıştı.
Gulf bu sefer sinirlenmeye başlamıştı.
- Konusacaklarim var diyorum.
- O senin meselen deyip ayağı kalkmıştı mew.Tam gidecekken bileğini tutan el ile duraksadı.
- Mew konuşmamız lazım. Yoksa burda mi konuşmak istersin? Dedi en sinirli haliyle.
Mew o sırada Gulf'ın ne demek istediğini anlamıştı. Elini hızlı bir şekilde Gulf'ın elinden kurtardi.
- Peki konuşalım dedi.
Oda sinirlenmeye başlamıştı.
-Beni takip et dedi gulfGulf çatıya war hariç kimseyi çıkartmamıştı. Ama şuanda rahat bir şekilde konuşabilecekleri tek yer orasıydı.
Çatıya çıktıklarında gulf bütün sinirini boşaltarak konuşuyordu.
- Sen ne yapıyorsun mew?
- Ne yapıyorum?
- Sen o kızın nasıl biri olduğunu biliyor musun?
- Evet biliyorum
- Biliyorsun ve hala onunla takılıyorsun. Flört ediyorsun.
- İstediğimle takılırım gulf. Sen dememismiydin bana karışamazsın diye şimdi bende sana diyorum
SEN.... BANA.... KARIŞAMAZSIN istedigimle takılırım.Gulf o sırada ne söylese bilemedi. Kendi söylediği söz dönüp yine kendisine gelmişti.
- Nasıl ki sen bana karışıp beni ohm'dan uzaklastirdin. Bende sana aynısını yapabilirim.
Duyduğu isimle sinirlenmeye başlamıştı mew.
- Hala o çocuğun adını söyleyebiliyor musun?
- Evet söylerim. Neden söylemeyecek mişim?
- Sen onu tanımıyorsun bile onun yanimdaki kızdan iyi olduğunu mu söylüyorsun bana?
- Bilmem tanıyarak öğrenicem iyi mi değil mi?
Gulf mew'in gözlerinde ohmdan dolayı kendisi için bir kıskançlık gördü. Ve bu onun çok hoşuna gitti. Geçen gün barda yaşananlar hepsi ohmdan kaynakliydi. Maden o gulf'ı dinlemeyecekti. Gulf'ta onu dinlemeyecek. Hatta bunu üzerine gidecekti.-Aslında biliyor musun haklisin ben sana karışamam sende bana karışamazsın. O yüzden şimdi istediginle takilabilirsin dedi ve
Kapıyı gösterdi.- Benimle konuşmak istediğin şey bu muydu yani?
- Evet buydu? Sadece seni uyarmak istedim. Ama sen kendini onun kollarına atmak istiyorsan bir şey diyemem.
- Yani diyorsun ki bende kendimi ohm'un kollarına atıcam öyle mi?
- Orasını henüz bilmiyorum ama onunla takılabilirim ohm iyi birine benziyor.
- Onu daha tanımıyorsun bile. Iyi olup olmadigini nerden biliyorsun?
- O gün bana çok nazik davranmisti. Ve benimle yakınlaşmak istemişti.
- Gulf sen..... dedi mew.
Gulf ise o anda kapıya doğru ilerliyordu. Elini sallayarak. Görüşmek üzere mew. Acaba ohm nerde? Bara gitsem orda mıdır? diye sesli bir sekilde düşündü ve kapıdan çıktı.Sinirlenme sırası artık mewdeydi. Gulf ne yapmaya çalışıyordu. Ondan uzak duracağını zaten söylemişti. Şimdi ne diye çağırmıştı onu? Kıskanmışmiydi? O yuzden mi bu kadar sinirlenmisti. Peki ohm ? Gerçekten onunla buluşacak miydi? Akşam bara gidecek miydi? Düşünme sırası artık mewdeydi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Düşene Kadar
FanfictionTesadüflerin getirdiği bir aşk ve sadece arkadaşlıktan doğan başka bir aşk. Mew-Gulf " Aşk her zaman tesadüfleri sevmistir. Ama neden bizim aşkımızda bu kadar tesadüf var." Ikisininde verecek cevabı yoktu. Sadece ikisi de aşka tamamen teslim olmus...