Yin duyduğu söz karşısında ne yapacağını bilemesede bu söz kalbine dokunmaya yetmişti. Yin belki farkında değildi ama war'dan etkileniyordu.
Duydukları zil sesi dersin başladığını bildirdi ve hadi bakalım ufaklık derse dedi yin kardeşine. P' yin peki sen, bende gidiyorum şimdi çok daha iyiyim merak etme dedi ve ayaklandı. War kolundan tuttu ve;
- biraz daha dinlenseydin dedi.
- Gerek yok iyiyim dedi yin
War üstelemedi ve birlikte sınıfa gittiler .O gün çok hızlı geçmişti . Okuldan çıkarken war yanında bir kızla yürüyordu. Ve yin bunu gördüğünde o bundan asla vazgeçemez dedi kendi kendine. Kapının önünde onu bekleyen motorlu yakışıklının olduğunu bilmeden yürüyordu. Kapıya çıktığında kendisine seslenen kişiyi bulmak için bir sağa bir sola döndü. Ve sonunda sesin sahibini buldu. Bu ses en yakın arkadaşı Prom'dan başkası değildi. Yin uzun zamandır görmediği en yakın arkadaşını gördüğü için kocaman gülümsedi ve hemen yanına koştu.
-Ne işin var senin burda .
- seni çok özledim.( dedi ve kollarını açtı. Yin hemen sarıldı ve özlemini gidermeye çalıştı. Ayrıldıklarında)
- Hadi atla bizim mekana gidelim. Seni çok özledim
- Hadi gidelim dedi yin hiç düşünmeden( ve hemen motorun arkasına atladı)
İzlendiğinin farkında bile değildi.War okuldan çıkarken bir kız peşine takılmıştı. Hadi birlikte takılalım diye ısrar ediyordu. Ama o şuanda bunu istemiyordu. Okuldan çıkana kadar ondan kurtulmaya çalıştı. Sonunda kurtuldu ve arkasını döndüğünde gördüğü manzara onu hiç mutlu etmemişti. Ve duydukları onu sinirlendirmişti. Bu çocukta kimdi . Nereye gidiyorlardı. Hemen cevabı bulmalıydı. Arkadaşına veda bile etmeden arabasına atlayıp takibe başladı. İçinde var olan sinir arabayı daha hızlı kullanmasını sağlıyordu. Ama dikkat etmeliydi. Nereye gideceklerini merak ediyordu. Sonunda ulaştıkları yer. Hot wave bardı. Burası neden onların yeriydi. Kaderi her zaman war'ı buraya getiriyordu. Arabasını vale'ye teslim etti ve içeri girdi. İçeri girer girmez gözleri yin'i aradı ve sonunda bulduğunda onu görecek bir yere oturdu. Ve bir bira istedi. Şimdilik çok sarhoş olmamalıydı.
Yin kardeşinden sonra en sevdiği insanı gördüğü için çok mutluydu. Uzun zaman olmuştu görüşmeyeli çünkü Prom yurtdışında yaşıyordu. Arada sırada oraya geliyordu. Ama bu sefer ona geldiğini haber bile vermemişti. Mekanlarına geldiklerinde her zamanki yerlerine oturdular.
Gelen garsona;
- Her zamankinden dedi (ve artık kendisini engelleyen bir şey olmadığından emin oldu ve )anlat bakalım ne zaman geldin? Nasılsın? Neden haber vermedin? Neden geldin ?
- Dur sakin ol . Tek tek sor ( yin kendine gülümsedi ve sorularına başladı)
- Ne zaman geldin?
- Geçen hafta
- Bir haftadır buradasın ve bana haber vermedin öyle mi?
- Bazı şeyler oldu. Sonra konuşuruz.
- Ciddi bir şey mi?
- Sonra anlatırım şimdi tadımız kaçmasın.
-Peki bakalım.
- Sen nasılsın?
- İyiyim nasıl olayım. Okul işte gidip geliyorum.
- Var mı biri?
- Yok yaa kim olsun. Benim gibi inek bir öğrenciye kim bakar .
- Şu gözlükleri çıkarsan. ( kendisini ona döndürdü biraz daha yaklaştı ve nazikçe gözlüklerini çıkardı.) Kravatını bu kadar sıkmasan( kıravatını yavaş yavaş gevşetti ve boynundan çıkartıp aldı) gömleğinin düğmelerini açsan ( önce ilk düğmesini sonra diğer düğmesini açtı) şimdiye hayatında biri olurdu. Bak kendine ne kadar yakışıklısın. ( Dedi ve gülümsedi. Gelen içkisinden bir yudum aldı. Ve gözleri kendilerini izleyen birine takıldı. Fakat bundan emin olamadı. )
- Tamam abartma istersen .( kulağına eğilerek biz arkadaşız unutma dedi)War olanları gördükçe daha da sinir oluyordu. Ne yapıyordu onlar orda öyle soyunuyorlarmıydı. Yoksa aklına gelen şeymiydi. Hemde burda herkesin içinde . Yoksa Onun sevgilisimiydi. Hayır diye geçirdi içinden ve tek yudumla kalan birasını bitirdi . Daha sert bir şey ver bana dedi Barmen'e. barmen de kendisine viski uzattı. Bir yudum aldı. Tam yerinden kalkacaktı ki durdular . Yoksa burayı birbirine katardı.
Yin arkadaşı ile bir süre daha konuştu ve lavaboya gitmek için izin istedi . Hemen dönerim dedi. İşte bu war için bir fırsattı . Onu yalnız yakalayıp sorabilirdi. Hemen peşine takıldı. Yin lavaboda işini halletmişti . Tam çıkacaktı ki karşısında hafif sarhoş hafif sinirli sevimli adamı görünce şaşırıp kalmıştı.
- Senin ne işin var burda. Aaaa bendeki de soru . Neyse sana kolay gelsin dedi.( omzuna pat pat vurdu. Tam devam edecekti ki önü kesildi ve kapı kilitlendi. Yin sinirlenmeye başlamıştı.)
-Ne yapıyorsun sen?
- Asıl sen ne yapıyorsun ? Yanındaki çocuk kim .
- Kim olduğundan sanana ? Seni ne ilgilendiriyor? Kiminle geldiysen onun yanına gitsene
- Kimseyle gelmedim.
- Aaaa o zaman biri için geldin? O zaman onun yanına git
- Zaten onun yanındayım.
- Neeeeee ? Ne saçmalıyorsun sen.
War yin'e yaklaştı ve
-buraya seni ve o yanındakini takip ettiğim için geldim . O yüzden şimdi söyle o kim ?
- Bu seni hiç ilgilendirmez
- Ben senin flörtünüm nasıl beni ilgilendirmez. Elbetteki ilgilendirir. ( Yin'i duvara sıkıştırdı ve )
KİM O ? ( desi sesi kızgın çıkmıştı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Düşene Kadar
FanficTesadüflerin getirdiği bir aşk ve sadece arkadaşlıktan doğan başka bir aşk. Mew-Gulf " Aşk her zaman tesadüfleri sevmistir. Ama neden bizim aşkımızda bu kadar tesadüf var." Ikisininde verecek cevabı yoktu. Sadece ikisi de aşka tamamen teslim olmus...