„Tak už si ideš ľahnúť?" spýtala so ho Stacy. Ivo bol ešte v kúpeľni z ktorej sa parilo. Človek by si myslel, že studená sprcha paru rozpustí, výsledok bol však iný. Jeho telo akoby vôbec nereagovalo na prúd ľadovej vody. Predstava, že si má ľahnúť vedľa nej ho ešte viac rozpálila. Keď ju zbadal pod perinou, zakrytú po prsia, ale neležiac, skôr opretá o vankúš a sedela. Akoby čakala, že sa bude niečo diať. Všimol si však, že keď vyšiel, nepozrela na neho, ale dívala sa za neho. Bála sa na neho pozrieť? Prečo? Ivo pomaly došiel k posteli a uprel oči na Stacy. Tá sa mu konečne pozrela do očí a zaskočilo ju, čo v nich videla.
Rýchlo odvrátila zrak. Videla dobre? Alebo sa jej to iba zdalo? Túžba. Ivo po nej túži. Určite to bol klam. Ivo si ľahol k nej a tiež sa oprel o vankúš. Zrazu sa vedľa nej začalo natriasať telo. Rýchlo sa pozrela na Iva, čo sa mu stalo. On sa smial. Chvíľu ostala zarazená aj ona, no keď jej došlo v akej sú situácií a ako sa tvária začala sa smiať aj ona. Po hodnej chvíli, keď už ich od smiechu bolelo celé telo pozreli sa na seba a smiech im zamrel na perách. Túžba, ktorá sa im zračila v očiach bola taká silná, neovládateľná, že jednoducho ju nevládali udržať na uzde. Nahli sa k sebe a ich bozk bol ako ohňostroj. Keď sa im dotkli pery, prebehlo nimi také vzrušenie, ktoré ich podnecovalo len k jednému.
Keď už boli obaja nahí, ležali proti sebe Stacy sa ho tichučko opýtala?
„Prečo ja? Veď nie som žiadna krásavica. Mal si možnosť lepšieho výberu. Prečo ja?" nedávalo to zmysel. Ostatné spolužiačky boli pekné, štíhle, vysoké, sebavedomé. Ona nie. Bola vysoká podľa nej tak stredne, štíhla nebola, na jej výšku bola však váha správna. A krásavica tiež nikdy nebola. Nebola škaredá, to zasa nie, skôr taká tuctová. Aspoň ona si to o sebe myslekla. Vlasy mala kratšie, rovné a gaštanové. Zato Ivo patril k obľúbeným chalanom v triede, bol vysoký, širokoplecí, jeho postava bola pastva pre ženské oči.
„A prečo nie? Páčiš sa mi, mám ťa rád, vzrušuješ ma. Tak prečo nie?" odpovedal jej Ivo nežne.
„Ja nie som však krásna." Keď to povedala odvrátila sa, zakryla sa perinou až ku krku. Zrazu sa začala hanbiť. Keď si uvedomila, že nie je taká, ako ostatné bolo jej do plaču. Povedala mu svoj názor na seba. Podľa nej mala veľmi hrubé stehna, veľký zadok, malé prsia, vypuklé bruško, malé oči, veľký nos, široké ústa a odstávajúce uši. Hotová oštara. Ivo si to však nemyslel. Páčila sa mu aj jej to chcel dokázať.
„Ty nie si žiadna oštara. Si krásna. Len tomu musíš veriť. Máš veľmi pekné oči, síce trochu ustráchane, vieš sa smiať aj očami. Hoci si vážna vždy viem, že ti je niečo smiešne. Tvoje oči ťa prezradia. Vieš to? Nos nemáš vôbec veľký, je taký primeraný a ústa máš krásne. Stvorené akurát tak na bozkávanie." A aby jej to dokázal tak ju na ne pobozkal. Bozkával ju i na oči, aj na nos a opäť na ústa.
„Pokračujeme ďalej, ušká ti vôbec neodstávajú, to si len ty myslíš a zadok vôbec nie je veľký." Zľahka ju po ňom ťapol a pohladkal. „Ani nohy nemáš hrubé, máš veľmi, ale veľmi sexy nohy. A ak ti niekto povedal niečo iné tak je totálne tupý alebo skôr slepý. No a o tomto sa nevyjadrujem, lebo ho máš krásne. A bude ešte krajšie, keď tam niečo budeš mať." Nežne ju hladka po jej vypuklom brušku, na ktoré mala ona svoj názor. Stacy sa červenala keď ho počúvala, robilo jej to však dobre. Nikto ju takto nechválil. Cítila sa ako najkrajšia žena na zemi.
„Ivo, prosím ťa, nehovor mi tu nezmysli. Videla som sa v zrkadle. Tak ma neklam." presviedčala ho o svojom názore.
„Ja ťa neklamem. Keby to tak bolo, myslíš, že by si mohla so mnou urobiť toto?" schytil jej ruku a položil ju do svojho rozkroku. Stacy očervenela ako ruža. Vedela, že to, čo drží v ruke je tvrdé ako kameň a riadne vzrušené. Bol jemný ako hodváb a cítila v ňom pulzovanie.
„Tak čo, už mi veríš?" spýtal sa jej, no ruku nechal na mieste. Neodťahoval ju. Bolo príjemné cítiť Anastáziinu ruku tam, kde ho nikdy žiadna nedržala.
„Stacy, ja ťa ľúbim a veľmi by som sa chcel s tebou milovať." Povedal to, hľadiac jej priamo do očí. Stacy otvorila oči dokorán.
„Čože ma? Neverím?" vytrhla sa mu a vyskočila z postele. Zabudla, že je nahá, tak si rýchlo omotala prikrývku okolo tela. Ivo si ju premeral túžobným pohľadom, no rýchlo sa jej pozrel do očí.
„Povedal som, že ťa ľúbim. Čomu neveríš?" nechápavo sa na ňu díval. Nerozumel prečo, takto vystrája.
„Ako ma môžeš ľúbiť. Pozri sa na mňa. Vyzerám ako niekto, kto má na čele napísané idiot? Veď ty ma nemôžeš ľúbiť. Ja som obyčajná, úplne obyčajná baba, ktorá nikdy nebolo ničím výnimočná. A ty mi tu povieš, že ma ľúbiš? To chceš týmto vyznaním dosiahnuť, aby som sa s tebou vyspala? Ivo, prosím ťa, nepodceňuj ma. Hlúpa vôbec nie som." naštvane prechádzala izbou hore-dole.
Ivov úsmev sa pomaly strácal a nahrádzalo ho rozčúlenie. Ako ho môže obviňovať z niečoho takého. Veď ju ľúbil už dávno a ona si myslí, že jej to povedal, aby sa s ním vyspala.
„To veru si, keď si myslíš o mne niečo také. Ľúbim ťa, je to také zlé? Páčiš sa mi už od druhej triedy, pochopil som, že si super dievča a chcel som ťa spoznať. Tak som ťa pozoroval, aká si. A to čo som zistil, moju lásku k tebe len posilnilo. Vážne ťa ľúbim a na ničom mi nezáleží, ani na kamarátoch, ani na škole. Na ničom. Stále rozmýšľam o tebe, predstavujem si ťa, ako sa spolu milujeme, ako sa spolu smejeme a rôzne iné situácie. Viem, že ťa ľúbim, len teba a nikoho iného". Stacy potom vyznaní len uprene hľadela na neho. Tíško niečo povedala. Ivo ju však nepočul.
„Zopakuj to ešte raz. Nepočul som." Požiadal ju vážnym hlasom. Už nebol rozčúlený. Bol vážny.
„Aj ja ťa ľúbim. No nechcela som ti to nikdy povedať, lebo nie som taká odvážna, ako niektoré iné baby, ani taká krá..."
„To už nikdy nehovor. Si. Si krásna telom aj srdcom. Preto ťa ľúbim. Som veľmi rád, že aj ty mňa. Poď sem, ku mne. Prosím". Vystrel k nej ruku. Stacy sa najprv ani nepohla. Potom váhavo urobil krok. Chytila sa ho ruky a ten ju nežne vzal do náručia. Posadil si ju na kolená a objal ju oboma rukami.
„Bože, ako veľmi ťa ľúbim. A to, že si pri mne je pre mňa niečo nádherné." Šepkal jej do ucha keď ju hladkal po chrbte.
„Ivo, miluj ma. Prosím miluj ma. Akoby to malo byť posledný krát." Pozrela mu do oči a čakala, čo urobí. Ivo ju položil na posteľ a miloval ju....
YOU ARE READING
Postaraj sa o Stacy
RomanceStacy sa dostane do neľahkej situácie. Jej manžel je ťažko chorý a do jej života opäť vstupuje človek, ktorý jej veľmi ublížil. Jej život sa začne komplikovať. Ako sa vyriešia situácie? Bude Stacy opäť tou, ako predtým?