kapitola sedmnáctá

814 50 3
                                    

,,počkej Harry" špitl jsme směrem k Harrymu, který mi náruživě věnoval snad milion polibků a při tom stíhal odemknout a sundat z nás bundu.

,,Copak?"

,,Jsou vaši doma?"

,,Vidíš je tu někde?"

,,Nemůžou přijet?"

,,Ne"
Po této odpovědi mě přitiskl na zeď a přesunul se na můj krk. Cítil jsem jak na levé strašně tvoří znaménko.

,,Harolde! Půjde to vidět!"

,,Nevadí" uchechtl se a opět spojil naše rty. Pořád líbající se jsme došli až do jeho pokoje, který následovně zamkl a pořád se neodpojil od mým rtů.
Nejsem si jist kam tohle směřuje, ale myslím, že vím. Až moc dobře to vím.

Přemýšlel jsem o tom. A i když s Harrym nejsme nejdéle i před tím než jsme se dali dohromady oficiálně to mezi námi bylo takové jako například teď. Dalo by se počítat, že jsme spolu celou dobu co se známe. Je mi jasné, že v našem vztahu je ten domintnější Harry, ale popravdě mi to nevadí. Jak jsem řekl. Přemýšlel jsem o tomto 'posunutí' našeho vztahu dál. A odsouhlasil jsem si, tě pokud se to má stát tak jedině s Harrym.
On je jediný, kterému se nebojím mé tělo svěřit. Proto jsem se rozhodl už dávno.

,,Lou...jsi si jistý?" Zeptal se když jsem mu začal rozdělávat knoflíky na košili. Ptá se jakoby nevěděl, že to není mé poprvé.

,,Jasně, že jsem."
Dořekl jsem a to už jeho košile letěla kamsi do jeho pokoje.

Zavrněl mi u ucha a já se pod jeho teplým dechem u mého krku ošil. Zřejmě se mu nelíbilo, že je bez vršku jen on a proto mi přes hlavu přetáhl triko a to letělo někam za košilí. Ani jsem se nenadál a už jsme leželi na posteli naše veškeré oblečení bylo poházené všude okolo.

Harry se usmál a já mu úsměv oplatil. Chvíli jsme se na sebe koukali s úsměvem od ucha k uchu. Prohlíželi jsme se navzájem a Harry vypadal, že by chtěl něco říct. Čekal jsem co z něho vypadne.

,,Něco tady smrdí" řekl a já se trochu zasekl.

,,Cože?"

,,Něco tady smrdí" zopakoval a pak se zasmál.

,,Co tak koukáš?" Ptal se jako kdyby nevěděl.

,,Zabil jsi veškeroi romantickou atmosféru Harolde" řekl jsem s hraným naštváním.

,,Tak to abych to napravil že?"

Pokýval jsem hlavou a cítil jeho jemné rty na mém krku. Natáhl se k šuplíku a vyndal s něj ty dvě věcičky, které by nám to všechno měli usnadnit. Harry se šibalský usmál a otevřel onu krabičku. Za vteřinku byl připravený a potom otevřel druhou ve které byl gel. Všichni víme jaký gel. Koukl se na mě s tázacím pohledem. Pochopil jsem o co žádá a proto jsem přikývl. On si trochou gelu potřel prsty a za chvíli jsem cítil dobře známý tlak v nám všem dobře známé oblasti.
__________________

,,Hazz?" Řekl jsme udýchaně

,,Ano?" Koukl se na mě Harry, který nejspíš za chvíli odpadne.

,,Nemyslel jsem si, že to bude až takový" zavrněl jsem mu těsně u ucha a on se stihl jen usmát protože jsem náše rty opět propojil.

,,Víš, že je docela pozdě?" Najednou z něj vyšlo a já na něj hodil nechápavý výraz.

,,A?"

,,Nechtěl by jsi tu přespat? Učení máš ve skříňce a oblečení ti můžu půjčit"

,,Hmmm" zamyslel jsem se. Samosebou jen na oko, odpověď jsem věděl hned.

,,Dobře" věnoval jsem mu polibek na nos a následují úsměv.

,,Dobře" vydechl Harry a úsměv mi opětoval.
__________________

,,Doooooprde- Harry vstávej!!"
Zařval jsem když jsem se podíval na čas v mobilu. Máme být už 45 minut ve škole.

,,Co?" Promnul si oči a já mu až před obličej strčil telefon kde byl čas. Harry mou ruku trochu od obličeje odstrčil a když zaostřil jeho zorničky se rozšířili podobně jako ty mé když jsem čas viděl i já.

Harry vyskočil z postele a běžel ke skříni. Vytáhl z ní dvě trika a jedno mi hodil. Já si natáhl džíny a společně s Harrym se vydal do koupelny.

,,Tady" řekl s plnou pusou pasty a splašeně mi podal nový kartáček. Vzal jsem si ho od něj a rychle si vyčistil zuby. Dole jsme si jen vzali jablko, které mělo být naše snídaně a oba nasedli do Harryho auta.

Harry nastartoval a vyjel směr škola.

,,No tyvole" vydechl když se jeho dech trochu uklidnil.

,,Dobrý ráno" šepl směrem ke mně a já se ušklíbl.

,,Dobré" nahnul jsem se k němu a vtiskl mu polibek na tvář.

Dojeli jsme do školy a před Harryho třídou se rozloučili polibkem. On si urovnal triko a vešel do třídy. Já se rozeběhl o patro výš ke dveřím mé třídy. Zaklepal jsem a když se zpoza dveří ozvalo 'dále' vešel jsem a spadl mi kámen ze srdce. Měli jsme učitele, který apsolutně kašlal na to, jestli žák přijde pozdě.

,,Dobrý den pane Tomlinsne jak jste se vyspal?" Řekl a mně se vybavila včerejší noc...no respektive večer.

,,Omlouvám se, zaspal jsem." Učitel se jen uchechtl a dál se věnoval výkladu. Sedl jsem si k Niallovi a ten my věnoval udivený výraz když jsem potichu vyjekl při sedání si. Ano...asi vám došlo z čeho mě bolí přesně tato část těla. Harry se včera opravdu předvedl a zjistil jsem, že je velmi dobrý na anatomii.

Když si Niall asi uvědomil co se dělo zasmál se a já ho propálil pohledem.

V obraném gestu zvedl ruce a já se podíval na tabuli. Žádný zápis. Super.
Po skončení rozvrhu jsme se vydali do jídelny. Když jsme tam došli uprostřed byl hlouček lidí, kteří něco pořvávali.

Zmateně jsme se na sebe koukli a vydali se k nim. Viděl jsem tam Nicka. Vypadal docela naštvaně. A potom. Jsem tam viděl i- i Harryho?!

___________________

Okeyy takže další kapitola je tu. Doufám, že se vám líbí. Jsem trochu levá na popisování těch 'intymních' situaci takže doufám, že to aspoň za měsíc stojí. Nechtěla jsem to přehánět, ale taky ne úplně zastrčit pod postel. Předem děkuju za přečtení a všechno ostatní💞

9.11. 2020

Family show |Larry|Kde žijí příběhy. Začni objevovat