,,co tu dohaje zase děláš?!" Slyšel jsem Harryho u vchodových dveří. Bylo mi jasné kdo to je.
,,Harry prosím nech si to vysvětlit. Byl jsem opilí promiň"
,,Ou vážně? Nevšiml jsem si. Hlavně ty kecy že? Nicku nech mě být!"
,,Harry prosím mame spolu tolik zážitků! Nemůžeme je jen tak zahodit! Kvůli....kvůli tomu klukovi!"
,,Právě, že naopak Nicku! Můžeme! S Louisem i bez něj!"
V tom se Nick vyřítil do obýváku, který byl propojený s kuchyní a měl sklopenou hlavu, rukama rozhazoval a ještě něco povídal. Když mě uviděl sedět na židli se zmateným výrazem ztuhl.
,,Vážně Harolde?! Ty si ho sem nastěhuješ?! Hlavně, že já u tebe nemohl přespat a pořád jsi to sváděl na tu poruchu!"
Jakou poruchu?!
,,Drž hubu Nicku! Vypadni hned!"
Procedil Harry skrze zuby, ale přes to dost nahlas.,,Jak můžeš Harry!? Ty to nevidíš?!"
,,Vidím jenom jakéhosi psychopata, který mi neustále zvoní u dveří!"
,,Jak myslíš!" Řekl Nick a běžel zpátky ke dveřím. Neodpustil si ani nenávistný pohled věnovaný mně.
Harry si opřel hlavu do dlaní a prohrábl si vlasy.
,,Jakou poruchu Hazz?"
,,Insomnie" něco málo jsem o ní věděl, ale jen to, že obsahuje velkou nespavost a nějaké přeludy, ale to jen výjimečně.
,,To je?" Nestihl jsem to doříct protože mě Harry přerušil.
,,Nespavost, výjimečně vidiny, často se budíš. Je to nepříjemný, ale nic hrozně vážnýho. Teda já mám lehčí příznaky"
Změnil jsem svůj výraz z nechapavého na smutný. Vím co můžou obsahovat příznaky, které budou vážné. 2-3 hodiny spánku za den. Převrátí se vám noc a den. Nic příjemného.
,,Beru prášky na spánek. A to s Nickem. No. Nechtěl jsem, aby tady spal. Když už bych nemohl usnout pořád by něco zkoušel."
,,Chápu to Harry" přešel jsme k němu a ruce mu položil za krk.
,,Chápu to" objal jsem ho a on mě také. Takové pevné objetí jsem už dlouho nezažil.,,Děkuju Lou"
,,Nemusíš děkovat, ale mohl jsi mi to říct",,Já vím, že mohl, promiň" zabořil se mi ještě víc do ramena a ještě víc si mě přitiskl k sobě.
,,Jestli ti bude Nick chtít něco říct....ignoruj ho prosím" znovu se na mě podíval a já letmo přikývl.
,,Proč je tak naštvaný, že tu jsem?"
,,Protože když už tu měl spát zrušil jsem to. Vždy.."
,,Chápu Hazz"
Věnoval jsem mu vřelí úsměv a letmý polibek na líčko.,,Jaký měl Nick kecy jak jsi o nich mluvil?"
,,Na tebe." Řekl potichu a usmál se.
Malinko mě znepokojilo, že mě tolik nenávidí jeden kluk.
,,Neboj se Lou, nic ti neudělá."
,,Já vím" věnoval jsem mu pusu a oba jsme uvolnili obětí.
__________________
K obědu jsme si udělali palačinky a k večeři znovu tousty. Celý den jsme jen leželi, povídali si, jedli a koukali na filmy. Šli jsme se i projít s Tiny. Bylo mi divný, že když vletěl do obýváku Nick nic neudělala. Harry mi vysvětlil, že ho zná takže nevěnovala pozornost jeho přítomnosti. Hlavně se rozvalovala na Harryho prostorné posteli.
ČTEŠ
Family show |Larry|
FanficDošel jsem k pultu kavárny s objednávkou hlavě. Když se na mě číšník otočil stuhl jsem a objednávka byla fuč. ,,Harry?" oslovil jsem daného číšníka ,,Louisi ahoj" ,,A-ahoj" vydechl jsem