minik bir acıklama; normalde bxb yazan veya okuyan biri pek değilim ama ansızın aklıma düşen ve yazarken bana farklı hissettiren bir fic oldu o yüzden sürekli kaldırsamda hep içimde kalıyordu. O yüzden bir daha kaldırmamak üzere yayımlıyorum.
.
Günün birinde iki oğlan varmış diye başlayan bir hikaye duymazsınız, günün birinde güzel bir kız ve bir oğlan varmış diye başlayan hikayeleri ise çok duyarsınız ama bu hikayede sadece iki oğlan vardı. Birinin tamamen zıttı gibi görünüyordu bu ikili ama tanıdıklarında birbirlerini aslında ikiside aynıydı, ikiside maskelerin altına saklanmıştı. İkiside maske takmaya zorlanmıştı.
Gerçekleri, gerçek benliklerini her zaman gizliyordu bu ikili. İkiside taktıkları maskelerden dolayı oldukça seviliyordu. Hyungwon güzel yüzü ve sessiz yapısından dolayı kızların gozdesiydi ama bundan memnun değildi, insanların ve özellikle kızların bakışları onu çok rahatsız ediyordu yinede sanki hiç sorun değilmiş ve rahatsız olmuyormuş gibiydi. Kimseye diyemezdi kızların bakışlarının onu rahatsız ettiğini çünkü herkes sorgulandı bir erkek neden kızların bakışlarından rahatsız oluyor diye. Susuyordu ve sessizce gerçek benliğini öldürüyordu, gerçek Hyungwon her gün biraz daha ölüyordu. Herkes onun hakkında yakışıklı, havalı, utanmaz biri olarak tanımlardı ama Hyungwon utangaç olduğu için sessizdi, havalı değildi aksine insanlardan çekindiği ve birazda korkak olduğu için tek başına dururdu. O ona dayatılan şeylerin hiçbiri değildi aslında, Hyungwon sadece ürkek biriydi.
Minhyuk sevimli, utanmaz bir çocuk olarak tanınırdı. Başkalarının utanıp kızarak yapacağı şeyleri minicik bir utanma olmadan yapardı. Oldukça sevimli bir çehresi vardı ve insanlar her zaman Minhyuk ile arkadaş olmak isterdi. Minhyuk kalabalığın arasındaydı, herkesle iyi anlaşır ve sevilirdi ama o kocaman kalabalığın içinde Minhyuk yapayalnızdı. Kendi ile başbaşa kaldığında, gerçek kimliği ile her yüzleştiginde göz yaşları yanaklarını kaplıyor ve her ay yenisini almak zorunda kaldığını aynasını paramparça ediyordu. Minhyuk o aynayı her parçaladığıda gerçek kimliğini öldürmek için yapıyordu bunu, çünkü Minhyuk gerçek kendini sevmiyordu. Minhyuk ona dayatılan şeylerin hiçbiri değildi ama olmak istiyordu.
Minhyuk okulun lavabosunda kimsenin bilmediği bir nedenden dolayı bir çocuğu öldürürcesine dövdüğünde.
Hyungwon ise okulun merdivenlerinde konusutugu çocuğu kasıtlı olarak aşağı ittiginde.
Bu birbirinden farklı ama aynı zamanda birbirinin benzeri olan ikili ceza olarak aynı yatılı okulda oda arkadaşı olmuşlardı ama bir süre sonra bu iki arkadaş maskelerini ilk defa birbirlerine karşı indirmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
behind the mask | hyungwon+minhyuk✓
FanfictionBirinin tamamen zıttı gibi görünüyordu bu ikili ama tanıdıklarında birbirlerini aslında ikiside aynıydı, ikiside maskelerin altına saklanmıştı. İkiside maske takmaya zorlanmıştı. Minhyuk & Hyungwon