üç

36 6 1
                                    

Hyungwon odada yerde camlar arasında yatan Minhyuk'u o şekilde okul idaresine bildirse çocuğun başına gelecekleri az çok tahmin ediyordu, onu kurutmak için bir nedenide yoktu ta ki Minhyuk ağlamaktan kıpkırmızı olan gözleriyle ona bakana kadar. Hyungwon onu o halde gördüğünde kendini hatırlamıştı. Minhyuk'u zorla duşa sokup camları temizlemiş, banyo eden Minhyuk üzerini giyindikten sonra kollarında camları kestiği yerlere pansuman yapmak için banyodan ilk yardım setini alıp yatağında tepkizce oturan Minhyuk'un yanına ilerledi.

"Tişörtünü çıkarda kolundaki kesikleri saralım" Minhyuk kafasını kaldırdı. "Sabah benden nefret ediyor gibi duruyordun niye yardım ediyorsun?"

"Ölüp başım kalma diye, tişörtü kan olmuş hadi" dediğinde Minhyuk tişörtünü bir hamlede çıkardı. Hyungwon elindeki pamukla ilgilenmeyi kesip Minhyuk'un vücuduna bakışlarını çevrildiğinde zorla yutkundu çünkü çocuğun her yerinde kesik izleri vardı.

"Cam kırıkları arasındaki ilk anın değil anladığım kadarıyla" diye mırıldandı elindeki pamuk ile Minhyuk'un yarısını temizlerken.

"Bundan birine bahsetmeyecegini düşünüyorum" diye cevapladı onu Minhyuk. İkiside sustu, Hyungwon kollarındaki yaraladı kapatıp ilk yardım setini geri yerine koyduğunda Minhyuk'da tişörtünü geri giydi.

"Sağ ol" dedi Minhyuk. Yatağına yerleşerek.
"Önemli değil"diyerek elini boşa savurdu Hyungwon'da.

"Neden geç uyuyorsun?" Diye sordu Minhyuk, Hyungwon affalayarak ona baktı nerde biliyordu uyumadıgını. "Bir iki gecedir uyanıyorum ve sen hep telefonundan bir şey okuyorsun yada kitap okuyorsun, sabahları da benden önce kalkmış oluyorsun cidden uyuyor musun?" Diye sordu Minhyuk.

"Sana cevap vereceğimi düşündüren ne?" Diye sordu Hyungwon alayla.

"Aynı sorunun bir süre önce yaşamıştım, yardım edebilirim" diyerek yatakta oturur pozisyona geçti.
"Bak belli ki uyku problemin var benimde var, sırların var benimde olduğu gibi. Birbirimize yardım edebiliriz ikimizde aynı zamanda bu okula geldik ve aynı odaya düştük belki de Tanrı tüm bunları birbirimizi bulup yardım edelim diye yapmıştır."

"Tanrı'nın bana bir iylik yapacağını sanmıyorum" Hyungwon'da aynı Minhyuk gibi oturur pozisyona geçti. Bir kaç dakika sessizlik odada hüküm sürdü.

"Pekala, sadece uyumak istediğim için bu tezinin doğru olabilmesini düşünüyorum ama sen başla" diyerek yatakta Minhyuk'a dönerek oturdu ve Minhyuk'ta onun yaptığın aynısı yaparak ona dönerek oturdu.

"Vücudumdaki izlerin sebebi öfke problemlerim olması, tek kaldığım çoğu zaman aynadaki gerçek kendimle.kavga ederim" güldü "kulağa deliymiş gibi geldiğinin farkındayım ama gerçek bu"

"Aslında deliymiş gibi gelmiyor çünkü bende içimde bastırdıgım yanım yüzünden uyuyamıyorum, susmuyor özellikle geceleri" iki çocuğunda yüzünde bir gülümseme vardı ama daha çok acınacak halimize gülüyoruz manasına gelen gülümsemesiydi bunlar.

"Biseksuel misin?" diye sordu Hyungwon bir anlık cesaretle.

"Neden soruyorsun?"

"Şu arkadaş grubundan Hoseok var ya, bazen onu süzüyorsun sınıftaki erkeklerin kızları süzdügü gibi ama" dediğinde Minhyuk yüzünü elleri arasına gömdü.

"İsteyerek yapmıyorum, başka erkekler nasıl kızlara istemeden takılı kalıyorsa bende öyle erkeklere takılı kalıyorum bazen. Ayrıca Hoseok'un vücududa yani" derin bir nefes verdi. " Biseksuel değilim ama eşcinsel olduğum gerçeğini kendimden başka kimseye söylemiştim şu ana kadar" başını eğip parmakları ile oynamaya başladı, Minhyuk ilk defa birinin karşısında herşeyi dürüstce konuşuyordu.

"Bende kimseye dememiştim" diyedje derin bir nefes verdi Hyungwon ve devam etti "eşcinsel oldugumu" Minhyuk şaşkınlıkla kafasını kaldırıp ona baktı.

Yerinden kalkıp dolabına ilerledi ve iki şişe meyve suyunu alarak geri dönüp birini Hyungwon'a uzattı.

"Sen delirmişsin" diye güldü Hyungwon çünkü meyve suyu kutusunda içki vardı. Minhyuk gülerek omuz silkti.

"Anlat bakalım Minhyuk içinde çatıştığın gercek sen nasıl biri?" Diye sordu Hyungwon.

"Öfke problemleri olan, etrafı kalabalık olsada aslında yapayalnız olan biri. Onu susturmak için hep kalabalıktayım ama ne zaman yalnız kalsam kendimi camlar arasında buluyorum, peki gerçek sen nasıl biri Hyungwon?" İçecegiden büyük bir yudum aldı Hyungwon.

"Korkak, insanlardan korkan ve çekinen biri. Kendisine bakan kızlardan rahatsız olsada insanlara bunu diyemeyen biri" ikiside sessizce oturdular öylece.

"Daha önce gerçek beni kimseye tanıtmamıştım, iyi hissetiriyormuş" dedi Minhyuk.

"Öyle cidden" Minhyuk yatağından kalkıp Hyungwon'un yanına oturdu. "Şimdi sana masal anlatcam ve uyuyana kadar gitmicem diyerek Hyungwon'ub yatağına yerleşti Minhyuk ve dediğini yaptı Hyungwon uyuyana kadar gitmedi ikiside saat dörtte ancak uykuya daldı.

 "Şimdi sana masal anlatcam ve uyuyana kadar gitmicem diyerek Hyungwon'ub yatağına yerleşti Minhyuk ve dediğini yaptı Hyungwon uyuyana kadar gitmedi ikiside saat dörtte ancak uykuya daldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
behind the mask | hyungwon+minhyuk✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin