Y/N POV'S
"Eram cu Jungkook într-o altă cameră"
Jungkook: te vreau Y/N!
Y/N: acum?
Jungkook: da!
"Îmi spune Jungkook în timp ce mă dezbrăca, după care m-a întors cu fața la perete și a intrat în mine"
Y/N: ahh, Jungkook!
Jungkook: mi-a fost atât de dor de tine!
"Nu puteam să îl refuz, așa că am acceptat, știu că după asta Junghyung va fi supărat, dar trebuie să înțeleagă!"
Jungkook: haide, te vreau peste mine!
"După asta Jungkook m-a întors cu fața spre el și m-a ridicat la el în poale, după care s-a așezat pe marginea dormitorului!"
Jungkook: ohh, da iubita mea, așa!
"În timp ce eu îl călăream pe Jungkook ușa s-a deschis."
Jimin: v-am prins!
Jungkook: hyung, ce crezi că faci?
"Scrigă el către Jimin în timp ce eu m-am dat jos de pe el, fugind repede spre baie."
Jimin: Jungkook??!
Jungkook: da!??
Jimin: am crezut că..
Jungkook: că ce?
Jimin: nu am știut că ești tu!
Jungkook: te așteptai să o găsești pe iubita mea cu altcineva în afar de mine?
"Fuck, Jimin bănuie ceva de mine și Junghyung, altfel nu ar face asta."
Jimin: îmi pare rău Jungkook!
Jungkook: este okei! Haide să mergem! Y/N vi?
Y/N: voi face un duș mai întâi!
Jungkook: okei, noi vom fi jos!
"După plecarea lui Jungkook și Jimin i-am scris repede un mesaj lui Junghyung, trebuie să avem mult mai multă grijă. Eram în baie mă pregăteam să mă bag sub duș când telefonul a început să sune."
Y/N: alo? Oh unchiule! S-a întâmplat ceva?
AUTOR POV'S
"Între timp băieții încă se uitau la film, când deodată Y/N a coborât jos."
Jungkook: unde mergi iubito?
Y/N: m-a sunat unchiul meu, a spus că are ceva de vorbit cu mine!
Jungkook: păi te duc eu!
Y/N: nu este nevoie, a spus că vine după mine!
Jungkook: oh, atunci ne vedem mâine?
"Spune Jungkook în timp ce s-a ridicat de pe canapea mergând spre Y/N să o sărute"
Y/N: sigur!
Jungkook: te iubesc!
"Junghyung era atent la ce îi va spune Y/N lui Jungkook."
Y/N: și eu te iubesc!
"Atunci Junghyung s-a ridicat și a mers sus spre camere."
Y/N: trebuie să plec! Pa băieți!
"Dupa ce și băieții au salutat-o pe Y/N, ea a plecat afară unde era parcată o mașină. Y/N a uract în masină și."
Y/N: scuze unchiule, sper ca nu ai asteptat .... tu ce cauti aici?
Junghyung: Y/N, Y/N! Îți place să joci murdar, nu?
"Mă întreabă Junghyung în timp ce pleacă de pe loc."
Y/N: nu înțeleg despre ce vorbești!
Junghyung: nu înțelegi, aha! Okei!
Y/N: am greșit cu ceva ?
Junghyung: tu să îmi spui Y/N, ai greșit cu ceva ?
"Oare este supărat din cauza mea și a lui Jungkook? Ar trebui să spun ceva despre asta ?"
Y/N: știu că te supără faptul că eu și Jungkook...
"Dar nu am apucat să termin fraza că Junghyung a tras brusc pe dreapta și s-a uitat la mine."
Junghyung: ieși afar din mașină!
"M-am uitat pentru câteva minute în ochii lui , după care am ieșit din mașină, după care a ieșit și el după mine."
Junghyung: nu sunt supărat, sunt dezamăgit Y/N!
Y/N: de ce ești dezamăgit?
Junghyung: eu ți-am arătat ce simt pentru tine, dar tu se pare că vrei doar să mă folosești!
Y/N: nu te folosesc! Ți-am spus și ți-am arătat și eu la rândul meu ce simt pentru tine, mi-am înșelat iubitul pentru tine!
Junghyung: atunci la ce mama dracului te-ai mai culcat cu el! Ți-am spus că nu vreau să te împart cu nimeni!
Y/N: știu că mi-ai spus asta, dar nu am avut de ales, nu puteam să îl refuz! Încă este iubitul meu. Uite acum chiar trebuie sa ajung la unchiul meu, mă poți duce te rog!
Junghyung: urcă!
ÎNTRE TIMP LA CEILALȚI
JIMIN POV'S
"După plecarea Y/N-ei ne-am așezat din nou pe canapea, doar că am observat ceva, Junghyung nu mai era! Trebuie să îi spun lui Jungkook!"
Jimin: hei, Jungkook. Vino puțin!
"După care am mers sus, unde Jungkook m-a urmărit"
Jungkook: s-a întâmplat ceva Hyung?
Jimin: uite Jungkook, îmi pare rău că trebuie sa îți spun eu asta și că mă bag, dar Y/N te înșeală!
Jungkook: știu!
"Răspunsul lui Jungkook m-a lăsat foarte șocat"
Jimin: ce? Cum adică ști?
Jungkook: crezi că nu am observat?
Jimin: și ești de acord cu asta?
"Atunci Jungkook s-a așezat pe marginea patului și a început să vorbească"
Jungkook: hyung, boala mea s-a agravat!
"Auzind ce a spus, m-am așezat lângă el"
Jimin: m-ai lăsat fără cuvinte!
Jungkook: de asta PD l-a contactat pe fratele meu! Iar Y/N are tot dreptul să fie fericită, de asta o las liberă fiindcă o iubesc! Hyung, voi muri!
"Atunci m-am ridicat și l-am prins de guler"
Jimin: tocmai că o iubești nu trebuie să o lași în brațele lui Junghyung!
Jungkook: ce?
"Atunci i-am dat drumul lui Jungkook"
Jungkook: Y/N mă înșeală cu fratele meu?
Jimin: chiar îmi pare rău Jungkook! Nu am vrut să mă bag!
"Dar Jungkook nu a mai spus nimic, a deschis ușa și a plecat"
AUTOR POV'S
"După întâlnirea cu unchiul său , Junghyung a așteptat-o pe Y/N sa o conducă acasă, iar după ce au ajuns acasă la YN au făcut dragoste. Acum erau în dormitor, Y/N stătea în brațele lui Junghyung."
Y/N: nu m-am gândit niciodată că voi fi în stare să îmi înșel iubitul.
Junghyung: nici eu nu mă așteptam să mă atașez atât de repede de tine.
"În timp ce Y/N cu Junghyung vorbeau, Jungkook a ajuns în fața ușii iubitei sale, doar că...."VA URMA
😇/😈
CITEȘTI
𝕁𝕌ℕ𝔾𝕂𝕆𝕆𝕂 & 𝕁𝕌ℕ𝔾ℍ𝕐𝕌ℕ𝔾
Fanfiction♡𝐼𝑛𝑡𝑟-𝑜 𝑙𝑢𝑚𝑒 𝑐𝑢 𝑑𝑜𝑖 𝑏𝑎𝑖𝑒𝑡𝑖 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑎𝑟𝑎𝑡𝑎 𝑙𝑎 𝑓𝑒𝑙 𝑛𝑢 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑑𝑒 𝑏𝑖𝑛𝑒♡