CÂTEVA LUNI MAI TÂRZIU
Y/N POV'S
"Au trecut câteva luni de când băieții au aflat că acum sunt o cântăreață, ca și ei. În câteva zile o să am prima mea apariție, de abea aștept. Relația mea cu Jungkook devine tot mai rea, nu ne mai vedem așa de des, ah, am uitat să spun că s-a întors în trupă, adica pauza lui a luat sfârșit! Acum cum trebuie să repet și eu, iar ei cu ale lor ne vedem foarte rar. Iar relația cu Junghyung, este mult mai bună decat cu Jungkook! Trebuie să fac ceva. Trebuie să raman doar cu unul, nu este drept ceea ce fac, dar stiu, este vina mea, dar voi incerca să repar. Eram în drum spre sala de repetiții, când din sala se auzeu niște voci."
Jimin: Jungkook, trebuie să îi spui! Este iubita ta!
Jungkook: iubita mea, care mă înșeală cu fratele meu!
"Poftim? Jungkook știe de mine și de Junghyung, după care am ascultat mai departe."
Taehyung: Jungkook, ai nevoie de ea. Trebuie să fie langa tine când te vei opera!
"Ce? Operație? Despre ce operație vorbesc?"
Jimin: Jungkook, trebuie să ii spui Y/N-ei despre boala ta și că încurând te vei vindeca.
Jungkook: Hyung, boala asta nu o învingi atât de ușor, dacă operația nu merge? Pot să mor, oricum voi muri! Așa... așa c..că mai bine o las să... să fie fericită.. cu.. cu Junghyung.
"Când am auzit cuvintele care au ieșit din gura lui Jungkook, geanta din mâna mea a căzut jos, atunci Jungkook și ceilalți doi s-au întors și m-au văzut în ușa sălii!"
Jungkook: nu, Y/N!
Y/N: cum a.. adică e.. ești bolnav? De ce? De ce nu mi-ai spus? Eu ce voi face fără tine?
Jungkook: de asta relația ta cu fratele meu trebuie să continue.
"Atunci l-am privit pe Jungkook cu lacrimi în ochi"
Y/N: nu îl vreau pe Junghyung, eu te vreau pe tine! Pe tine te iubesc! Te rog nu mă părăsi! Te rog!Jungkook: gata liniștește-te!
Y/N: cum să mă liniștesc când știu că iubitul meu o să moară.
Jimin: nu prea ți-a păsat de el când ți-o trăgeai cu Junghyung!
Y/N: asta nu este treaba ta! Jungkook îm...îmi pare rău!
Jungkook: gata, totul va fi bine. Îți promit!
ACASA LA Y/N
"Eram deja acasă, pe marginea patului mă gândeam la Jungkook. Jungkook știa de mine și de Junghyung, dar nu asta mă deranja, mă deranja faptul că iubitul meu a fost bolnav iar eu nu am știu asta, eu am fost prea ocupată cu fratele lui! Ce penibilă sunt! Trebuie să opresc relația asta, trebuie sa fiu langa Jungkook, Jungkook are nevoie de mine."
Y/N: Jungkook?
"Spun eu la telefon!"
Jungkook: Y/N?
Y/N: voi veni la tine, vreau să stau cu tine vreau...
"Dar atunci Jungkook m-a întrerupt!"
Jungkook: nu Y/N! Nu trebuie sa vi la mine! Voi fi bine!
Y/N: te rog, nu fi asa! Am nevoie de tine Jungkook! Nu vreau sa te pierd!
"Dar Jungkook mi-a inchis telefonul în nas, am sunat înapoi, dar nu a raspuns!"
???: stresată?
"Atunci am întors capul și l-am văzut pe Junghyung în fața ușii."
Y/N: ce cauți aici?
Junghyung: hei, nu vorbi asa cu mine!
Y/N: te rog să pleci Junghyung!
Junghyung: hei, ce s-a întamplat? Era vorba că ne vom vedea în seara asta!!
Y/N: Jungkool este bolnav, iar eu trebuie sa fiu langa el!
Junghyung: el nu prea te vrea langa el!
Y/N: poftim?
Junghyung: el vrea să fi cu mine!
Y/N: dar ce vreau eu contează? Eu nu vreau să fiu cu tine! Eu pe Jungkook îl iubesc!
"Atunci Junghyung m-a prins de gât și m-a trântit de pat urcându-se peste mine"
Y/N: dă-mi drumul!
Junghyung: pe cine iubesti tu? Tu? Îl iubești pe Jungkook? Mă faci să râd Y/N!
Y/N: dă-te jos!
Junghyung: tu îl vei uita pe Jungkook, am să am eu grijă de asta!
Y/N: lasă-mă!
"Dar Junghyung nu m-a ascultat! S-a ridicat de pe mine începând să se dezbrace, după care a început să mă atingă peste tot."
Y/N: opreste-te!
Junghyung: nu te mai împotrivi!
Y/N: nu te vreau, lasă-mă!!
"Dar el m-a prins de față și a început să mă sărute."
JUNGKOOK POV'S
"Eram la Jimin acasă, vorbeam despre Y/N. Mă doare fiimdca am respins-o, dar așa îi mai bine! Peste o saptamână mă voi oprea și nu știu daca voi mai ieși din spital în viața sau nu."
Jimin: Jungkook!! Mă auzi?
"Stroga Jimin deodată la mine făcându-mă să mă trezesc din gânduri."
Jungkook: d.. da Hyung!
Jimin: ce mai astepti? Du-te la ea!
Jungkook: n...nu trebuie sa merg. Vreau să mă uite!
Jimin: Jung....
"Dar Jimin a fost întrerupt un telefon"
Jimin: alo? Ce? O sa îi spun acum!
Jungkook: s-a întamplat ceva ?
Jimin: a fost Taehyung, Junghyung este la Y/N!
Jungkook: și? El este cu ea, iar ea va uita de mine, va avea el grija de asta!
Jimin: nu este așa! Taehyung a spus că se aud țipete din apartamentul ei!
"Atunci m-am ridicat de pe canapea și am fugit repede spre mașină! În câteva minute am ajuns la Y/N, am băgat codul și am intrat. Când am intrat puteam să o aud pe Y/N strigând!"
Y/N: dă-te jos de pe mine!
Junghyung: tu nu înțelegi că Jungkook o să moară, iar ti trebuie să fi a mea!!!
Y/N: iar tu nu înțelegi că eu îl iubesc și vreau să fiu langa el! Acum dă-te de pe mine!
"Nu au auzit când am intrat și nici eu nu am spus nimic, doar am stat și am ascultat despre ce vorbesc când Junghyung a început deodată să strige!"
Junghyung: termină cu asta! TERMINĂ!!! Tu, tu nu îl iubești pe Jungkook!
Y/N: ba...
Junghyung: atunci de ce te-ai culcat cu mine? De ce în momentul acela am simțit cu adevărat că ești a mea? De ce?
"Dar Y/N nu a spus nimic, doar a stat tăcută, când deodată am auzit sunetul unei haine care se rupe atunci am tras cu ochiul să văd ce se întâmplă."
Y/N: dă-te jos de pe mine!
"Atunci mi-am dat seama că este mometul să intervin."
Jungkook: Junghyung!!!VA URMA
😇/😈
CITEȘTI
𝕁𝕌ℕ𝔾𝕂𝕆𝕆𝕂 & 𝕁𝕌ℕ𝔾ℍ𝕐𝕌ℕ𝔾
Fanfiction♡𝐼𝑛𝑡𝑟-𝑜 𝑙𝑢𝑚𝑒 𝑐𝑢 𝑑𝑜𝑖 𝑏𝑎𝑖𝑒𝑡𝑖 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑎𝑟𝑎𝑡𝑎 𝑙𝑎 𝑓𝑒𝑙 𝑛𝑢 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑑𝑒 𝑏𝑖𝑛𝑒♡