"Jungkook era pe cale să îi prină în fapt, doar că pe scara blocului i s-a făcut rău, așa că l-a sunat pe Jimin. Jimin a ajuns de îndată după care au plecat spre apartamentul lui Jungkook."
Jimin: ce te-ai gândit să faci?
Jungkook: sunt atât de furios Hyung! Nu vreau să spun că nu te cred, te cred, dar vreau sa vad cu ochii mei că ei doi au ceva.
Jimin: dă-te drept Junghyung!
Jungkook: ce?
Jimim: cum el a putut să facă asta, tu de ce nu ai putea! Și așa afli dacă Y/N chiar te inseală cu el.
Jungkook: și știu cum voi face asta, doar voi avea nevoie de ajutorul tău.
Y/N POV'S
"După ce am rămas singură, m-am întins pe canapea și m-am gândit la comversația cu unchiul meu."
FLASHBACK
"Am ajuns la unchiul meu, care era în birou"
BangPD: mă bucur că ai venit Y/N!
Y/N: s-a întâmplat ceva?
BangPD: am primit această scrisoare de la BigHit!
Y/N: wow. Videoclipul acela l-am trimis acum foarte mult timp!
BangPD: da Y/N, l-ai trimis acum mult timp, dar se pare ce celor de mai sus ca mine le-au plăcut foarte mult.
Y/N: da?
BangPD: ei vor să devi o cântăreață solo!
Y/N: c... ce?
ÎN PREZENT
"Vestea care mi-a dat-o unchiul meu m-a șocat foarte tare, dar m-a și încântat. Trebuie să îi spun lui Jungkook că ii posibil să cânt cu el cândva pe scenă. Voi merge la studio să repet câteva coregrafii și câteva cântec. Am mers repede pentru a face un duș, după care am pregătit hainele de schimb pentru a dansa doar că..."
Y/N: Oh, Jungkook! Ce faci?
JUNGKOOK POV'S
"Am pus în aplicare planul meu și a lui Jimin, sper ca nu își va da seama că eu sunt Jungkook."
Jungkook: Jungkook? Credeam că mă cunoști mai bine de atât!
Y/N: doar ce ai plecat, ai uitat ceva?
"Doar ce am plecat? Hmm, deci Jimin, are dreptate!"
Jungkook: m-am întors fiindcă da, am uitat ceva?
"Atunci am luat-o de talie și am trântit-o de pat urcând peste ea rupând tricoul de pe ea. Ce am vazut apoi, m-a șocat, sânii ei erau plini de semne, atunci m-am ridicat și am întors-o cu spatele la mine verificând-i și spatele, care era la fel de plin doar cu zgârieturi."
Y/N: ce te-a apucat așa dintr-o dată!?
Jungkook: se pare că te-am marcat bine de tot! Cum vei ascunde astea de iubitul tau!?
Y/N: la asta m-am întrebat și eu când m-am văzut în oglindă, acum dă-te jos, am ceva de rezolvat!
"Comporamentul ei era altfel, aceasta nu era Y/N pe care o știam eu, pe mine nu m-a lăsat niciodată să îi las semn, iar când se întâmpla asta devenea furioasă."
Y/N: ne vedem mai târziu, trebuie să plec! Dacă mai stai închide tu, paa!!
"După care Y/N a plecat! M-am așezat pe matginea patului băgând mâinile în păr!"
Jungkook: nu pot să cred, Hyung avea dreptate! Y/N mă înșeală cu Junghyung! Cât de prost am fost să o las liberă!
Y/N POV'S
"Am ajuns în sala de repetiți unde Jimin mă aștepta."
Jimin: ce este atât de urgent??
Y/N: unde este Jungkook? Trebuie dă vorbesc cu el, l-am sunat dar nu raspunde!
Jungkook: aici sunt! Ce este ?
Y/N: Jungkook, trebuie să îți spun ceva...
NamJoon: hei, ce faceți?
Jimin: ce faceți voi aici?
Jin: BandPD ne-a chemat!
"Oh nu, va spune el tot ce am vrut să ii spun lui Jungkook"
BangPD: sunteti toți, mă bucur!
Taehyung: ce se întâmplă!?
BangPD: am un nou membru!
"Toți au rămas șocați!"
NamJoon: poftim?
J-Hope: Y/N, pregăteste-te!
"Mi-a soptit J-Hope"
Jimin: cum adică un membru nou?
BangPD: în agenție, cineva de mult a trimis un video agenției, un video in care dansa si cânta, iar acum i s-a oferit slujba de cântăreț solo!
Jungkook: cine este?
Y/N: eu!
"După care toți s-au întors șocați spre mine, am vrut să merg spre Jungkook să îi explic de ce nu i-am spus de toate astea până acum, dar.."
BangPD: poți începe Y/N!
Y/N: d..da!
"Melodia a început să cânte, iar eu am început să dansez, între timp Junghyung a ajuns și el!""cea din mijloc"
"În timp ce dansam puteam să îi aud pe băieți cum strigau și fluierau după mine, doar Jungkook era serios și stiu de ce, fiindcă nu i-am spus de asta. După ce am terminat dansul unchiul meu a venit spre mine și a început să vorbească."
BangPD: știu că este o veste foarte șocantă pentru voi, dar eu mă bucur că Y/N a fost să zicem promovată!
Jin: felicitări Y/N!
NamJoon: ne poți cânta ceva?
BangPD: nu ar fi rău!
"Am oftat puțin, după care am început să cânt"
JUNGHYUNG POV'S
"Este prim oară când o aud pe Y/N cântând, are o voce atât de puternică și de frumoasă. Planul meu de a mă răzbuna pe Jungkook a eșuat, de ce ? Fiindcă m-am îndrăgostit, este prima fată de care eu m-am îndrăgostit cu adevărat. Îmi doream să o sărut atât de tare, doar că cineva mi-a luat-o înainte."
JUNGKOOK POV'S
"Vocea minunată la Y/N-ei m-a făcut să uit de toate problemele, m-a făcut să mă mișc de pe loc mergând spre ea, am prins-o de față și am făcut-o să se oprească din cântat sărutând-o."
Y/N POV'S
"În timp ce cântam cu ochii închiși am simțit o respirație caldă apropindu-se de fața mea, când am deschis ochii l-am văzut pe Jungkook. De îndată și-a lipit buzele de ale mele și m-a făcut să mă opresc din cântat. Puteam să aud cum ceilalți urlau ca și cum era sărutul de la nuntă."
Jungkook: te iubesc Y/N!
Y/N: și eu te iubesc Jungkook!
JUNGKOOK POV'S
"După ce am sărutat-o pe Y/N mi-am mutat privirea spre ceilalți după care l-am privit pe fratele meu care și el la rândul lui mă privea cu dispreț.""Ador când îl văd așa"
JUNGHYUNG POV'S
"De ce te uiți așa la mine Jungkook? Crezi că mă faci gelos? Ști ceva despre mine și Y/N? Hm, Y/N va fi a mea."VA URMA
😇/😈
CITEȘTI
𝕁𝕌ℕ𝔾𝕂𝕆𝕆𝕂 & 𝕁𝕌ℕ𝔾ℍ𝕐𝕌ℕ𝔾
Fanfiction♡𝐼𝑛𝑡𝑟-𝑜 𝑙𝑢𝑚𝑒 𝑐𝑢 𝑑𝑜𝑖 𝑏𝑎𝑖𝑒𝑡𝑖 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑎𝑟𝑎𝑡𝑎 𝑙𝑎 𝑓𝑒𝑙 𝑛𝑢 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑑𝑒 𝑏𝑖𝑛𝑒♡