"cine este Jumghyung? pt. 2"

157 12 0
                                    

JUNGKOOK POV'S
"Înainte să urc pe scenă mi s-a făcut rău din nou. Atunci ceilalți m-au ajutat să cobor, iar pe Junghyung l-au ajutat să urce!"
Jungkook: ce caută Junghyung pe scenă? În locul meu?
NamJoon: Jungkook ești prea obosit! Trebuie să te odihnești pentru o vreme!
Taehyung: urăsc să o spun, dar Hyung are dreptate Jungkook, nu își va da seama nimeni că nu ești tu!
Jungkook: Y/N, Y/N mă privește! Ce fac acum?
"După ce concertul a fost gata, am mers să o caut pe Y/N, doar că pe cine întrebam nu știa nimic de ea"
Jungkook: hei, unde este Y/N? Ați văzut-o ?
"Atunci l-am vazut pe Junghyung împreună cu toți"
Jungkook: Tu! Ce cauți aici? Ce vrei de la mine?
NamJoon: Jungkook!
Jin: linișteste-te!
Jungkook: ce se întâmplă?
BangPD: Jungkook! Te rog să te calmezi. Ai nevoie de o pauză! Ești foarte obosit!
Jungkook: și îl vreți pe el în locul meu?
BangPD: Jungkook îți vrem binele, te rog odihnește-te până se termină turneul!
"Am ajuns acasă la Y/N, eram în fața ușii. Am acceptat ce m-a rugat BangPD, am acceptat să mă odihnesc până se termină turneul. Acum ce mă deranja era cum îi explic eu Y/N-ei de Junghyung? Mi-am făcut curaj și am intrat la ea în apartament."
Jungkook: Y/N?
Y/N: ieși afară!
Jungkook: Y/N sunt eu, Jungkook!
Y/N: nu mă interesează, nu știu ce se întamplă dar știu că nu vreau să te văd pe tine sau pe celălalt tu!
Jungkook: Y/N, îmi pare rău că nu ți-am spus de fratele meu, nu am știut că se va întoarce!
Y/N: și de unde știu că acum ești tu, Jungkook?
Jungkook: sunt eu iubita mea. Te rog crede-mă! Vino aici!
"Atunci Y/N a venit în brațele mele. Puteam să simt cât de speriată este."
Jungkook: chiar îmi pare rău că nu ți-am spus!
Y/N: cum va fi de acum încolo?
Jungkook: poftim ?
Y/N: cum o să știu că tu ești Jungkook, iar el nu este?
Jungkook: vei ști că sunt eu!
"După conversația dintre mine și Y/N. Y/N a pregătit cada pentru a ne relaxa puțin!"

Jungkook: hei, partea bună este ca vom avea timp mai mult pentru noi! Y/N: și pe mine mă încântă asta, dar tu vei fi bine ștind că el este pe scenă în locul tău? Jungkook: atâta timp cât nu este în inima ta, poate fi oriunde ! Nu îmi pasă! Y/N: te...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jungkook: hei, partea bună este ca vom avea timp mai mult pentru noi!
Y/N: și pe mine mă încântă asta, dar tu vei fi bine ștind că el este pe scenă în locul tău?
Jungkook: atâta timp cât nu este în inima ta, poate fi oriunde ! Nu îmi pasă!
Y/N: te iubesc!
Jungkook: și eu te iubesc!
DUPĂ CÂTEVA ZILE
Y/N POV'S
"După seara trecută cu Jungkook și ce mi-a explicat despre fratele lui mă simt mai bine! Acum eram din nou înainte de concert, după ce i-am pregătit pe ceilalți a venit rândul lui Junghyung! Eram cu hainele lui în mână când am observat că venea spre mine.

𝕁𝕌ℕ𝔾𝕂𝕆𝕆𝕂 & 𝕁𝕌ℕ𝔾ℍ𝕐𝕌ℕ𝔾Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum