Y/N POV'S
"Junghyung era încă peste mine, eram aproape goală din cauza lui bluza mea era ruptă, blugii mei era desfăcuți, încerca să îi dea jos doar că o voce la oprit."
???: Junghyung!!
"Atunci Junghyung s-a oprit din ce făcea și s-a uitat la mine cu un zâmbet pe buze."
Junghyung: a venit eroul tău!
Y/N: Jungkook!
Jungkook: dă-te jos de pe ea!
Junghyung: de ce? Ești gelos ?
Jungkook: am spus să te dai jos de pe ea! Nu așa am vorbit noi! Ai spus că o vei respecta!
Y/N: despre ce....
Junghyung: ce îți mai pasă ție? Acum este a mea!
Jungkook: îmi pasă fiindca daca nu vei face cum am vorbit o să....
Junghyung: o să ce? O vei lua înapoi?
Y/N: îmi spune și mie cineva ce se întâmplă?
Junghyung: nu i-ai spus? Atunci voi pleca, aveți de vorbit!
Y/N: nu! Stai!
"Strig eu către Junghyung."
Y/N: spune-mi tu! Jungkook nu o va face!
Junghyung: îmi pare rău dulceață, dar nu pot! Jungkook mă va bate dacă îți spun !
"Și cu asta Junghyung a plecat."
Y/N: despre ce vorbește Junghyung? Ce trebuia să îmi spui, iar tu nu ai făcut-o?
Jungkook: este mai bine așa Y/N!
Y/N: Jungkook! De ce îmi faci asta? De ce nu mă cerți? De ce nu ești supărat pe mine ca am avut o relație cu fratele tău? De ce?
Jungkook: Y/N!
Y/N: da Jungkook, aștept! De ce mă respingi?
Jungkook: ți-am explicat de ce!!
Y/N: nu sunt un obiect pe care îl poti folosi doar când vrei tu !
JUNGKOOK POV'S
"Acum am rămas doar eu cu Y/N, iar eu eram atât de tăcut, nu aveam ce să îi spun, nu știam ce ar trebui să îi spun."
Y/N: Jungkook tu mă iubesti?
Jungkook: ce fel de întrebare îi asta? Normal că te iubesc!
Y/N: atunci lasă-mă să fiu lângă tine!
"Dintr-o dată o amețeală m-a prins iar picioarele mele deveneau tot mai moi."
Y/N: Jungkook ești bine!
Jungkook: d..da, am nevoie să stau puțin!
"Spun eu către Y/N în timp ce m-am așezat pe marginea patului."
Y/N: uite, bea asta!
"Îmi întinde Y/N un pahar cu apă pe care l-am băut pe tot."
Y/N: ești mai bine?
Jungkook: cred... cred că ar trebui sa plec!
"Dar când să mă ridic, picioarele m-au lăsat, doar că Y/N m-a prins și m-a ajutat să ma pun în pat."
Y/N: cred că ar fi mai bine să rămâi aici!
"Îmi spune Y/N privindu-mă adânc în ochi."
Jungkook: aproape am uitat cât de frumoși sunt ochii tăi!
Y/N: Jungkook!
"Atunci buzele mele și a Y/N-ei s-au lipit dintr-o dată. Mi-a fost dor de buzele ei, de atingeriile ei, de tot ce aparține de ea! Atunci am luat-o în brațele mele și am urcat-o peste mine începând să îi dau jos hainele pe care Junghyung le-a rupt! După ce am scăpat de haine am trântit-o de pat urcându-mă peste ea începând să o sărut pe gât în jos lăsând în urmă câteva semne! Când m-am apropiat de zona de jos, ea s-a uitat la mine și a dat din cap, după care i-am dat jos chiloții apoi au urmat ai mei cu tot cu pantaloni."
Y/N: Jungkook!
Jungkook: încă nu este momentul să îmi strigi numele!
Y/N: te vreau Jungkook!
Jungkook: cât de mult?
Y/N: cel mai mult, te vreau pentru toată viața mea!
"Atunci am inteat în ea, oh, mi-a fost atât de dor de sentimentul acesta."
Jungkook: eu sunt cel ales?
Y/N: da Jungkook!
Jungkook: cine te face să te simti în al 9 lea cer?
Y/N: doar tu o faci!
Jungkook: ohh, ce fată cuminte!
"Am prins-o pe Y/N de talie după care am întors-o punând-o capră!"
Y/N: oh da Jungkook!
Jungkook: îți place ? Huh?
Y/N: da Jungkook!
"Apoi am luat-o și am pus-o peste mine"
Jungkook: mișcă-te iubito!
Y/N: aahh!
AUTOR POV'S
"Cei doi au făcut dragoste toată noaptea neștiind că cineva i-a urmărit tot timpul"DIMINEAȚA.
"Junghyung a așteptat până Jungkook s-a trezit."
Jungkook: este a ta acum!
Junghyung: a durat cam mult!
Jungkook: nu te mai plânge!
Junghyung: sper că nu mi-ai lăsat-o însarcinată!
Jungkook: nu îți face griji! Are pastile!
Junghyung: sper că am fost clar!
Jungkook: ți-am promis! Eu mă țin de promisiuni! Doar spune-i că o iubesc în fiecare zi!
Junghyung: sigur, acum pleacă până nu se trezeste!
JUNGKOOK POV'S
"Eu și Junghyung am decis să facem schimb de roluri, el rămâne cu Y/N în locul meu, iar eu voi merge cu trupa în turneu în locul lui! Am făcut în așa fel în cât ceilalți băieți să creadă ca Junghyung este cel care va merge în turneu cu ei, iar pe Y/N o va face Junghyung să creadă ca este cu mine. Doar așa va fi cel mai bine, eu îmi pot termina cariera, iar Y/N va fi fericită lângă fratele meu! Voi merge să mă operez în secret, am vorbit cu un doctor care mi-a garantat că operatia sa reuși sută la sută. Îmi pare rău Y/N, știu că mă vei urâ când vei afla asta! Doar să ști că te iubesc enorm de mult."
CITEȘTI
𝕁𝕌ℕ𝔾𝕂𝕆𝕆𝕂 & 𝕁𝕌ℕ𝔾ℍ𝕐𝕌ℕ𝔾
Fanfiction♡𝐼𝑛𝑡𝑟-𝑜 𝑙𝑢𝑚𝑒 𝑐𝑢 𝑑𝑜𝑖 𝑏𝑎𝑖𝑒𝑡𝑖 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑎𝑟𝑎𝑡𝑎 𝑙𝑎 𝑓𝑒𝑙 𝑛𝑢 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑑𝑒 𝑏𝑖𝑛𝑒♡