iyi okumalar :)
DOKUZ YIL ÖNCE
"İnan bana Tony," Rhodey derinden ama oldukça sakin bir tonla uyarıyordu dostunu, "Biraz kafanı dağıtmak sana iyi gelecek."
Tony durgundu, tıpkı birkaç ay önce olduğu gibi, sessiz, sakin, içinde günler geçtikçe daha da yükselen bir ağırlıkla yürüyordu.
"Benim pek ilgim yok ki böyle şeylere." dedi mırıldanarak esmer adam sergiye girdikleri sırada.
Rhodey gülümsedi, eli arkadaşının koluna yavaşça dokundu, "Zorunda değil zaten. Sadece o yoğun işten ve mutsuzluktan uzaklaştırmak istedim seni. Buradaki tablolar gerçekten çok iyi."
Tony biliyordu, arkadaşının onun geçirdiği bu zorlu zamanda destek olmaya çalıştığını ve emek verdiğini anlıyordu. Ama içinde atamadığı bir zorluk vardı, eve gidip başını yastığa koyduğunda Pepper ile yaşadığı çirkin, akıl almaz kavgalarını düşünerek ertesi gün berbat bir karın ağrısıyla uyanmaktan sıkılmıştı. Boşanma süreci bile sancılı geçiyordu.
Pepper onun kadar düşünceli değildi, sevmiyordu da sanki onu. Duygular bitmiş, Katherine'in sorumluluk duygusu dışında evliliğin içine aldığı bir şey kalmamıştı.
Ama Tony böyle öğrenememişti, ailesinin kavgalarına tanıklık etmişti önceden. Soğuk ve öfke dolu. Howard tartışmanın ateşiyle alkole sarılırdı, Maria kendini odaya çekerdi. Tony en başta anlamazdı ama sonradan onu odaya kabul etmediğini bu yüzden babasının uyumak için viski içtiğini anladı. Babası çoğu zaman içer, severdi viskiyi ama zevkliyken yapardı bunu. Kavganın ardından bir kelime konuşmaz, öylece dışarıya ya da akıp giden televizyona bakardı.
Ama Howard ile Maria'nın bir farkı vardı kendi evliliğinden. Onlar her kavganın sonunda barışırlardı, bazen Howard özürü dilerdi bazen Maria. Kavganın ertesi günü kahvaltıda sohbet bile ederlerdi bazen. Belki kendisi için böyle yaparlardı belki küs kalmak istemedikleri için.
Kendi evliliğine bakılırsa Tony her seferinde özür dilemek Pepper'ın ardında koşmaktan sıkılmış, yorulmuştu.
Sonunda da patlamışlar ve Tony bir gün şirketine kargoyla gelen bir boşanma sözleşmesiyle karşılaşmıştı.
Şimdiyse, Tony kavga olsun olmasın babasının yaptığını yapıyordu. Katherine iri gözleriyle ona oyuncaklarını gösterip oyun oynarken içindeki duyguları, doğal olarakta kendisini, susturmaktan başka ne tepki verebilirdi ki? Çocuğunu kırmak ve üzmek en son istediği şeydi.
Rhodey'nin zoruyla da bu akşam ona iyi geleceği sanılan bir sergiye gelmişti.
Tony'nin umrunda değildi, sadece dolaşacak ve çıkacaktı. Tüm planı bundan ibaretti.
"Beraber gezelim mi yoksa kendi başına mı takılmak istersin?" diye sordu arkadaşı Tony'ye.
Tony gülümsedi, "Bir partner avına çıkabilirsin Rhodey. Ayrı takılsak daha iyi olur."
Rhodey ayıplar gibi baktı, "İyi. Ama buradan çıkayım deme sakın. Sanatla yakın olmayı dene Tony."
Tony başını salladı, sadece Rhodey sussun ve kafasını ütülemeden başka taraflara gitsin diye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳𝘨𝘭𝘰𝘸 ∝ 𝘴𝘵𝘰𝘯𝘺
Fanfictionsteve rogers, muhteşem hayatı olan bir adamdır. her şeyi vardır: parası, itibarı, ailesi, evliliği. çoğu insanın gece hayalini kurduğu nimetlere sahiptir. fakat bir gün tek bir kusur hayatındaki her şeyin sarsılmasına neden olur.