Multimedya: Kendi yaptığım bir çalışma ^-^
Öncelikle uzun samimi yazar notu:
Beklettim biraz, af diliyorum....Bu hikaye ile kendi çapımda devrim yaratmak istiyorum :D Bundan ötürü bu hikaye farklı olacak... Hem benim yazarlığım hem de wattpad açısından. Yapmak istediğim bazı şeyler:
• Bilim kurgu kategorisinin de en az 'bad boy'lu romantik hikayeler kadar popülerleşmesi (tabi ki bunu sadece kendi kitabımla yapamam ki zaten öyle bir başarı henüz hayallerimi bile süslemiyor yani hayal gücü de bir yere kadar :D Genel bir dilek yani)•Çözülecek ip uçları(hikaye içerisinde) anlamlı bazı küçük detaylar(bu bölüm gibi ve bölüm adları gibi), yanılma (karakterler çok kez yanılacak, sonuçlarına da katlanılacak)
•ölüm, dozunda ama acıtacak miktarda ölüm, kimse güvende değil ("ana karakter bu yaaaa ölemez ki" gibi bir şey bu kitap için kesinlikle geçerli olmayacak, karakterler yaralandıklarında gerçek hayattaki gibi sonuçları olacak, mucizevi iyileşmeler yok)
•Aşk ama dozunda aşk (takdir edersiniz ki bir bilim kurgu kitabının bütün kurgusu romantizm üzerine kurulursa yapmacık olur...evet aşk olacak hem de baya güzel olacak :D ama hayır abartılı dozda değil, kurgumu yitirmemeliyim kendime saygım var :)
•Crossover (SANIRIM EĞER GERÇEKLEŞİRSE EN HEYECANLI OLACAĞIM BU, ABARTIYA KAÇMADAN WATTPAD ÜZERİNDEKİ DİĞER HİKAYELER İLE KENDİ HİKAYEM ARASINDA UFAK GEÇİTLER, YAZARLARIN İZNİ İLE TABİ Kİ, BAZI ALINTILAR(HERHANGİ BİR KİTAP KATEGORİSİ) YA DA MİSAFİR KARAKTERLER (BİLİM KURGU, FANTASTİK DALINDAKİ BAZI KİTAP KARAKTERLERİ İLE, DİĞER YAZARLA ORTAK ÇALIŞARAK)
• Hikayemin birçok bölümüne uygun müzik üreten Sleeping At Last adlı gurubu yeni keşfettim ve Atlas albümleri resmen bu kitap için yapılmış! Her şarkı bir gezegen ile isimlendirilmiş, müthiş melodileri ve anlamları var...Bunun için çok heyecanlıyım!! ^-^
Giriş bölümlerinden çıkıp adam akıllı giriyoruz hikayemize bundan bir sonraki bölüm ile...Hadi hayırlısı.... :D
Karakterlerin 'ATLAS'ı:
Hikayeye sonradan dahil olacak bazı karakterlerle alakalı bazı bilgiler ve astronomik bilgiler:
(Alfabetik sıra ile)
Angèle:(Bayan) Fransız, 17 yaşında, bir erkek kardeşi ile beraber getirilmiş(Charles), gezegen:Neptün(duygusal, hayalgücü kuvvetli, tutkulu ancak aynı zamanda yıkım ile eşleştirilir)
Ashani:(Bayan) Hintli, 18 yaşında, doğal uydu: Ay(zeka ile eşleştirilir, tarih boyu dolunayda gerçekleşen esrarengiz olayların hikayeleri süregelmiştir)
Axel(Bay): Amerikan, 19 yaşında, gezegen: Mars ( savaş, maskülenlik ve gençlik ile eşleştirilir)
Charles(Bay):Fransız,19 yaşında, bir kız kardeşi ile beraber getirilmiş(Angèle), yıldızı: Güneş(eski çağlarda tanrı olarak görülürdü, parlak, ateşli, çekici)
Duru(Bayan): Türk, 18 yaşında, gezegen: Jüpiter (Lider Tanrı'dan sonra isimlendirilmiştir, liderlikle eşleştirilir)Karen(Bayan): İskoç, 18 yasında, gezegen: Plüto (Güç, yeniden başlayış ve yok etmek ile eşleştirilir)
Kayahan(Bay): Türk, 18 yaşında, en yakın arkadaşı ile beraber getirilmiş(Poyraz), gezegen: Venüs ( aşk ve iyi görünüm ile eşleştirilir)
Poyraz(Bay): Türk, 18 yaşında, en yakın arkadaşı ile beraber getirilmiş(Kayahan) gezegen: Uranüs( buluş ve icat etmek gibi yeteneklerle eşleştirilir)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATLAS
Ficção Científica"Sol gözünün kahverengisini çalıp geriye açık bir mavi bırakan ve yine sol gözünün pınarından başlayıp yanağına doğru ilginç bir desen çizen çatallı bir yol vardı. Beyaz ve kabarık bu iz de en az gözlerinin farklı renk olması kadar dikkat çekiyordu...