GİRİŞ

247 15 5
                                    



 İlk hikâyemle karşınızdayım Lorin benim aylardır içinde olduğum bir karmaşa aslında her gece yatmadan önce en az kafamda bir kez kurguladığım. Bir deftere 280 sayfa yazıp baştan hayal edip sıfırdan başladığım. Bu üç bu sefer yanımda birileri olsun istedim. Lorin tamamen hayal ürünüdür demek yalan olur. Lorin şimdilerde en yakın sırdaşım evet bir hayal ürünü ama bize en yakın olan kişi her zaman zihnimizdir. Ben Lorin'i bir arkadaş biliyorum sizde öyle gürün. Bazen onunla güleceğiz, bazen ağlayacağız, bazen onunla trip atıp, bazen de yapmadığı şeyler için Lorin'e kızacağız. Devamı hikâyede en azından bir şansı hak ediyor. Lorin, Lorin ve gerisini nerede olacağını siz biliyorsunuz...


Ne anlatırdı ki yaşadıklarımı hangi kelimelerle anlam kazanırdı hayatım. O adam girmemiş miydi birden hayatıma. O bozmamış mıydı tüm düzenimi. Tamam, kabul doğduğumdan beri hayatımda ondan öncesinden de ailemdendi. Ama hiç bu kadar yakın olmamıştı, hiç bu kadar muhatabına almamıştı beni. Hiç bu kadar yakından hissetmemiştim nefesini. Hep bu kadar kolay mıydı huzuru bulmak. Bir insanın nefesini solumak yaşadığını hissetmek. Belki de ilk defa bakmıştı gözlerime. Bakmış ve tüm hayatımı mühürlemişti. Hak mıydı şimdi bu yaşadıklarım nefesine muhtaç olduğum adam...

Saf, bu kızı tarif etmek istese tek bir kelime yeterdi. Saftı işte hem de ne saf, nasıl bu kadar kolay kabullenirdi her şeyi, nasıl onay verirdi. Hem yaşadıklarının sebebi olup hem de nasıl bütün suçu bana atar tüm yükü omuzlarıma bırakır ezerdi. Uyarmamış mıydım onu söylememiş miydim canımızı yakacaklarını. Şimdi ne yaşıyorsak en az ben kadar hatalı en az benim kadar suçluydu. Tek bir şey var bu oyundan nasıl çıkacağım...

Kartlar açıktı aslında yaşanması gereken bir aşk vardı ortada. İlk bilmece aşkı soruyordu. İkincisi bağlılığı. Üçüncüsü...

Onu bize kitap gösterecekti doğrusu.

Lorin pes mi edecekti yoksa sevdiği adamın peşinden mi gidecekti. Asıl soruysa Lorin kalmalı mıydı yoksa gitmek en doğrusu muydu?

Lal VaveylaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin