VII

212 11 13
                                    

După cearta dintre părinții lui, Draco s-a încuiat în cameră și nu a ieșit de o oră iar după 5 minute o bufniță apare în camera băiatului cu ochii plânși.

                  Dragă Draco Malfoy

Te anunțăm că de azi de la ora 12:35 vei fi pus sub observație de către Ministerul Magiei din cauza unor acuzații date de către domnișoara Ginny Weasley cu privirea comportamentului Dvs. Domnișoara va acuza cum că Dvs. Ați fi implicat în dispariția domnului Harry Potter. Subsemnata a declarat că Dvs. Ați fi plănuit asta de 2 luni și că aveați de gând să-l omorâți. Acest lucru a fost raportat de 5 persoane la rând și conform articolului 255 din cartea cu reguli care trebuie respectate la Hogwarts este interzis ca un elev să fie amenințat în vreun fel dacă acest lucru se întâmplă cel care a amenințat un elev în vreun fel va fi sub observația Ministerului Magiei iar la cinci abateri cât de mici și ne însemnate până la unele foarte grave subsemnatul va fi băgat în Askaban și executat până la moarte chiar dacă este minor.

                           Cu stimă Ministerul Magiei

Draco: N-nu e posibil! Harry...

În acel moment Draco vrea să deschidă ușa dar încearcă de 2-3 ori însă nu se deschise. El se panichează pentru moment dar își aduce aminte de cuvintele lui Harry și pentru câteva secunde își revine.

Narcissa: Draco? Ești bine?
Draco: Mamă...deschide ușa repede te rog!
Narcissa: Ușor...o deschid acum...
Draco: Mulțumesc mult! Promit că vin repede!
Narcissa: Draco...

Doar noi doi {Drarry}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum