IX

205 11 4
                                    

Draco: Drăguță casă...
Harry: N-am observat niciodată...nici măcar n-am apucat să o văd pe toată
Draco: Ce?
Harry: N-am voie decât la baie în bucătărie și la "mine" în cameră...
Draco: Este groaznic...
Harry: Știu...
Draco: Mă gândesc...atunci când îmi povestești asta mă gândesc mereu la faptul că...nci eu nu aveam voie să fac anumite lucruri...
Harry: Draco...revenind la subiect...cum îți dovedești nevinovația?
Draco: Habar n-am!
Harry: Auzi la ei "cu stimă" te-au amenințat cu moartea și ei cred că au stimă față de tine?!
Draco: Ușor...voi găsi o cale!
Harry: Vom...
Draco: Vom! Când se întorc?
Harry: De-obicei le ia cam o săptămână sau două...

Harry pov: Stăteam pe loc în fața lui Draco și ne uitam unul la altul. Se apropie de mine încet și ne închidem ochii apoi mă sărută, un sărut perfect plin de iubire și pasiune. Era...ce aveam eu nevoie. Continuăm sărutul dar ne despărțim buzele pentru a lua puțin aer. Sărutul se duce până la gâtul meu iar el mă trântește în pat. Puțin luat prin surprindere nu știam cum să reacționez.

Harry: Perversule...Draco oricât vreau asta nu aici! Nu în casa asta! Nu mă înțelege greșit...
Draco: Înțeleg...
Harry: Îmi pare rău...
Draco: Nu-ți cere scuze...

*trei săptămâni mai târziu*
Petunia: Abia aștept să scap de tine!
În mintea lui Harry: Și eu nu-ți face probleme!
Veron: Nu ești bun de nimic!
Harry:...
Dudley: Oh cineva s-a supărat! O să te duci la mami?
În mintea lui Harry: Nu mai vorbi dragă cu tine de rău...

*La Hogwarts*
Ginny: Harry dragă!
Harry: Cum ai tupeu să vi la mine cu "Harry dragă" când mai ai puțin și îmi bagi iubitul în Azkaban?!
Ginny: Harry, n-am vrut îți jur!
Harry: N-ai vrut? N-ai vrut pe dracu!
Ginny: Harry nu știu ce ma apucat n-am vrut să-ți fac rău nici ție nici lui Malfoy!
Harry; Ba da...ai vrut! Nu mă mai minți!
Ginny; Harry, Iartă-mă!
Harry: Niciodată!

Harry pov: Mergeam pe hol trecând prin fața biroului directorului. Dumbledor mă vede și îmi cere să intru în biroul lui. Intru iar acolo era profesoara Medgonagal. Îmi cere să mă așez iar apoi ea vine în fața mea.

Medgonagal: Domnule Potter probabil că te întrebi de ce te-am adus aici...
Harry: Este cumva vorba de acea scrisoare?
Medgonagal: Da...vreau să te întreb dacă este adevărat tot ce scrie în scrisoare.
Harry: Nu doamnă...nimic nu este adevărat...
Medgonagal: Bun...dar eu cum pot ști faptul că tu...nu minți?
Harry: Eu-
Snape: Veritasium...dacă se poate!
Medgonagal: Ar fi o idee bună...Severus! Acum Potter...spune...este adevărat sau nu?
Harry: Nu doamnă Medgonagal nimic nu este adevărat.
Medgonagal: Te-ai mai întâlnit cu domnișoara Ginny Weasley?
Harry: Da pe hol înainte să mă chemați Dvs. aici.
Medgonagal: Și ea ce ți-a spus?
Harry: Mi-a spus că a inventat totul pentru că era geloasă...
Medgonagal: Bun...Potter poți pleca...

Draco pov: Stăteam liniștit cu Pansy, Blaise, Crabb și Goile în cameră până când zboară o bufniță pe geam cu o scrisoare. Iau scrisoare și văd că era de la Ministerul Magiei.

Pansy: Ce e?
Draco: "Domnule Draco Malfoy te anunțăm oficial că ați fost scutit de toate acuzațiile. Nu veți mai fi sub observația Ministerului Magiei și nu veți mai fi băgat în Askaban!" S-a terminat! Sunt însfârșit liber de toate acuzațiile!
Pansy: Nu cred! Spune ea sărind în sus de bucurie.

*Mai târziu*
Draco: Harry!
Draco: Nu mai sunt sub observația Ministerului Magiei!
Harry: *îi sărută pasional pe Draco*

Doar noi doi {Drarry}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum