Hai

8 1 0
                                    

Wuuu sejak update wattpad ni kan makin lama makin susah, makin gempakkkkk. Ye dok sekmung?

Weh lama do tak sembang sini. Mintak maaf ah. Aku budak asrama pastu banyak kerja kena buat sampai tak dapat nak edit cover book & sambung cerita aku. Kesian readers tertunggu-tunggu. Waduh.

Bila start pkpb baru boleh start balik. Termasuklah edit cover book yang permintaan dia menggunung gila. Aku cuba buat slow slow. Sekolah cuti tak semestinya aku pun rilek tak buat keje. Nooooo, kelas online still berjalan 🥺

Masa dapat tahu yang negeri aku kena pkpb tu kan, ya Allah seronoknya bukan main kepalang lagi. Tapi sedih jugaklah nak tinggal asrama, dorm, dorm mate yang perangai masuk air semua 😭 alhamdulillah tahun ni dapat dorm mate senior junior yang semuanya sporting. Tu yang sayang nak tinggal tu ha.

Nasib minggu terakhir stay asrama tu aku bawak phone HAHAAHAHAHHOHOGOGOHOH ha report ah report. Kesah lak aku

Eh apebende aku ni la?

Ha tu la. Nasib aku bawak phone. Boleh ambik gambar bebanyak. Tapi tak bergambar pun ngan dorm mate. Aku bukan yang jenis suka bergambar.

Kalau suka pun, masa sorang sorang jela.

Biasalah,

B E R A N G A N

HAHAHAHAHAHA

Tak asal aku hyper sangat malam ni? Oh nope, pagi la bongok. Masa typing ni pun dah pukul 1 pagi.

Hm apa lagi eh?

Takde dah, tu je.

Terima kasih ah sudi baca talk aku yang mengarut mengaban ni. Dahlah readers pun sikit HAHAHAH acah je lebih.

Lek, orang nak baca dipersilakan. Taknak baca dipersilakan jugak.

Dipersilakan blah lah kau.

Gitchew.

Nyekit eh natang ni.

haha 🤪

NABELLA's Talk: Sembang-sembang meh!Where stories live. Discover now