Başlama tarihi - - - >
Resim çizmek. Belki de beni tanımlayan bir cümle olabilirdi. Gördüğüm tüm canlı, cansız her şeyi çizerim. İnsan dışında. Neden bilmiyorum ama insanları çizemiyorum, belki de bana hepsinin aynı olduğunu düşünmem engel oluyordur.
Yine sıramda oturmuş bir şeyler karalıyordum, kızlar bana dışarı çıkıp temiz hava almak istedikleri söylemişlerdi, teklif bile etmişlerdi ama kalabalıkdan hoşlanmayan ben yine kabul etmemiştim. Zaten kızlarda benim bu huyuma alışmışlardı, teklifi ederken sınıftan çıkmak üzereydiler.
Deftere karalama yapmaya yine dalmıştım ki kızların geldiğini duymamıştım. "Neler kaçırdın Jennie bir bilsen." dedi Lisa. Neler kaçırdığımı az çok tahmin edebiliyordum, her zaman söylediği gibi yine ve yeniden taş gibi çocuklar dışarı da kız düşürü- pardon oturuyorlardı. "Ne kaçırmışım Lisa? "dedim heyecanlı gözükmeye çalışarak. Lisa'dan cevap beklerken bana attığı sırıtış bunu söylemeyeceği anlamına geliyordu bunu biliyordum. Evet evet bu sırıtışı biliyordum 'çok merak ediyorsan bizimle dışarı gelip görürsün' sırıtışıydı bu.
Meraklı değildim bu konulara ama kızlar bana bir şey söylemeyip görmemi istiyorlarsa biraz meraklanabilirdim. "Peki, gidip bakalım ne kaçırmışım?" dedim. Lisa tam ağzını açıp ısrar edecekken, durdu. Galiba benden olumlu bir cevap beklemiyordu. Dur bir dakika aslında ben de kendimden bu cevabı beklemiyordum. Ben hiç bir zaman içimden geçen duyguları, istekleri dışa vurmamıştım. Neyse bir taneden zarar gelmez. Yani heralde. Sanırım.
Jisoo ve Rosanne de aynı Lisa gibi ağızlarını açmış bana bakıyorlardı. Ne o öyle, yoksa dışarıdan çok mu katı, hiç bir şeyi kabul etmeyen biri gibi görünüyorum. Hadi ama sadece ders aralarında dışarı çıkmam hatta zorunda olmadıkça sınıftan bişe çıkmazdım. Tamam kabıl ediyorum şaşırmakta haklılar.
"Biraz daha yüzüme öyle bakarsanız çizimime devam edeceğim." dediğim de nasıl oldu anlamadan kendimi kapının yanında buldum. Kızların ikisi koluma girmiş, Jisoo da arkadan ittiriyordu. Woaah bunu beklemiyordum. Bu kadar çok mu istiyorlardı benim dışarı çıkıp neler olduğunu bilmemi.
Sonunda kızları tek başıma yürüyebileceğime ikna ettiğimde kolumu bıraktılar. Dışarı çıktığımız da güneş gözümü alıyordu ama bu beni rahatlatmıştı, belki de dört saat üstüne temiz bir hava almak ve ne kaçırdığımı görmek için dışarı çıkmış olduğum içindir. Güneş gerçekten beni rahatlatmıştı belki de bunu daha çok tekrarlamalıydım.
Lisa'ya dönerek mimiklerimle ne kaçırdığımı sormaya çalıştım ama Lisa'nın gözleri bir yere çoktan dalmıştı, baktığı yere dönüp baktığım gözlerim orada takılı kaldı.
Bu bu belki de benim için bir ilkti*****************************
Bu da benim ilk hikaye yazma denemem...