0.3

105 12 0
                                    

Okula gitmek için ilk kez bu kadar heyecanlıydım. Nedeni bence gayet ortada. Dün müdürün odasına gitmişti. Bir ümit okula kaydolmuş olabilir diye düşündüm gece boyu. Ayakkabılarımı giyerek evden çıktığımda kızlar kapının önündeydi, yanlarına giderek "Günaydın." dedim. Kızlar bana karşılık vermeden dünki olayı sorgulayacakları için koluma girip beni aralarına aldılar. "Eveet şimdi, sen mi başlıyorsun anlatmaya biz mi başlıyoruz anlat diye zorlamaya." dedi Jisoo. Kendimi onlara çoktan açmıştım artık geri dönüşü yoktu. "Aslında hiç de sizin düşündüğünüz gibi bir olay yok ortada sadece onu gördüğümde hayatımda gördüğüm en benzersiz insan olduğunu ve bunu çizmeyi deliler gibi istedim. Nedenini asla bilmiyorum ama durup dururken aklıma onu bulup çizmemin gelmesini, ilk görüşte aşktan başka nasıl yorumlayabilirim bilmiyorum."Jisoo'nun gözleri parladı.
" İşte tam da bu anı bekliyordum. Bence sen aşık olmak değilde ondan etkileniyorsun bizim eski mutlu her yakışıklıyı etkileyen ve etkilenen Jennie'miz oluyorsun. "dediğinde Rosanne lafa girdi." Olmuyorsan da artıkolmalısın Jennie. Tamam biz olmadan önce ne yaşadın bilmiyoruz ama senin tanıdığımız da olan Jennie olmanı istiyoruz. Eskisi gibi ol artık Jennie."

Gözleri dolmuştu Rosanne'nin. Aramızda en duygusal olan oydu, çok çabuk ağlardı. Evet bende bu halimi çok sevmezdim ama eski halime dönersem yine yaşadıklarımı yaşamaktan korkuyordum. Onlara çok değer veriyorum ama bunu onlara göstermiyorum bu yüzden beni tanımayanlar benim için soğuk ve egoist olduğumu düşünebilirlerdi. Onlara değer verdiğimi gösteremezdim çünkü tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyordum.

Bu olayın çok uzadığını düşünerek onlara sarıldım ve "Hey ben sizin bildiğiniz Jennie. Değişmeye niyetim yok bir daha böyle şeyler söyleyip kendinizi üzmeyin." dedim. Belki onları yine geçiştirdim ama daha fazla geçiştiremeyeceğimi biliyordum elbette bir gün dayanamayacak onlara anlatacaktım geçmişimi.

Kızlarla okula doğru ilerlemeye devam ettiğimizde az önce yaşadıklarımızın üstüne çizgi çekmiştik ama bu olayı unutmayacaklarının farkındaydım.
"Bizden yardım istemiştin. Ne yapmalıyız?" diye sordu Rosanne.
Dur bir dakika ben bunu unutmuştum, kızlardan onu bulmak için yardım istemiştim ama ne yardımı olduğunu onlara söylememiş miydim?
Hay aklıma tüküreyim!
"Şöyle ki o bizim okulda değil ve benim onu bulmama ve  tanışmama yardımcı  olmalısınız ."
Lisa yan bir gülüş atarak bunun çocuk oyuncağı olduğunu söyledi. Taehyung ile arasının çoook  iyi olduğunu biliyordum. Ve bu fırsatı kullanmalıyım.

Lisa'nın yanına giderek ona sıkıca sarıldım ve kocaman bir öpücük bıraktım yanağına. Okula girdiğimizde Lisa bana omuz atarak yanımdan geçti ve bakışa atarak ileriyi gösterdi. Bu bakışı da  biliyorum 'hazır ol şimdi senin işi hallediyorum' bakışıydı. Bu bakışı seviyorum. Lisa ilerlemeye başladığında biz de arkasından onu takip ettik. Onların yanına vardığımız da ortalarında duran kişi yine aklımı başımdan almıştı. Neeeee?
Bir dakika bir dakika şimdi o bizim okulda mıydı? Çünkü üzerinde bizim okulun forması vardı. Ahhh şimdi elimde olsa da şurda biraz dans etsem.
Lisa Taehyung'un yanına gittiğinde selamlaştılar ve biraz konuştular, bizde yanlarına gittiğimiz de Lisa'nın oyunculuğu şimdi devreye giriyordu.
"Ah bizi tanıştırmayacak mısınız?"diye sorarak onu gösterdi.
O ise mahçup bir ifadeyle" Benim kabalığım kusura bakmayın. Ben Jimin. Sende Lisa olmalısın. Taehyung sağolsun ezberletti. "diyerek gülümsedi. Lisa da gülümseyerek başını önüne eğdi. Galiba bunu beklemiyordu. Birbirlerine karşı olan ilgierinin farkındaydılar ama ikisi de itiraf edemiyordu.
Jimin Rosanne'ye dönerek elini sıktı. Jisoo ile de aynı hareketi yaptıktan sonra ban döndü. Ben zaten ona baktığım için o da bana dönünce bakışlarımız kesişti. "Tanıştığıma memnun oldum Jimin. Bende Jennie. Kim Jennie." diyerek uzattığı elini sıktım. Eli, eli o kadar yumuşak ve sıcaktı ki nasıl bırakacaktım. Ben bunları düşünürken Jimin de "Ben de memnun oldum Jennie." dedi. Fakat elimi bırakmadı. Önce kafasını ellerimize çevirdi sonra gözlerime. Gözlerime baktıktan sonra o güzel gülümsemesini bahşetti tekrar.Ben de ona gülümsedim. Saatlerce durup ona gülümseyebilirdim.

Masterpiece \ JenminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin