Season 5
Başlık ve Söz
"Always and Forever"6 sene sonra,
Isabella Regina
Reed MikaelsonElimdeki kalbi sıktım ve kahkaha attım. Üstüme ve yüzüme fışkıran kanlar bana tatlı bir haz veriyordu.
"Isa...bella." duyduğum sesle gözlerimi ona çevirdim cesetleri ayağımla yittirdim ve ona eğildim "Selam bebeğim." Dedim.
Niklaus Mikaelson beni bitirmişti ve bemde onun ailesini gözlerinin önünde öldürmüştüm. Tırnaklarımı vücuduna bastırdım. Vücudu yanarken gülümsedim ve "Merak etme Nik. Ben isteyene kadar ölmeyeceksin." Dedi, Niklaus "Biz evliyiz." Dedi
Ayağı kalktım "Ben seninle niye evleneyim Nik?" Dedim, Niklaus acıyla "Çünkü birbirimize aşığız." Dedi, yüzüme elleri götürdüm ve elime gelen kanı yaladım ardından "Ailem senin yüzünden öldü, beni 300 yıl boyunca hançerli tuttun, uyandığımda sana iyi davransam da iyi davranmadın, öldüm Caroline'a gittin, Sonra "Seni seviyorum Regina" dedin, Ha bir de Aurora De Martel var nişanlı olduğumuz halde seninle olan ben sana aşıkken sen bana değildin Nik. Bu komik." Dedim.
"Bells?" Duyduğum sesle arkamı döndüm Bex yaralı haliyle ayağı kalkmıştı "Ne var?" Dedim, Bex "Uyan Bella!" Dedi, anlamsızca baktım uyanıktım zaten "Uyanmalısın Isabella." Dedi Kol bu sefer, Elijah "Tehlike geliyor Regina uyan!" Dedi, Klaus "Love çocuklarımızı ve yegenlerimizi kurtarmalısın, uyan!" Dedi, Kol "Bizi yaşatmalısın, uyan!" Dedi. Ardından ufacık çocuk gördüm "Anne?" Dedi "Sen de kimsin?" Dedim, erkek çocuktu "Anne, Chris ben. Beni hatırlamıyor musun?" Dedi.
Ona şokla bakarken topuklu sesiyle arkamı döndüm bordo bir elbise giyen kız geldi bu bendim "Regina Salvatore?" Dedim birden bıçağı karnıma geçirdi kan kusarken "N...neden?" Diye sordum, Regina fısıldadı "Uyan!" Dedi, bıçağı çıkardı kanayan yarama bastırırken "Nasıl uyanacağım?" Diye sordum ama hepsi aynı anda "Uyan!" Dedi bu sefer ufak bir kız geldi yeşillerini bana dikti ve "Üzgünüm anne." Dedi ve beni uçurumdan attı.
Çığlık atarak uyandığımda Teresa "Oh tanrım çok şükür." Dedi ve ellerini indirdi "Kendimi acınası bir cadı gibi hissetmiştim." Dedi göz devirdim Teresa "Acilen aynaya bak!" Dedi hızla ayağı kalktım ağızımın etrafı kan olmuşken, Regina Salvatore'nin beni bıçakladığı yerde kan lekesi vardı "O bir rüya değildi." Dedim ve devam ettim "O benim beynimin içindeki savaştı."
Teresa yanıma geldi "İyi misin?" Dedi, kızıl saçlarını sarıya boyamıştı bu altı yıl içerisinde ona dikkatle baktım ve "Elini uzat!" Dedim o elinş uzattığında çekmeceden hançeri çıkarıp eline verip elini kapattım ve "Tabutların yanına girmeye çalıştığımda hançeri bana sapla, Lydia ve Chris sorarsa bi yalan söylersin." Dedim, Teresa "Kara büyü..." dedi birden kafamla onayladım. "Ben duşa giriyorum." Dedim ve odama geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐏𝐬𝐲𝐜𝐡𝐨 [𝐓𝐚𝐦𝐚𝐦𝐥𝐚𝐧𝐝ı]
Fanfiction"𝐁𝐞𝐧𝐢 ö𝐳𝐥𝐞𝐝𝐢𝐧 𝐦𝐢 𝐊𝐥𝐚𝐮𝐬?" 𝐇𝐞𝐫 ş𝐞𝐲 𝐈𝐬𝐚𝐛𝐞𝐥𝐥𝐚'𝐧ı𝐧 𝐤𝐮𝐫𝐧𝐚𝐳𝐥ığı𝐧𝐝𝐚 𝐯𝐞 𝐤𝐨𝐥𝐲𝐞𝐬𝐢𝐧𝐝𝐞 𝐬𝐚𝐤𝐥ı𝐝ı𝐫 𝐑𝐞𝐞𝐝 𝐂𝐚𝐝ı 𝐒𝐨𝐲𝐮 𝐯𝐞 𝐆ö𝐤𝐲ü𝐳ü 𝐄𝐟𝐞𝐧𝐝𝐢𝐥𝐞𝐫𝐢 𝐛𝐚𝐧𝐚 𝐚𝐢𝐭𝐭𝐢𝐫. İ𝐳𝐢𝐧𝐬𝐢𝐳 (ç...