Godric's Hollow'da sıradan bir gündü. Tabi bazıları için pekte sıradan sayılmazdı.
Salonda oğluyla oynayan kızıl saçlı, zümrüt yeşili gözleri olan kadın düşüncelere dalmıştı. Saklanıyolardı, her şeyden , her kesden. Ama bunu yapmalarının en büyük nedeni, yaklaşık 2 hafta önce ortaya çıkan kehanetti. Oğlu hakkında olan kehanet.
Karanlık lord'u alt ede bilecek güce sahip olan geliyo.......ona 3 kez karşı çıkanlardan 7-ci ay ölürken doğacak.......bu erkek çocuk Karanlık lord tarafından dengi olarak işaretlenecek......fakat bu erkek çocuğun Karanlık lord'un bilmediği gizli güçleri olucak.......ikisinden biri diğerinin elinde ölecek..........çünkü diğeri varlığını sürdürürken ikiside yaşayamaz.....
Her şey bu kehanet ortaya çıktıktan sonra oldu. Onlar bu yüzden saklanıyolar. Lily Potter oğluna bakıb hüzünlendi, bu bir çocuk için ağır bir yük. Bu hiçbir çocuğun kaderinde olmamalı. Oğluna baktı, babası gibi kuzguni renk asla yerinde durmayan saçları vardı. Babasına ürkütücü derecede benziyordu . Tabi Lily'nin bazen hoşuna gidiyordu. En azından benim gibi zümrüt yeşili gözleri var diye düşündü. Tam da bu sırada kapı çaldı. Lily hemen biricik oğlunu beşeğine yatırdı ve asasını eline alıp kapıya yaklaştı"Kim o?" diye sordu.
Kapıdan hemen cevap geldi
"Benim hayatım, Aylak ve Patiayak'la geldik.Bizi içeri alıcakmısın?" diye cevap verdi kocası.
Lily rahatlayıp hemen kapıyı açtı. Kocası ve arkadaşları gelmişti. Hepsini içeri davet etti. Mutfakta sıcak çikolata hazırlayıp salona geldi. Sirius vaftiz oğlunu kucağına almış, oynuyordu. Remus ve James ise sohbet ediyordu. Fakat Peter ortalıkta yoktu. Heralde işi vardı diye düşündü. Oda kendi kupasını alıp sohbete katıldı.
Saat nerdeyse akşam 5 olduğunda Sirius ve Remus izin isteyip evlerine gittiler.
Sirius eve geldiğinde ev fazlasıyla sessizdi. Ama bunu pek takmadı. Sonuçta bütün gün Seherbazlık işleriyle uğraşıyordu. Eve genellikle gece gelirdi.
Yukarı kata çıktığında horultular duydu. Aklına hemen bir muziplik geldi. Hemen horultular gelen odaya girdi. Horultuların sahibi kendini hemen belli etti. Peter yatakta horultular eşiğinde uyuyordu. Sirius yavaş-yavaş Peter'in yanına geldi. Biraz daha geldiğinde, aniden durdu. Bir şeyler sayıklıyordu"Lordum.....lütfen...lütfen yapmayın....."
Sirius hemen olduğu yerde dondu. Peter lordum olarak ne demek istemişti? Hayır Peter korkaktır ama onları satmazdı. Yapamazdı. Bunu yapmış olamaz diye düşündü. Daha sonra hareketlerindeki farklılığı fark etti. Sürekli ortadan kaybolması, gizli işleri olması . Daha sonra onun düşüncelerini doğru çıkaran şey oldu. Peter'in sol kolu yataktan aşağı sarkıp ay ışığı altında gözüküyordu. Kolundan ölüm yiyenlerin işareti , karanlık işaret vardı. Sirius hemen Hogwarts'a gidip Dumbledore'a haber vermeliydi.
Hogwarts'a gelip Dumbledore'un ofisine yol aldı. Hemen kapıyı çaldı fakat bir cevap beklemeden içeri girdi. Dumbledore yanında Minerva Mcgonagall ile bir şey konuşuyordu. Sirius içeri girdiğinde ikiside dönüp Sirius'a baktı. Dumbledore sakin gökyüzü mavisi gözlerini Sirius'a çevirip baktı
"Sirius bir şey mi, oldu? Gece vakti öyle ofisime gelmezdin sen."
"Dumbledore Peter bize ihanet etti. O aşağılık bir ölüm yiyenmiş! Kim bilir belkide Voldemorta James ile Lily'nin yerini söylemiştir. Bir şey yap Dumbledore!"
Sirius nefes-nefese konuştu. Dumbledore'un bu sözlerden sonra bakışları daha ciddileşti."Emin misin? Sirius bu çok büyük bir şey."
"Eminim! O aşağılık herifin kolunda karanlık işareti gördüm!"
Dumbledore Mcgonagall'a dönüp
"Minerva gidip diğer yoldaşlık üyelerini topla acil toplantı var." dedi.
" Tamam Albus"
Deyip ofisten çıktı McGonagall.
5 dakika içinde tüm yoldaşlık karargah da toplanmıştı. Sonunda Dumbledore ve Sirius'da geldi. James ve Lily Sirius'u gördüklerinde şaşırdılar. Dumbledore:
"Hepiniz burda toplandığınız için teşekürler. Öncelikle şunu söylemek istiyorum Peter Pettegrew bize ihanet etti"
Herkes daha da şaşırdı, kimisi inanmak istemiyor, kimisi de öfkeden kuduruyodu.
Dumbledore herkesi gözden geçirdi. Gözleri Lily ve James'in üzerinde durdu. James sanki şoktaymış gibiydi . İnkar ediyordu. Haklıydıda kim çocukluk arkadaşının ihanetini kabul ederdiki. Lily'e baktığında onunda düşüncelerine daldığını gördü.
Daha sonra bir-bir soru ardına soru geldi.
"Ama nasıl... ne-neden....ni..niye yaptı?" diye sordu zorlukla Lily.
"Emin misin Albus?" diye sordu bu sefer Aberfhort.
"Doğru" Sirius sessizce dedi. Bu sefer herkes Sirius'a baktı. Ama Sirius sadece masaya bakıyordu.
"Bize ihanet etti. Bunu kendi gözlerimle gördüm!"
Bu sefer sözü Dumbledore aldı:
"Evet. Peter bize ihanet etti."
Bu sefer odada bir sürü iç çekme sesleri yükseldi.
"Anlamıyorum neden yaptı?" sonunda James konuştu. Aslında konuşmaktan çok nefretle tısladı sanki."Tahminimce sizin yerinizi Voldemorta söyledi"
"Şimdi napıcağız?" diye sordu Lily.
"Şimdilik, siz yeniden Godric's Hollow'a geri dönüceksiniz. Ve Sirius sende James ve Lily'le gidiceksin. Bekliyiceksiniz. Büyük ihtimal Voldemort saldırıcak size. Sirius sen Voldemort gelince (eğer) o zaman hemen bana patronusunu yolla. Ve yoldaşlığın geri kalanı da öğleden sonra burada olsun. Patronus geldiği anda hemen Godric's Hollow'a cisimleniyosunuz. Bende hemen gelicem. Eğer bir terslik olursa Lily sen Harry'le görünmezlik pelerininin altında buraya cisimlen. Tamam mı bakın bu Voldemortu tuzağa çekmek için iyi bir şans"
Herkes plana "evet" dedikten sonra daha derinlemesine konuşup dağıldılar.
***********
Yazar: evett! Nasıldı? İlk bölüm biraz kısa gibi ama olsun. Bundan sonra bölümleri daha uzun yazmayı planlıyorum. Bu arada sizce yeni bölümde neler olucak? Pekala hikayeyi nasıl buldunuz?Hoşçakalın!
Sevgilerle biricik yazarınız!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gryffindor'un varisi
FanfictionEğer o gün Voldemort Harry'i öldürmek için geldiği zaman James ve Lily'i öldürmeseydi ne olurdu ? Ya Sirius Pettigrew'in onlara ihanet ettiğini daha önce anlasaydı ve Dumbledore ve yoldaşlığa söyleseydi ne olurdu? Ya o gece bir plan yapıp kurtulsayd...